Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lape 2009-05-13 20:29
Nera jau ta ekonomija tokia didele - pamirso pamineti, kad liumiscencinem dar reikia paleidimo aparaturos, kuri beje genda ne maziau, nei lempos. Ir tos pacios lempos gerai sviecia tik trecdali savo gyvenimo laiko, po to tai mirga ir tiek. Maza to, reikes dar damoketi uz lempuciu utilizavima.
Beje gal prie to paties ir elektrinius sildytuvus uzdrausti?
Zigzaueris 2009-05-13 20:46
O tu jiems pasiūlyk
vitaltrix 2009-05-13 20:47
Taupiosioms lemputėms paleidimo aparatūros nereikia,ir šviečia tikrai daug ilgiau negu kaitrinės.Jau 4 metai kaip nenaudoju kaitrinių.ILJIČIAUS lemputes laikas pamiršti.
Arns 2009-05-13 21:25
laimes dalykas,kartais tikrai bent 2 metus sviecia sios lemputes(mes dazniausiai phillips naudojame), bet 4 niekaip, nebent ne kambariui apsviesti naudoji
BNM 2009-05-13 21:46
Buvau isigijes, naudojau, jei prie savotisko apsvietimo ir galima priprasti tai baisiai veikia laukti kokias 5min kol ji ims sviesti normaliai. Gal bloga pirkau, ar ta pati beda su visomis?
Arns 2009-05-13 21:56
visos jos tokios, kambary ijungus tik viena buna is pradziu prieblanda, tik veliau sviesiau, tad normaliam apsvietimui bent dvi jos turi degti
vitaltrix 2009-05-13 22:04
tiesa sakant virtuvei,koridoriui ir voniai,miegamajam halogenai.O kad ilgiau trunka įsišvietimas-ne problema,dar keli meteliai ir naudosim LED-kol kas dar jie per brangūs.man asmeniškai labiau patinka taupiosios negu kaitrinės.
Zigzaueris 2009-05-13 22:30
Na maniske virtuveje per ~30s ikaista...
bullka 2009-05-13 22:49
Tai jeigu nebebus galima nusipirkti kaitrinių. Ar halogeninės 12V lemputės lubose yra kaitrinės ar ne? Bent jau jos kaista.
Ką reikės daryti, jei perdegs bent viena po rugpjūčio 31d?
TomikaZ 2009-05-14 00:14
Kaupkit zmones kaitriniu atsargas, nes cia eilinis ES bandymas sutaupyti ne vietoje. Matyt kazkam ten AUKSTAI yra is to naudos. Mano galva reikia ne kazka drausti naudoti, o skirti lesas nauju ekologisku elektros jegainiu, geresniu lempuciu nei dabartines ekonomines tokiu kaip LED kurimui. Tos ekonomines lemputes yra kaip ir cia kiti minejo tikrai dar toli grazu netobulos ir jau tikrai neekologiskos. Toki draudima butu galima pateisinti tik jei butu gera alternatyva kaitrinems. Vat kai istobules ir atpigs LED tuomet tikrai jas bus laikas keisti.
Sutinku, kad tokias lemputes tikrai apsimoka naudoti patalpose kur didele paros dali be perstojo reikalinga sviesa, bet ne kitur.
Kaitriniu pliusai: Pigios, mazos gamybos ir utilizavimo sanaudos - 100% lelengvai perdirbamos, gaminamos is ekologisku medziagu, nebijo dazno junginejimo, iskarto isiziebia, nemazeja sviesos srautas laikui begant, jauki sviesa.
Minusai: Neekonomiskos, salyginai trumpiau tarnauja.
Ekonominiu pliusai: Ekonomiskos, salyginai ilgiau dega.
Minusai: Brangios, brangu pagaminti, sunku perdirbti del naudojamo nuodingo gyvsidabrio - lieka neperdirbamu nuodingu atlieku, sudauzius gyvsidabrio garai patenka i aplinka, neiskarto isiziebia, po kurio laiko sviecia daug silpniau, bijo daznu deginejimu del kuriu labai sutrumpeja ju tarnavimo laikas (is patirties zinau) , nejauki sviesa.
