Ore mirus pilotui, lėktuvą nutupdyti turėjo keleivis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tomcat 2009-04-15 20:18
Anonymous 2009-04-15 21:06
Tai kaip tavo manymu lektuvas leidziasi ir kaip operuoti jo greiciu jei dorselis nera svarbus dalykas lektuve? Su juo reguliuoji paduodamu degalu kieki, tuo paciu ir variklio apsisukimus, o leidziantis reik letet iki tam tikro greicio nes kruzinis greitis yra zymiai didesnis uz leidimosi greiti, nezinau kaip kitaip elementariau paaiskint jo svarba.
Tomcat 2009-04-16 18:17
Aš nesakau, kad jis yra nesvarbus. Aš tiesiog sakau, kad tai yra labai paprastas dalykas.
Anonymous 2009-04-16 18:32
Irgi šnekat nesąmones. Be krypties vairo REIKIAMU MOMENTU, būtent tiksliai tada kai reikia irgi nepasuksi, juk reiks naudoti tam neskirtas alternatyvias priemones. O automobilį be stabdžių stabdyt galima, net vairavimo mokyklose to moko: stabdyti pavaromis. Žinoma, akimirksniu tai nesustosi, bet įmanoma.
rimka 2009-04-16 18:47
nera ko lygint masinos be pedalu ir lektuvo ipac neaiskoi situacijoi ir su neapibrezta technika. su pilotaziniu lektuvu tai staigiai prireikus jeigu ore, verti ant sono ir lupi i save, gausis kaip ir staigus posukis o kas su masina ? staigiai jungi i zema pavara? priklausomai dar nuo masinos, pavaros ir sankabos bukles, praciuozia ratai ir kazkiek nevaldomai stabdo, variklis uzrekia, masina pora sekundziu pastabdo ir nusisuka sankaba, toliau niekas nebestabdo. cia prisidedu prie ne i tema pokalbio
Anonymous 2009-04-17 11:20
O kaip nuleist lektuva be krypties vairo, esant stipriam soniniam vejui? Turbut tas pats gautusi kaip stabdant masina be stabdziu. Idealiomis salygom turetu but galima nusileist be krypties vairo arba eleronu, o teoriskai ir be aukscio vairo
Anonymous 2009-04-17 11:28
Droselio kontrole yra turbut vienas svarbiausiu veiksniu, neturint kurio nors is valdymo prietaisu. Propeleriniuose vienmotoriuose lektuvuose, galingas variklis sukuria dideli giroskopini momenta, kuris sukioja lektuva apie savo asi. Ji siektiek galima valdyt staigiau reguliuojant droseli. O jei droselis paprastas, tai jis ne ka paprastesnis uz kitus "svarbius" dalykus kuriuos paminejai.
Tomcat 2009-04-17 15:33
Visų pirma, tai jau rašiau, kad nemanau, jog jis nesvarbus. Visų antra, tai čia kalba eina apie tvarkingą, visus prietaisus turintį lėktuvą (ir nieks jame nėra sugędę). Visų trečia, čia neaišku iš teksto ar lėktuvas vienmotoris, ar dvimotoris, ar išvis reaktyvinis, todėl šitas argumentas čia netinka.
Tomcat 2009-04-17 15:39
Nuleisti be šoninio vairo neįmanoma nebent esant labai stipriam vėjui, o tokiu atveju tikrai maža tikimybė, kad žmogus tik truputį mokantis valdyti lėktuvą sėkmingai jį nuleis ir su krypties vairu. Aš ir galiu sakyt, kad kelias siauras ir duobėtas, šalia yra aukšti šaligatviai ir stabdydamas su pavara tu beveik garantuotai padarysi avariją. Čia kaip ir tavo varjante su stipriu šoniniu vėju.
Anonymous 2009-04-17 16:42
Cia jau kazka labai nusnekejai Gal nesupranti kokia itaka soninis vejas daro leidziantis. Ir net nereikia, kad jis butu stiprus, kad nupustu lektuva i sona nuo tako i kuri lygiuojies.
Anonymous 2009-04-17 16:47
Kalbam net ne apie lektuva straipsnyje, o apie tai kad sakei jog nuleisti naikintuva labai lengva ir paminejai kad jame svarbus tik uzsparniai, vaziuokle ir vairalazde. O as sakau kad nepaminejai svarbesniu dalyku uz uzsparnius - krypties vairo ir droselio.
Tomcat 2009-04-18 19:25
Droselio nepaminėjau, nes manau, kad tai yra elementarus dalykas naikintuve (juk gi nebus propelerinis vienmotoris šių laikų naikintuvas (jai nesupratai, tai tik noriu pabrėžti, kad naikintuve droselis nėra sudėtingas dalykas)), o naikintuvą paprastomis oro salygomis (kad ir tokiom kaip dabar) galima nuleisti ir be krypties vairo.
Tomcat 2009-04-18 19:27
Ne labai nusišnekėjau, bet gal per vaizdžiai išsireiškiau užteks pasakyti, kad nuleist tikrai neįmanoma nebent esant tiesiog gan stipriam vėjuj. Kitomis sąlygomis teks šiektiek pavargt, bet nuleist tikrai įmanoma.
Anonymous 2009-04-19 17:15
visi lektuvai, turintys varikli, turi droseli, nesvarbu koks tai variklis, ar tu toks eGZpertas ar tik nemoki savo minciu reikst?
Anonymous 2009-04-19 21:39
Anonymous 2009-04-19 23:10
Droselis yra svarbus visusoe naikintuvuose, juo gali reguliuot nosies pokrypi, kas svarbu dabartiniuose sunkiuose atakos lektuvuose, o propelerini naikintuva paminejau tik kaip pavyzdi, kad jame galima zaist su giroskopiniu momentu. Reguliavimo sudetingumas islieka toks pat.