Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tomcat 2009-07-06 23:09
Permečiau akimis tuos postus ir užkliuvo šitas :
, "Į sibirą trėmė tik nusikaltėlius" ir pan. tai nepraeis nė 5 min. ir jau gulėsi su apdaužytom kepenim, be dantų.
SG 2009-07-06 23:24
Juokingai pasakei. Pvz. jei dabar atkeltų čia kokius čiukčias ir lieptų jiems Lietuvos pelkėse geležinkelius tiest, tau nuo to geriau būtų? Na man tai ne. Beje, Sibire gyveno vietiniai. Kad ir tie patys jakutai. Patiems rusams (kaip tautai) visiškai buvo nusispjaut tiesia ten kas geležinkelius ar ne.
Partizanus? Na aš nelabai žinau, kad tokių Lietuvoj buvo. Banditai gal norėjai pasakyt? Man gėda būtų tavo vietoj, kad esi prisiklausęs tokių apgailėtinų istorijų apie "Lietuvos gynėjus". Neseniai su draugu vykdėm projektą tokį. Važinėjom po dzūkiją ir rinkom iš žmonių prisiminimus apie banditus, patikėk, visokių istorijų prisiklausėm. Deja nė viena jų naudai nebuvo (daugiau pasiskaitysi tinklalapyje http://pokaris.info ). Mano pačio prosenelių vos neužmušė banditai, tik per atsitiktinumą išsigelbėjo (bet čia jau kita istorija), o juk mano proseneliai antitarybininkai buvo, tai kaip tik atrodo turėjo gerbt. Pvz. kaip pasakojo vienas žmogus, Raitininkų kaime buvo labai griežta tvarka. Paskerdei kiaulę, iš karto turi pranešt tokiam tarsi ryšininkui ir palikt kiaulę prie namo durų. Naktį ateina banditai ir pasima savo dalį (jų dalis tai dažniausiai būdavo visa kiaulė, paprastai palikdavo tik kanopas ir uodegą). Jei nepraneši ir banditai sužino - sušaudymas. Na žodžiu... Daug labai tokių dalykų pripasakojo žmonės. Nemažai pririnkom šiaip visokių gyvenimiškų pasakojimų, bet dar iki galo neparengėm normalaus straipsnio. Kai parengsim, galėsiu specialiai tau pranešt.
Tomcat 2009-07-07 00:01
Oj nesupranti ekonomikos. Nemokama darbo jėga- tau tai nieko nesako? Ir ohoho kokį ten komunistinį tinklapiuką kažkas pakūrė . Kaip ir gina sovietus, rusus ir pan. bet meniu vistiek pusiau Angliškas. Pasakojo ir man kaip kai bobutės susipešdavo paprašydavo kuri, kad kitą nušautų arba apsimeluodavo. Gi senesni dar laikai. Visur ne tik lietuvoj kažkas panašaus buvo. Kad buvo visokių partizanų tai sutinku, bet juos vienija tai, kad visi kovojo už Lietuvą.
Patariu visiems apsilankyt tam tinklapį ir nueit į rekomenduojamus puslapius. Juokas per ašaras iš tokiu tinklapiu
SG 2009-07-07 00:08
Tu vėl nesupranti ką aš turėjau galvoj ir vėl kalbi apie kažkokias ekonomikas ar dar ką. Tu sakei, kad rusams buvo labai gerai, kad ten nemokamai dirbo lietuviai. RUSAMS. Rusams - tai aš taip suprantu rusų tautai. Ir aš tau daviau pavyzdį, ar tau asmeniškai būtų gerai, kad čia kažkur Lietuvoj atkeltų čiukčias ir jie pelkėse pradėtų tiest geležinkelius? Man tai nuo to nebūtų gerai. O jei turėjai galvoj Staliną arba TSRS valdžią, tai taip ir sakyk, o nekalbėk už visą tautą.