Taigi ivertinkite kur cia ekologija ir kam is to nauda.
T 2009-05-14 10:25
Greičiausiai skyriuje „Ar į naudą šitas pakeitimas? Ar tai naudinga ir žmogui, ir gamtai?” rašoma, kad ES per 2007 metais TIK APŠVIETIMUI sunaudojama 112 TWh elektros, nes jei tiek sunaudotu elektros iš viso, tai tikrai būtu per mažas skaičius, nes vien tik Lietuvoje per metus sunaudojama apie 14 TWh elektros.
T 2009-05-14 10:32
O man naujos lemputės vidutiniškai tarnauja po 2000 h, bet vitiek sutaupau. Beje, jas ne labai ekonomiška naudoti nepalankiomis sąlygomis, kur neilgai švies ir ne visi norės savo sąskaita įsukinėti naujų lempučių į laiptines.
Tir4elis 2009-05-14 11:39
Ar kada nors teko matyt išardytą tokią lempute? Atidarę nustebtumėte ten pamatę nedidelę plokštelę su kondensatoriais ir t.t.
Kolega naujas eko lemputes perka retai, nes sugeba be problemų pasitvarkyt tas paleidimo plokšteles ir toliau naudotis lemputėmis.
Kiek teko pastebėt Lietuvoje su normaliomis eko lemputėmis problema, nes dauguma jų tikrai skleidžia nemalonią šviesą ir lėtai užsižiebia. Kiek teko bandyt įvairias lemputes kol kas galiu vienareikšmiškai pasakyt, kad pagamintu Lenkijoje geriau nepirkt. To paties gamintojo Vengrijoje ir Lenkijoje padarytos lemputės šviečia tikrai skirtingai. Skiriasi ir isižiebimo, ir tarnavimo laikas.
Taip pat reiktu atkreipti dėmesį perkant jungtukus su pašvietimu. Naktį aišku jie gerai matosi laiptinėje ir nereikia nučiupinėti pusės sienos norint įjungt apšvietimą. Tačiau jei naudojamos 11 W ar dar silpnesnės eko lemputės bus tik mirgėjimas ir jokio padoraus apšvietimo. Namuose visur prie tokių išjungėjų dirba 20W lemputės ir problemų nėra.
Kas dėl apšvietimo stiprumo ir spalvos. Geriau nesirinkti lenkiškų gaminių. Nei viena bandyta lenkiška lemputė netenkino nei tuo, nei tuo. Vengriškos dar bandė lygiuotis stiprumu, bet spalva vistiek nelabai pavijo neekologiškas.
Radome sprendimą, kuris kol kas tenkina visą šeimą. Pagal galimybes stengiamės atsisakyt nuo tarybinių laikų įprasto bendro apšvietimo, kada palubėje kabojo lemputė ir visiems buvo gerai. Daugiau stengiamės įsigyvent vietinį apšvietimą, kada šviesa yra ten kur mes esame. Kol kas tik tokiu atveju jos pakanka.
Deja, ten kur drėgniau (vonioje, rusyje) eko lemputės vistiek "tvarkingai" miršta, laiko tik kaitrinės..
Taigi dėl visa ko, dėžę dar tarybinių 100W lempučių tebesaugau. Maža kas .
SaliamonXP 2009-05-14 12:05
Na idomu kaip cia su tom fluorescencinem lemputem, gal paobulins kad normaliau sviestu, kad jau uzdraude tas kaitrines.
Seip man idomesnis sekantis zingsnis, kai reiks pereidinet prie led...
Jauciu kad isnyks lemputes tokios kaip mes dabar jas suprantam... prasides svieciantys tapetai ir klijuojami prie sienu ekranai.
Dablass 2009-05-14 13:42
Beja patalpoje kuri apsviesta taupanciom lemputem greiciau pavargsta akys kai skaitai....
