Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Vladislovas 2009-11-11 20:43
Pristatytas automobilis su daug klaustukų.Atrodo vienas variklis,nes kalbama apie redukciją galiniams ratams.Koks įtampos dydis ? Nuolatinė ar po dažnuminio keitiklio kintama? Kaip reguliuojamas galingumas? Kodėl nepasirinkta schema kai visi ratai varomi [ ratuose varikliai ] atkristų redukcijos ,kardanai ir tt. Kai visi ratai varomi , bortinio kompiuterio pagalba, galima kontroliuoti buksavimą , užnešimą slidžiam kelyje. Būtų automobilis saugesnis. Daug kodėl, kodėl.
immortallt 2009-11-11 22:20
Pirma, tai citroen'as Antra, itarciau kad daroma ant kitu automobiliu detaliu, nes taip pigiau. O seip su tokiu kol isibegesi, tai i sikna dviratis ivaziuos
Zilve 2009-11-11 23:48
.)
jei butu daugiau rasytu daugiskaita . o del varikliu ratuose tai pamirsk nes vienas dalykas kaina o antras neomartizuojams svoris .
o nuo to automobilis tikrai nepasidarytu saugesnis .
beje jo su dviraciu nepaysi
AirDog 2009-11-12 14:53
Susijuokiau: "Vairuotojui pasukus užvedimo raktelį, garsinis signalas patvirtins, kad ."
Nerkashis 2009-11-13 17:40
Bet jei citrusas toliau gamins tokias "durnas" važiuokles, tai ačiū tokio man nereik.
lt079if 2009-12-11 11:49
Čia ne citroenas... o tik "Mitsubishi - MiEV"* su citroen ženklu... Realiai, nuo Mitsubishi siūlomo modelio, šis automobilis greičiausiai niekuo nesiskirs...
p.s.: Beje, MIEV modelis jau buvo apsilankęs ir Lietuvoje**. Dabar jis jau parduodamas D.Britanijoje***.
* - MIEV (Mitsubishi In-wheel motor Electric Vehicle); http://en.wikipedia.org/wiki/MIEV
** - „Mitsubishi i MiEV“ atvyko į Lietuvą; http://www.verslosavaite.lt/index.php/T ... etuva.html
*** - „Mitsubishi i-MiEV“ jau pasiekė Europą; http://auto.delfi.lt/autonews/mitsubish ... d=25872911
Nerijux 2009-12-11 12:06
Šiek tiek ne į temą prisikabinsiu prie autoriaus, bet sitokį dalyką laikas būtu jau žinot.
"Automobilis bus kraunamas iš 220V tinklo..."
Idomu, kur toks europoje yra. Pas mus tokia įtampa buvo sovietmečiu, bet jau seniai lygiuojamės į europa ir jų įtampą perėmėm (230V).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pristatytas dar vienas ateities elektromobilis - CITROËN C-ZERO