Nu po velnių, jau senka kantrybė, kovojo už Lietuvą? Kad nušauna 2 rusų pareigūnus pravažiuojančius keliu ir po to nušauna 5 lietuvius, kad nedavė duoklės ar, kad kaimynai paskundė, kad neva turi ryšių su aukštesnėmis jėgomis (nors dažniausiai net neturėdavo), tai čia tau kovojimas?
O dėl ekonomikos, manau galėčiau atsakingai pareikšt, kad nors ir toli gražu ne idealiai, bet išmanau tikrai gana neblogai. Gal į šių laikų kiek ir mažiau gilinausi, bet tiek Markso, tiek Smito veikalus teko labai daug nagrinėt, o iš esmės ten daug kas (ypač Smito) pritaikyta šiais laikais.
P.S. Dėkui, kad pareklamavai.
Tomcat 2009-07-07 00:26
Nu tik jau nesakyk, kad nusimanai. Aišku, kad gerai nes ankščiau ar vėliau reiks tiesti geležinkelius per tuos pelkynus ir valdžia turės mokėt pinigus darbininkam, o čia sau prisivežė vergų ir gerai. Taip iš 100 gal 10 iš nušovė 5 Lietuvius ir 2 rusus, bet norėdami gero plius likusieji 90 iki paskutinio atodūsio kartodami mintyse žody Lietuva žudė raudonąją armiją. O tas tinklapis 50% remesi bobučių pasakojimais. Ar nesupranti, kad laikui bėgant žmonės sensta, o kartu prastėja atmintis mastymas ir t.t. Jau kažkur rašė straipsnį apie tai, kad seni žmonės praeitį prisimena "kaip pro rožinius akinius"
SG 2009-07-07 00:34
Tai sakau, mano žinios daugiau klasikinėj ekonomikoj pasireiškia. Nu jei tau gerai... Man tai jokio gerumo, kad čia atitemps čiukčias ir čia jie dirbs be algos. Aš ne imperialistas. Norėdami gero nušovė lietuvius? Ar jau tu pats suvoki ką sakai? Taip, visiškai sutinku, kad bobučių ir diedukų pasakojimais. Nes taip ir yra. Kas geriau gali žinot už tiesioginius liudininkus? Ir nelaikyk tu žmonių kvailiais. Gerai, gal gali vienas, kitas pasitaikyt jau nebešviesaus proto, bet kai po velnių pradeda dešimtys tą patį kartot, tai nejau visi nukvako? Todėl nereikia čia kurt savo teorijų. Faktas kaip blynas. Liudininkų daug ir beveik visi teigia tą patį, nebent tik tie, kurių šeimose banditų buvo, tie kitaip kalba.
Žinoma, sukiesi kaip išmanai. Mano faktus ant paprasčiausios propagandos nurašai, dabar jau ir tiesioginiai liudytojai nieko nereiškia. Aš bent jau neneigiu, kad buvo trėmimai, o gal ir man pradėt kalbėt, kad visi, kas prisimena trėmimus irgi jau nukvakę ir iš tikro ten visi važiavo masiškai žvejot prie Baikalo ar panašiai? O tu neturi net drąsos pripažint, tai, ką ne aš sugalvojau, o paliudijo ne vienas ir ne du žmonės.
Tomcat 2009-07-07 01:19
Dėl geležinkelio tai užkietėję komunistai nesupras, o kitiem manau aišku ką turiu omeny. O kad paaiškint antrą gilią mintį pradėsiu iš pat pradžių. Ruskiai okupuolia Lietuvą, o Lietuvos žmonės matydami, kad nėra kitos išeities geriau jau bėga į miškus partizanau negu lieka rusų valdoni. O ten juos maistu ir kitais būtinais dalykais aprūpina žmonės iš "išorės". Po kiek laiko viena partizanų rėmėja susipyksta su savo kaimyne kurios šuo pridirba jai prie namo durų [nieko geresnio nesugalvoju], taigi partizanų rėmėja smarkiai susipyksta ir prišneka nesamonių remiamiems partizanams neva kaimynė remia sovietus. Tie nieko nežinodami iškart užpuola ir nužudo kaimynę. Kaimynės vaikai ir yra tos bobutės kurių tu klausinėjai apie partizanus. Supratai? O beje tu praktiškai nieko nepaneigiai iš mano pirmo atsakymo kuriame paneigiau tavo argumentus.
