Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2009-06-11 19:09
kaip tas dezes atras neisivaizduoju...
Arns 2009-06-11 19:58
paprasta, isgirs, kariski radarai jas ras su keliu metru paklaida, o tada toje vietoje ieskos povandeniniai robotai arba batiskafai, kurie ir iskels jas. Svarbu tik pagauti signalus, o tada jau jokiu problemu
ligonis 2009-06-11 21:10
o kodel nededa i lektuvus kokio pluduro, kuris galetu pasiust savo pozicija kamnors taip sumazinant paieskos plota
Arns 2009-06-11 21:20
kokio dar pluduro? Gal turi minty radio-svyturi? Lektuvus seka ir mazdaug zino kur jie dingsta, taciau atminkim auksti, kuriame skrenda, o juk lektuvas net krisdamas pikiruoja t.y sklendzia, tad sitaip ir susidaro keliolikos kilometru paklaida.
Galu gale lektuvas subyra, o juodosios dezes skleidzia signalus, tik reik juos specialiai prietaisais aptikri
Kuvalda 2009-06-11 21:42
Todėl, kad lėktuvai skirti skraidyti, o ne kristi.
Tir4elis 2009-06-12 12:33
Mane tai visoje šioje istorijoje džiugina tas faktas, kad nors nelaimę patyrė prancūzų lėktuvas, paieškose padėt skuba ir daugiau valstybių aukodamos tam reikalui tikrai nemažas lėšas .
Nerkus 2009-06-12 16:09
mane tai domina kita problema, as nesutraiske 6km vandens sluoksnis deziu? aisku galima galvoti, kad nesutraiske, jei dar ju iesko. gal jos taip padarytos, kad 10 km vandens atlaikytu.
Nerkashis 2009-06-14 11:49
Vis varom ant kariškių, kad naudoja milžiniškas pinigų sumas karinėms reikmėms. Dabar matom "atkatą"
kionig 2009-06-14 16:29
Patikek juodoji deze sukurta taip, kad ji yra stipriausiai padarytas daiktas pasaulyje, o 10km po vandeniu tai dezei gali buti ir riba.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prancūzijos povandeninis atomlaivis pradėjo ieškoti sudužusio „Air France“ lėktuvo juodųjų dėžių