„Facebook“ įsigijo „FriendFeed“: dar viena "Google" pražiopsota proga? (2)
Socialinių tinklų svetainė „Facebook“ įsigijo tarnybą „FriendFeed“, kuri dar vadinama „realaus laiko paieškos varikliu“. Nors kai kurie rinkos analitikai šį sandorį kiek pervertina jį vadindami savotišku iššūkiu "Google", tačiau neabejotinai "Google" pražiopsojo vieną iš labai perspektyvių interneto sričių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„FriendFeed“ buvo įkurta 2007 metų spalio mėnesį. Šią kompaniją įkūrė Bret Taylor, Paul Buchheit, Jim Norris bei Sanjeev Singh. „FriendFeed“ leidžia ieškoti keliose skirtingose tarnybose – „Twitter“, „Facebook“ bei „Google“ – naujausios informacijos. Tarkim, įvedus raktinį žodį parodomi naujausi „Twitter“ pranešimai, kuriuose yra minimas žodis, taip pat naujienos, įrašai tinklaraščiuose ar atvirą profilį turinčių „Facebook“ vartotojų žinutės.
Taip pat „FriendFeed“ leidžia susikonfigūruoti nuolat sekamą informacijos srautą: įkelti RSS prenumeratas, „Facebook“ draugus, mėgstamus „Twitter“ tarnybos „čiulbėtojus“ į vieną vietą ir nuolat sekti, kas ir kur vyksta realiu metu, taip pat komentuoti šiuos pranešimus, bendrauti su kitais tarnybos vartotojais.
Be to, vartotojai gali patys rašyti savo pranešimus. Ši funkcija primena „Twitter“ ir „Facebook“ siūlomas paslaugas. Tačiau „FriendFeed“ vadinama ne „Twitter“, o daugiau „Google“ konkurente. Ir panašu, kad „Facebook“ yra pasiryžęs investuoti į šią naują, tačiau perspektyvią sritį.
Gegužę „Google“ įkūrėjas Larry Page'as pripažino, kad „Twitter“ rado aukso nišą, o jo kompanija neskyrė pakankamai dėmesio „realaus laiko“ naujienoms, pranešė BBC. „Žmonės tikrai mėgsta veiklą realiu laiku, ir aš manau, kad jie („Twitter“ – aut. past.) priėmė teisingą sprendimą. Mes tam skyrėme per mažai dėmesio“, – tuomet sakė L.Page'as.
Panašu, kad jam gali tekti dar kartą pakartoti savo žodžius - visi „FriendFeed“ įkūrėjai anksčiau dirbo pačioje „Google“.
Pranešama, kad „Facebook“ už „FriendFeed“ sumokėjo 50 mln. JAV dolerių (122 mln. Lt).
„Facebook“ patvirtino, kad 12 „FriendFeed“ darbuotojų prisijungs prie kompanijos. Tikimasi, kad „FriendFeed“ įkūrėjai užims svarbius postus inžinierijos bei produktų grupėse.
„Mes džiaugiamės galėdami pranešti, kad „Facebook“ įsigijo „FriendFeed“, - kalbėjo „FriendFeed“ įkūrėjas Bret Taylor. – „Facebook“ bei „FriendFeed“ turi bendrą viziją, kuria siekiama žmonėms siūlyti įrankius, leisiančius dalintis informacija bei palaikyti ryšius su draugais. Mes nekantraujame prisijungti prie komandos ir 250 milijonų „Facebook“ vartotojų pasiūlyti savo sukurtas naujoves“.
Kitas „FriendFeed“ įkūrėjas Paul Buchheit tvirtino, kad jaučiasi panašiai. „Leisdami laiką su Mark Zuckerberg bei jo vadovaujama komanda mes supratome, kad mus žavi atvira, kūrybiška kultūra, kurią jie jau sukūrė, - sakė Paul Buchheit. – Iš karto buvo akivaizdu, kaip aistringi „Facebook“ inžinieriai sukuria paprastus, tačiau novatoriškus būdus, leidžiančius žmonėms dalintis informacija bei prisijungti prie panašiai mąstančios grupės“.