Zigzaueris 2009-07-07 10:05
Žodžiu,kaip pradžioj pasiunčiau tai ir nebuvo verta toliau diskutuot.Sakiau,kad tą patį per tą patį mals.Tomcat,pasižiurėk jų tinklapiuko narių prisistatymus...maždaug taip:"sveiki,as julius,Man 11 metu ir labai didziuojuos,kad pats gyvenime sitiek pasiekiau ir susidomejau komunizmu"....
O dėl banditų tai ble....Kiek aš girdėjęs esu ir teigiamų atsiliepimų apie juos.Matyt su parsidavėliais giminaičiais kalbėjai arba valkatom kurie gavo kitų turtą.Nors aišku,supistiem komunistam tai buvo banditai.Ir liko....
Beje ,SG,pastebėjai,kad taves amzinai niekas nesupranta?Gal problema ne daugumoj ,o tavyje visgi?
O tas Žydų sąrašas yra nieko vertas,tik mūsų politikai pederastai ir nieko nepasako jiems už tai.Į tą sąrašą pateko dafigą žmonių,kurie išvis nepričiom .Be to,nepateikta jokių įrodymų,tiesiog pasiputot užsimanė žydeliai...O ir bėgo daug ne dėl žydų šaudymo ,o iš nenoro tarnaut svetimoj kariuomenės,bet kur tau tai suprast,kai įsimylėjęs tsrs.Tų pačių "buožių" vaikai ėjo.Vėlgi,šlykštus man šitas terminas...atėmė ūkininkų turtą,ištrėmė žmones ir t.t.Krc,mano akyse tu visdar lochas,kuris vadovaujass ligotais idealais ir garbini ne tai ką turėtų normalus žmogus....
SG 2009-07-07 12:25
Tam atitinkamuose tinklalapiuose supranta, o tam tikruose ne.
Tomcat 2009-07-07 12:30
Tikra tiesa. Beprasmiška diskusija su ligoniu. Manai, kad ne? Parodyk man bent vieną neligonį/neišsigimėlį kuriam visiškai nusispjaut ant šimtų-tūkstančių savo tautiečių gyvybių.
Zigzaueris 2009-07-07 12:30
Atitinkamuose tinkalapiuose renkasi atitinkami zmones.Kiek prisistatymus skaiciau,tai visi mazameciai.Vyresni dazniausiai tik dalinai pritaria ir taip nenusisneka.Nerimta ten chebra,kaip ir anarchoidai....
Juokingiausia,kai kreipiatės ten vieni į kitus "Drauge" ir kartojat visokias TSRS daineles ,kaip "liaudie priešai ir t.t."Labai jau kanoniškai atrodo.O paskui dar drįstat aiškinti,kad ne TSRS žavitės.Galima pagalvot ,jog pasaulis nesikeičia ..
SG 2009-07-07 13:01
Na, bet aš čia matau tik 2 veikėjus. Vieną - į argumentus atsakantį paprastu "čiulpk bybį apsišikęs komuniūga" (tik, kad su klaidom keliom) ir kitą - maišantį istorijos faktus, kalbantį apie TSRS ir tuo pačiu graždanką arba priskiriantį man žodžius, kurių nesakiau. Na tai toks tokį pažino... Nėra ko stebėtis, kad nesuprantat.
Zigzaueris 2009-07-07 13:11
O tu ka,nesi apsisikes komunistas?
SG 2009-07-07 13:12
Na va, apie ką ir kalbėjau, tik patvirtinai. Žodžiu, žmogau, tu man esi apgailėtinas. Tik, kad nesigailiu tavęs.