Tomcat 2009-05-14 20:23
Geriausia tai yra nusipirkti krūvą diodų, susidėti visuose namuose ir visą likusį gyvenimą nereiks keist plius už apšvietimą mokėsi vieną lt mėnesiui.
Tir4elis, ačiū, kad pasidalinai patirtimi, nes kaip tik ruošiausi prikti tas eko lemputes. Žinosiu, kad nepirkt lenkiškų.
Nerkashis 2009-05-16 09:05
Na pas mane vonioj sudėtos 4 taupančiosios. 15w. Viena kaip tik kaba virš vonios, kur dažnai būna drėgmė. Kaip bebūtų keista, nusprogo ta lemputė, kuri buvo toliausiai nuo vonios. Pavadinimo nepamenu, bet vienos pigesnių. Šviečia apie 3 metus. Vonioj dažnai junginėjama šviesa.
Virtuvėje sudėtos "Dura" firmos taupančiosios. 10w (berods). Minusas tik tame, kad paspaudus jungiklį, užsižiebia po 1-2s. O po kokių 10s šviečia pilna šviesa.
Visom penkiom už taupančiąsias. Žinoma led visada geriau ir pigiau.
To TomikaZ: o kaip kitaip ES skatinti naujų apšvietimo įrenginių gamybą ir tobulinimą? Kažkaip nebuvo iš gamintojų nusiskundimų. Daugiausiai skundėsi pardavėjai.
Dėl utilizavimo, manau, ras būdą kur tą gyvsidabrį sudėt. Atominių elektrinių kuro irgi neperdirba...
TomikaZ 2009-05-20 13:39
Dėl naujų technologijų skatinimo sutinku, bet kolkas tai panašiau i komerciją. Ir ko gi gamintojam skūstis jei jie tokiu būdu gales uždirbti daug daugiau. O kas tikisi, kad išnykus kaitrinėm lemputėm iškarto atpigs taupiosios, nepatarčiau skubėti džiaugtis. Nelikus pigios alternatyvos jos tikrai greitai nepigs, bent jau iki tol kol atsiras prieinamu kainu LED.
Utilizuoti, kad ir brangiau žinoma pavyks, bet nereikia pamiršti kiek šių lempučių bus sudaužoma išmetant arba įsukant - man asmeniškai ir ne tik man jau taip yra buvę. Tai sudarys labai didelę gyvsidabrio dalį kuri pateks į aplinką. Tai ir nulemia esminį mano nusistatymą.
Ekonominės sugenda ne tiek nuo drėgmės, o būtent nuo dažno deginėjimo (žinoma pasitaiko išimčių), bet tai dar ne didžiausias jų minusas (neskaitant nuodingo gyvsidabrio). Blogai tai, kad jos gana greitai ima daug silpniau šviesti ir jų naudingumas tampa daug mažesnis.
To Tomcat: LED tai pat toli gražu nėra amžinos. Žinoma šia technologiją palaikau 100%.
Tai reiktu uždrausti ir automobilius, kad skatinti alternatyviu kuru varomas transporto priemones..... ES gali skatinti technologijas subsidijomis, o ne draudimais nes šiuo atvėju laimi tik gamintojai, o ne vartotojai.
kionig 2009-06-07 12:54
Labiausiai prajuokino specialistes komentaras Va tau ir specialiste su visu savo kompetetingumu.. Jei del utilizavimo reikes moket, tai nafig mesiu tiesiai i konteineri ir nesuksiu sau galvos, ka jau ir seniai darau . Beje ten tose lemputese to gyvsidabrio nera labai jau daug gal koks 1mg tiksliai nezinau, bet sudauzius tas lemputes yra daug pavojingesnes fosforo dulkes (lemputes vidus tuo padengtas, balta medziaga), reiktu ju neikvepti.
kordas 2009-08-24 01:32
Vistiek pirksim lenkiškas nes bus parašyta PAGAMINTA EU.
Galvojau, kad toks kaip Kubilius tik vienas ir tik pas mus yra, pasiroda EU tokių kubilių net kubiniu yra.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jau nuo šio rudens ES uždraus matines elektros lemputes