Per Atlanto vandenyną su pedalais minamu povandeniniu laivu
(9)
Išradėjas Ted Ciamillo pasiryžo nemažai drąsos reikalaujančiam žygiui – perplaukti Atlanto vandenyną savos gamybos povandeniniu laivu. Išradėjo konstruojamas laivas ypatingas vien jau tuo, jog jis varomas ne tradiciniu kuru, o kojomis minamais pedalais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Nors tai gali pasirodyti beprotiška idėja, tačiau pats išradėjas labai ramiai vertina visas būsimo „Subhuman project“ detales ir riziką, tačiau laivą konstruoja labai atidžiai ir preciziškai. Kas liečia patį laivą, drąsos Tedui Ciamillo suteikia tas faktas, jog tai jau ne pirmoji panašaus pobūdžio konstrukcija - dar 1997 metais visuomenei jis pristatė Hydrospeeder – savotišką povandeninio motociklo prototipą.
Konstruojamo povandeninio laivo karkasas gaminamas iš nerūdijančio plieno, o korpusas iš plastiko. Judėjimo sistema sudaryta iš aliuminio ir titano detalių. Dar viena įdomi detalė – povandeniniame laive oro nebus – jis bus pilnai užpildytas vandeniu.
Laivo grimzdimo gylį padės reguliuoti specialios oru pripildytos kameros. Neįprastos konstrukcijos ilgis sieks 5 m, o plotis – 1,2 m. Žinoma, plaukiant su tokiu laivu, keliautojui teks nepamiršti pasirūpinti kvėpavimui skirto oro atsargomis.
Kelionė prasidės Cape Verde pakrantėje (vakarinės Afrikos teritorijoje) ir tęsis 3,7 tūkstančio kilometrų iki Barbadoso. Keliautojo nuomone, šį atstumą jo povandeninis laivas galėtų įveikti per 50 dienų.
Dieną išradėjas ketina panerti į dviejų metrų gylį ir tokiu būdu plaukti į savo tikslą. Nakti povandeninis laivas išnirtų į paviršių ir pavirstų į savotišką poilsio palapinę, padengtą neperšlampamu tentu. Štai tokiame kukliame „būste“ keliautojas planuoja ilsėtis po varginančios dienos kelionės.
Na, o jeigu bus palankus vėjas, naktį Tedas Ciamillo paleis savotišką „vėjo aitvarą“, kurio pagalba laivelis lėtai plauks link savo tikslo net ir miego metu.