Tomcat 2009-07-07 13:57
O SG nepastebi, kad jau pradedi nebe faktais šnekėt, o tiktai maždaug taip "Matau tik du priešininkus- vinas lopas, kitas gaidys. Abu apgailėtini man nekonkurentai."? Tu nuginčyk mano šitą komentarą prieš vadindamas mus apgailėtinais:
_______________________________________________________________________
Permečiau akimis tuos postus ir užkliuvo šitas : SG rašo:
1. Prie ko čia per daug propagandos skaitau? Juk aš pats klausimą uždaviau.
2. Man juokingiausia, kai internete pradeda stumt dėl mažvaikiškumo. Būtent tai ir yra mažvaikiškumo požymis.
3. Kur nors sakiau, kad Lietuva TSRS užpuolė? O gal jau vaidenasi? Ar man pačiam su atmintim blogai?
4. O kuo Paksas tau buvo blogas? Gal ir tavo senelius ištremt norėjo, bet kaimynai spėjo paskųst, kad Paksas nori ištremt ir spėjo pasislėpt? Nei man, nei mano vienam žinomam žmogui jis asmeniškai nieko nepadarė ir man pačiam jis nei patinka, nei nepatinka.
5. Na, o tave buvo ištrėmę? Beje, kodėl sakom, kad rusai trėmė? Juk ir pačius rusus perkeldavo iš vienos vietos į kitą. Manai rusų tauta reikalavo, kad kažkokios valstybėlės vakaruose liaudis būtų perkelta pas juos? Cha. O jei kalbi apie Staliną, tai jis gruzinas buvo. Vadinasi, tada taip išeitų, kad gruzinai trėmė.
6. Kas tie šimtai žmonių? Kalbi apie miškinius? Dėkui, man jų galvos guldymo nereikia. Nuo miškinių kentėjo labai daug žmonių, labai ir tik labai nedidelė dalis buvo tikri partizanai. Pvz. tie patys gerbiami Vanagas arba Lukša neseniai Izraelyje sudarytume žydžaudžių sąraše buvo įrašyti. O Lukša beje dalyvavo ir Lietūkio garažo žudynėse. Žodžiu, nesakau, kad visi, bet didesnioji dalis buvo paprasčiausi banditėliai. Taigi man jie susižavėjimo jokio nekelia. "dabar jis čia peza kaip buvo gerai sovietų laikais. Tais laikais kai iš to " gerumo" žmonės geriau jau į miškus " - TSRS gyvavimo laikotarpis susideda tik iš Stalino represijų? Siauros žinios... "Būtum rusiškais hieroglifais prievarta mokintas rašyt" - dar juokingiau. Taip vadinama graždanka buvo verčiama rašyt caro laikais. O TSRS niekas nedraudė lietuvių kalbos. Rusinimas vyko lygiai toks pats, koks dabar anglinimas. O apie "okupacijos" sąvoką jau irgi kalbėjau.
P.S. Pirma pateiktus mano argumentus iš Vikipedijos kažkoks veikėjas ant propagandos nurašė, tai čia viskas normaliai?
P.P.S. Teko kalbėt ne kartą ir kolkas dar į galvą negavau.
P.P.P.S Man sukėlė nepasitenkinimą. Bet aš neatleidžiu. ) (čia dėl įvairovės)
Žodžiu, eilinis nieko vertas postas, beje šitas kiek net prajuokino, ypač toj vietoj su graždanka ir dar apie tai, kad neva sakiau, kad Lietuva TSRS užpuolė.
Greičiau jau tavo nieko vertas postas.
