Lietuvos vyriausybė įžengė į „Facebook“ „MySpace“ ir „Twitter“ (Video) (6)
Lietuvos gyventojai pirmieji Baltijos šalyse su Vyriausybės veikla galės susipažinti pasauliniuose virtualiuose socialiniuose tinkluose. Vyriausybės puslapiai jau veikia socialiniuose tinkluose „Facebook“, „MySpace“, turinčiuose atitinkamai 175 mln. ir 250 mln. vartotojų, taip pat populiariame „Twitter“ tinkle.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Socialiniai tinklai yra ne tik novatoriška, pažangi, bet ir taupi komunikacijos priemonė, kas ypač aktualu šiuo laikotarpiu. Tikimės, jog šiuo Vyriausybės komunikacijos pavyzdžiu paseks ir kitos valstybės institucijos“, – sakė Vyriausybės kancleris Deividas Matulionis.
Vyriausybės komunikacijos departamento direktoriaus Lauryno Bučalio teigimu, komunikacija virtualioje erdvėje suteikia platesnes galimybes bendrauti ir pasiekti daugiau visuomenės grupių nei įprasti komunikacijos kanalai, be to, virtualių socialinių tinklų vartotojų skaičius sparčiai auga. Viena populiariausių interneto bendruomenių „Facebook“ Lietuvoje turi daugiau nei 90 tūkst. vartotojų, todėl itin svarbu išnaudoti ne tik tradicinės žiniasklaidos teikiamus privalumus, bet ir aktyviai informuoti jauną auditoriją jiems pažįstamoje terpėje, skatinti ją įsitraukti ir aktyviai dalyvauti diskusijose, komentuoti, balsuoti ir pan.
Oficialiuose Vyriausybės „Facebook“, „MySpace“ ir „Twitter“ puslapiuose internautai informuojami apie Vyriausybės priimtus svarbiausius sprendimus, Ministro Pirmininko veiklą, publikuojama nuotraukų galerija, vaizdo įrašai, vyks internautų apklausos, forumai, pokalbiai realiu laiku. Šiuo metu „Facebook“ vartotojai raginami aktyviai įsijungti į permainų procesą ir nelikti abejingais, diskutuoti, teikti pasiūlymus valstybės valdymo pertvarkos, verslo skatinimo klausimais.
Dėl taupymo pristabdžius svetainės www.lietuva.lt plėtrą, socialiniuose tinkluose jau galima rasti ir oficialių Lietuvos interneto vartų puslapius.
Lietuva socialiniuose tinkluose:
Lietuva.lt socialiniame tinkle „Facebook“
Lietuva.lt socialiniame tinkle „MySpace“
Lietuva.lt socialiniame tinkle „Twitter“
Kas tai - mados šauksmas ar savalaikė reakcija į dabartinių technologijų suteikiamas galimybes? Vertinti galima įvairai, tačiau tinkamai išnaudojus šiuos tinklus galima paskatinti labai daug teigiamų pokyčių - tiek vardo garsinime, tiek ir politikos "išgryninime". Kaip tai veikia ir kokia nauda iš socialinių tinklų ne tik valstybinėms institucijoms, bet ir įmonėms, galima kalbėti labai, tačiau geriausia - pasiklausyti šia tema "Infobal 2009" parodoje Žydrūno Sadausko skaityto pranešimo apie web 2.0 ir jo galimybes internetinėje rinkodaroje. Tiesa, tai ilgas pranešimas, tačiau labai vertingas pirmus žingsnius žengiantiems internautams bei įmonėms.
Gaila tik dėl vieno dalyko - Lietuvos Vyriausybė "pamiršo" besikuriančius Lietuvos socialinius tinklus ir savo potencialią pagalbą jų vystymui perkėlė į užsienį. Tai tikrai nepadeda lietuviško interneto plėtrai, bet lengviau naudotis paplitusia paslauga, nei ją sukurti.