Pristatytas dar vienas ateities elektromobilis - CITROËN C-ZERO (7)
Prie jau nesenai skelbtų "Nissan" bei "Renault" naujienų prisijungia ir "Citroën" kompanija, pranešusi, jog plečia savo 100 proc. elektra varomų automobilių gamą ir 2010 metų pabaigoje ruošiasi pateikti naują elektromobilį CITROËN C–ZERO.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
CITROËN C–ZERO yra elektromobilis, turintis 47 Kw [64 AG esant 3.000 – 6.000 aps./min.] variklį su 180 Nm sukimo momentu [esant 0 – 2.000 aps./min.]. Galia yra perduodama galiniams ratams per pastovaus greičio reduktorių. Varikliui energiją tieks naujos kartos ličio-jonų („lithium–ion“) akumuliatoriai, sudaryti iš 88 (50 Ah galios) celių.
Akumuliatorius bus sumontuotas automobilio centre. Gamintojai iš karto ramina, jog nepilnas akumuliatoriaus pakrovimas neturi įtakos jos ilgaamžiškumui.
CITROËN C–ZERO akumuliatorius bus įkraunamas naudojant įprastinį 220 voltų elektros lizdą. Pilnas įkrovimas trunka 6 valandas, o greitas 80 proc. įkrovimas įmanomas per 30 minučių. Žinoma, įtampa jungiama ne tiesiogiai, o per tam skirtą pakrovėją, kuris greito krovimo atveju turės užtikrinti 400 V 125 A srovę.
Vairuotojui pasukus užvedimo raktelį, garsinis signalas patvirtins, kad automobilis užvestas. Tradicinis degalų matavimo prietaisas bus pakeistas baterijos įkrovimo indikatoriumi.
Automobilio ilgis – 3.48 m, o jo apsisukimo spindulys - 9 m. Pasak gamintojų, visos geriausios CITROËN C–ZERO savybės atsiskleidžia judriose miesto gatvėse. Maksimalus CITROËN C–ZERO greitis – 130 km/h, o nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgės per 15 sekundžių; nuo 60 iki 90 km/h - per 6 sekundes.
Automobilyje numatytos keturios sėdimos vietos bei 166 litrų bagažinė. Taip pat jame įmontuotos papildomos sistemos: ABS, TCS, ESP, 6 saugos oro pagalvės, oro kondicionierius, elektra valdomi langai ir kt.
Kol kas apie galimą elektromobilio kainą gamintojas neskelbia.