1. Paneigiau tavo argumenta apie tai, kad buvo trememi tik nusikaltėliai.
2. Gerai tarkim aš mažvaikis, bet tokio dalyko kaip deficitinės prekės TSRS'e visgi buvo.
4. O dėl ko vyko apkalta?Nes apsivogė. [Gal tu ir teisus, bet nepradėkim politikuot šita kryptim]
5. Aišku rusam buvo nesvarbu, nes sibire salygos tokios, kad nieks negyveno, o atvežti žmonės būtų ten įkurę gyvenvietes ir pan. (padarę visą juodą darbą) ir galų gale išmirę. Net jaigu būtų paleisti vistiek stengtūsi dauguma grįžti į savo tėvynę. O nuo kiekvieno svetimšalio pakliuvusio į lagerį rusam buvo tik geriau, nes ten jie tiesė geležinkelius ir t.t. Čia rusam buvo gryna nauda- nemokama darbo jėga arba paprasčiau tiesiog vergai. Galų gale rusai prisidirbo kai bandė išžudyti Dr. Wernher von Braun komandą ir laimei Braunui ir daliai jo komandos pavyko ištrūkt į Ameriką. Amerikonai aišku buvo protingesni ir vietoj to, kad būtų išžudę pasamdė kurti raketas amerikonams. Jai per savo tokį durnumą rusai nebūtų pasielgę šitaip durnai dabar garsiausi pasaulyje žodžiai nebūtų "That's one small step for man, one giant leap for mankind". Ir beje rusai ir savo garsiausią raketų kūrėję kalino lageriuose ir tik (negarantuoju dėl pavardės) Tupolev dėka buvo išlaisvintas, bet gyvenime net ir kūręs raketas rusams uždirbo nedaug, buvo neįžimus.
6. Ir kaip tu dar drysti taip kalbėt apie partizanus? Negėda?
Vikipedijoj bet kas bet ką gali rašyt. Kaikuriuos straipsnius kasnors patikrina žiauriai retai ir vieną kartą pats ten buvau įvėlęs klaidą kurios nieks neištaisė 3 mėnesius.
Kalbėjai per tyliai. Tu garsiai pabandyk pašūkaut laisvėj "TSRS jėga", "Laisvę komunizmui", "Paksas valdo" [šitas, kaip tu sakai, kad būtų įdomiau], "Į sibirą trėmė tik nusikaltėlius" ir pan. tai nepraeis nė 5 min. ir jau gulėsi su apdaužytom kepenim, be dantų.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ir P.S. Taivisgi negi nesi apsišikęs komunistas?
P.P.S. Zigzaueri, nekreipk dėmesio į tokius debilus kaip SG. Baigiam diskusiją, nes kaip sakiau SG išbaigė savo argumentus, bet vistiek nepasiduoda ir dabar pradeda nebe normaliai diskutuot, o tiesiog stumti. Greičiau jau tu, SG, apgailėtinas.
SG 2009-07-07 15:07
O tai ką čia nuginčyt? Aš tau gi sakiau, kad nežinai paprasčiausių faktų. Pvz., kad ir Sibire niekas negyveno. Kaip negyveno, kad gyveno? Galiu išvardint bent 3 tautas. O dėl to, kad rusams buvo geriau ar negeriau, tai jau tau sakiau gi aš. Nereik kalbėt už visą tautą. Gal kažkam geriau, gal kažkam negeriau. Aš gi tau daviau paprasčiausią pavyzdį, kad jei pas mus atitemptų čiukčias, tai tau būtų geriau, o man ne. Dėl deficitinių produktų, taip. Jų buvo tikrai mažiau ir karts nuo karto priktrūkdavo, bet vis tiek, badu nemirė ir nieks nebadavo. Apie partizanus aš ir vėl tau pasakiau teisybę. Kad ir pvz. apie neseniai Izrealyje sudarytą žydžaudžių sąrašą, apie tai, kaip pats ieškojau faktų ir istorijų ir panašiai, o tu tik sugebėjai pasakyt "negėda?". Hmm... Stiprus argumentas, tai ką man daugiau besakyt? Aš galėčiau nors ir į orą pakilt, vis tiek paskytum "mažiau propagandos skaityk". Galėjau tą patį tau kartot ir būčiau labai paprastai nuo tavo argumentų apsigynęs, bet ar kartojau? O dėl stūmimo ir vėl, nejau aš pirmas pradėjau stumt? Tu žinai, kiek man reikia kantrybės su tokiais kaip tu? Galėjau paprasčiausiai pasakyt, kaip Zigzaueris man pasakė, bet nesakiau taip.
"P.P.S. Zigzaueri, nekreipk dėmesio į tokius debilus kaip SG. Baigiam diskusiją, nes kaip sakiau SG išbaigė savo argumentus, bet vistiek nepasiduoda ir dabar pradeda nebe normaliai diskutuot, o tiesiog stumti. Greičiau jau tu, SG, apgailėtinas." Tuoj apsiverksiu...
rwc bent jau argumentai buvo stiprūs, o Zigzaueris apsiriboja stūmimu, o tu bandymu sugėdint ir dejavimu dėl tokio blogo gyvenimo, bet nieko konkretaus. Trėmimai, trėmimai, trėmimai, trėmimai, Stalinas, Stalinas, Stalinas, Stalinas... Galų gale, kas man tas Stalinas po velnių? Giminė ar ką, kad aš turiu už jį atsakinėt? Nei aš jo gyniau, nei ginsiu kada nors.
Tiesiog jei nori žmoniškai diskutuot, tai tu kalbėk konkrečiai, "taip ir anaip", "tas ir anas", o ne bendrai. Iš gyvenimiškos pozicijos, kaip aš parašiau tam ilgam poste, kur nupūtė Zigzaueris vienu galingu argumentu.
Ir galiausiai, aš net nesuprantu ko tu iš manęs nori? Kad pripažinčiau, kad trėmimai buvo? Taip jie buvo. Kad pripažinčiau, kad trėmimai blogai? Taip blogai. Kad pripažinčiau, kad banditai gynė Lietuvą? Ne, jie negynė ir niekad šito nepripažinsiu, nes žinau, kad buvo kitaip. Ko dar nori? Kad pripažinčiau, kad TSRS buvo parduotuvėse mažiau visko nei dabar? Taip, pripažįstu. Kad TSRS kainos buvo didesnės? Ne, nepripažįstu ir nors rwc neblogai sulygino, bet vis tiek faktas, kad buvo pigiau. Kad pripažinčiau, kad TSRS okupavo Lietuvą? Šitą galiu tik pusėtinai pripažint, iš vienos pusės taip, iš kitos ne, čia galima skirtingai interpretuot. Ko tu dar po velnių iš manęs nori? Kad pripažinčiau, kad švietimo sistema buvo geriausia pasaulyje? Šito nereikia net man pripažint, šitai pripažįsta net vakarų ekspertai. Nes aš jau dabar tiesiog nebesuprantu dėl ko mes ginčijamės.
Tomcat 2009-07-07 15:26
Nesupranti paprasto termino kaip nemokama darbo jėga/vergai? Taip sibire gal ir buvo 3 tautos bet tai nereiškia, kad ten normaliai gyveno. Vienas žmogus/10 km2 tai jau skaitosi, kad gyvena? Nejuokink žmonių. , taigi partizanų rėmėja smarkiai susipyksta ir prišneka nesamonių remiamiems partizanams neva kaimynė remia sovietus. Tie nieko nežinodami iškart užpuola ir nužudo kaimynę. Kaimynės vaikai ir yra tos bobutės kurių tu klausinėjai apie partizanus. Supratai? O beje tu praktiškai nieko nepaneigiai iš mano pirmo atsakymo kuriame paneigiau tavo argumentus.
___________________________________________________________________
O dėl stūmimo ir vėl, nejau aš pirmas pradėjau stumt?
Taip ant manes pirmas.
Tu žinai, kiek man reikia kantrybės su tokiais kaip tu?
Ne per daug pasikėlęs? Nenori nekomentuok čia ir nereikės kantrybės. Tavo svajonės laimei dar neišsipildė ir čia kolkas laisva šalis - gali daryt ką nori.
Gerai paskutinis klausimas ir tikrai baigiam, nes su durniais nepadiskutuosi be keiksmažodžių. Atvirai pasakyk kiek tau metų?
SG 2009-07-07 15:35
Ne šiaip praleidau tą komentarą. Tiesiog aš apie tai kalbėjau dar prieš tavo komentarą. Taip, atleistina jei žmonės bėga į mišką nuo okupanto. Bet dabar toliau: "dalykais aprūpina žmonės iš "išorės"" - aš tau sakiau apie tą "aprūpinimą". Pasiskaityk pats. Žmonės jiems atiduot maistą, nes kitaip būtų buvę nušauti. Ir ką tu į tai? Na tai partizanai galėtų tada nors kiek pasiaiškint, o ne pult ir žudyt kaip akis išdegę, gal ne? O gal dabar ginsi, kad karo prieš okupantą metai buvo ir nėra laiko aiškintis? Juokinga būtų.
Ne tu pirmas, o Zigzaueris. Gal ant tavęs ir pradėjau pirmas, bet po to, kai Zigzaueris jau buvo iš kantrybės išvaręs. Taigi atsiprašau.
Kas iš to, kad aš tau pasakyčiau kiek man metų? Vis tiek tvirtinsi, kad man iš tikro 10 ar 12, ar panašiai. Nematau prasmės, kai jau pats žinai.
Mano manymu praeito savo posto paskutinėje dalyje viską labai aiškiai išdėsčiau, taigi norėčiau, kad pasakytum, kas dar tau neaišku be mano išvardintų dalykų ir baigtumėm pagaliau.
Kolkas laisva? O tai vėliau bus prirakinta?
Tomcat 2009-07-07 15:53
Neaišku ko tu nesupranti termine nemokama darbo jėga, kiek tau metų ir viskas. Tavo paskutinis komentaras pats normaliausias iš visų. Taip ir reikėjo iš pat pradžių faktais kalbėt o ne tokiom nesamonėm kaip grąžinkit sovietines kainas ir pan. Ir visdėlto kaip tu sakai tokių partizanų buvo nedaug. Įtikinai kad buvo, kad nevisi buvo geri, bet tikrai buvo ir kitokių partizanų negu apie kuriuos tu čia šneki. Bet manęs taip ir neįtikinai, kad sovietiniais laikais buvo gerai, o toks jausmas, kad išsakiai visus savo argumentus, nes pradėjai nebe faktus sakyt o stumt ant kitų.
Jo jai išsipildys tavo nesveikos svajonės būsim prirakinti prie naujosios komunistinės sovietų sajungos.
SG 2009-07-07 19:32
Taigi aš jau tau sakiau, kad taip, sutinku, kad valdžiai yra naudinga nemokama darbo jėga. VALDŽIAI. Bet paprastiems žmonėms gal tik daliai būtų ta nemokama darbo jėga naudinga.
Na aš tik pasakiau savo požiūrį apie kainas, bet ir dabar esu nieko prieš, kad grąžintų. Žinoma, kad buvo ir kitokia. Ypač šiaurinės Lietuvos daly jau kiek daugiau, bet mano krašte (pietuose) tokių itin mažai, gal net tik vienetais buvo. Taip pat tau sakiau, kad galiu pateisint tokius partizanus, kurie išėjo į mišką, kad kovotų prieš okupantą, kad TIKRAI kovotų, bet tokių, kurie vieną dieną šaudo lietuvius, kitą dieną rusus, o kitą vėl lietuvius, tikrai niekad neteisinsiu.
"Jo jai išsipildys tavo nesveikos svajonės būsim prirakinti prie naujosios komunistinės sovietų sajungos." - svarbus dalykas. Pradėkim skirt komunizmą/socializmą ir TSRS. Nes tai ne tas pats. Aš palaikau kairiasias politikas, bet tai nereiškia, kad būtent Tarybinį socializmą (nors man jis geriau negu tai, kas dabar). Tarkim šiuo metu ir Venesueloj vykdoma mano manymu labai gera ir labai sėkminga socializmo diegimo politika ir tas socializmas yra visiškai kitoks nei Tarybinis. Taigi socialistinė Lietuva tikrai nelygu Tarybinio socializmo Lietuva (žinoma kalbu apie tavo vadinamą Sovietinį socializmą).
Taigi mane vadint "prakeiktu komuniūga" ne tik, kad neetiška (apie tai nekalbu), bet paprasčiausiai netikslu. Komunizmas juk niekam nieko blogo dar nepadarė, bolševizmas/stalinizmas ar kaip čia pavadinsi, gal, bet ne komunizmas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Valentinas Mitė. Amerikos kariai pasitraukia Iš Irako miestų