Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
subxax 2010-10-12 07:56
Seip tiesiog galbut noreciau pragyventi virtualiame pasaulyje savo sunkius realaus gyvenimo momentus, arba tada, kada panoreciau. Viso savo realaus gyvenimo laiko ten nepraleisciau. Virtuali realybe butu kazkiek naudinga bet ir kenktu, vis del to yra zmoniu turinciu priklausomybe nuo ivairiausiu zaidimu, bet pagalvokim kaip butu su virtualia realybe.. Seip sumazetu gimstamumas bent pora procentu vietoi to, kad zmones smurtautu gatvese, savo norus tenkintu virtualioje realybeje.
Sarunas 2010-10-12 08:15
Tam, kad galėčiau pasakyt ar noriu praleist laiką virtualioj realybėj, ar nenoriu - reikia pabandyti ją. Tol, kol nėra galimybės ją pabandyti, negaliu ir pasakyti ar norėčiau. Juk vien iš reklaminio bukleto nenusprendi ar prekė gera ar ne. Pirma ją išbandai, o paskui, jeigu ji patinka, naudoji ir toliau. Tas pats ir su virtualia realybe. Man daug labiau prie širdies būtų papildyta realybė, nei virtuali.
Dragoon 2010-10-12 08:31
Tai būtų dar vienas masių valdymo įrankis, leidžiantis užtikrinti, kad žmonės nesistengs patys mąstyti, siekti asmeninės gerovės.
Nieko nėra baisiau, nei savo noru pasinerti į komos būseną (realiai tas ir būtų ta virtuali realybė), kad pabėgti nuo realybės. Didesnio gyvenimo švaistymo veltui niekas nesugalvotų.
saydo 2010-10-12 08:50
Į klausimą ar žmonės nori pasinerti į virtualią realybę atsako dabartiniai tokių dalykų kaip WOW, narkomanijos ar pornografijos (prostitucijos) populiarumo mąstai. Mes gimėme kažkodėl tikėdami, kad gyvensime tokiame pasaulyje, kokio norėsim, nors niekas to nežadėjo. Nemažai mūsų savyje nusivilia susidurdami su realybe, todėl vietoje to, kad bandytume ką nors keisti, pasineriame į tą "virtualų" pasaulį, kuris labiausiai atitinka mūsų norus, ir jame užstringame. Deja, šio pasaulio palikti nesugebame, o nieko nėra blogiau kaip užstrigti tarp dviejų pasaulių ir realiai nebūti nei viename iš jų.
T 2010-10-12 09:00
Virtualiame pasaulyje gali būti tuo, kuo realiame pasaulyje net siekti nepradėtum, kariu, pilotu, futbolo menedžeriu, bet kai virtualiame pasaulyje pamatai kokį xx lygio karį, tai supranti, kad tam žmogui virtualus pasaulis jau seniai pakeitė visą laisvalaikį, o gal net ir darbo laiką ir tai negerai.
ElfasVonPa 2010-10-12 09:48
o tu nori pasakyti kad taves dabar niekas nekontroliuoja? pasufleruosiu- kapitalizmas. anksciau buvo karaliai, dar anksciau- genties stipriausieji. jei nebutu tu kontroliuojamu, tai ir nebutu gyvenimo, tas jau senai yra isanalizuota ir nereik tam priestaraut, nes nk nepasieksit. o tu pilku masiu atzvilgiu, kodelgi nenuejus jiems i ta koma, jei jiems tai butu geriau? yra 1 iseitis, tapti pasaulio valdovu, bet ka veiksi likes 1 gyvenime? eisi i virtualybe? arba savo noru ten nueisi, nes ten daug graziau, daugiau svajoniu issipildo? o tai tipo tada imsi ir pats tapsi pilka mase?
as manau kad tai dar vienas evoliucijos laiptelis. su savo pliusais ir minusais.
AirDog 2010-10-12 10:34
Pažiūrėjus filmą "Svetimas kūnas / Surrogates", visiškai nesinori virtualios realybės kaip gyvenimo būdo, nebent tik kaip trumpalaikės pramogos - kuri deja daugeliui taptų liga.
ZydriusX 2010-10-12 10:40
na virtualus pasaulis gali būti gražus, epinis, gali jame daryti ką panorėjęs, būt kuo tik nori, bet vistiek, jei pasinersi į virtualų gyvenimą, tai realiam gyvenime tada būsi nulis - vargiai turėsi draugų šalia, nedalyvausi visuomeninėj veikloj ,sporte - nk čia gero o merginos išvis kaip š ateivį iš kosmoso žiūrės Aš būčiau nebent už tokį virtualų pasaulį, kuris nežaloja asmenybės realybėj, nes patys galit pabandyt įsivaizduot žmogų "no-lifer'į", visąlaik gyvenantį virtualioj erdvėj - apie ką su juo kalbėtumėtės susitikę gatvėj ar atėję į svečius? Bent jau šių dienų virtualus pasaulis dar negali patenkinti daugybės žmonių poreikių, o toks dalykas kaip draugų ieškojimas internete man irgi skeptiškai atrodo (gal tiesiog neužtikau gero saito ta tema)...
arimanas 2010-10-12 10:59
v90% zmoniu yra kontruoliuojami monopolininku, federaliniu organizaciju, 8% kokia turi laisves jausma daro ka nori, o 2 % tam tikru zmoniu valdo pasauli visus tuos 90% zmoniu kuria dirba, mokosi, tipo siekia savo svajones, bet esme tame kad cia tik ju svajones istikruju tam tikros institucijos ivairiausiomis sukurtomis situacijomis zmones privercia pamirsti apie siekiama tiksla savo svajonesl ink, nes monopolininkai keicia taisykles, jei jie nores karo tai paskelbs kara tada kai nores, tada kai bus jiem paranku, jei nores gaut pelno daugiau jie ppadiidins maisto kainas ir t.t jei jie nores sumazins populiacija jie valdo viska pinigu i itakos pagalba. monopolistines organizacijos tokios kaip federaliniai bankai ir t.t pasaulyje is visu isleistu pinigu popieriniu yra tik kokia 4% tarkim, o like 96% pinigu guli kompiuteriuose , kada kam reikia federalinis bankas isspausdina situ stebuklingu pinigeliu tie sakant jie atsiranda is niekur.... daugelis zmoniu yra siocialiniai zombiai tiek as tiek jus gerbemieji komentatoriai. tik as siek tiek pranasesnis uz jus, as siekiu ne materialines geroves, o dvasines buseos, meginu atrasti ir suprpasti save ka as megstu, ko noriu is gyvenimo, suvokti visatos paslapciu apie si pasauli, islikti ramus ir laisvas. todel ir neinu dirbt to ko nenoriu o jus chebryte dirbkit, kalkit pinigus monopolistam;)
Azys 2010-10-12 11:24
kartais pasibūti aprašomoje virtualybėje būtų visai smagu, čia panašiai, kaip pasižiūrėti filma ar sulošti kokį kompiuterinį žaidimą, bet pastoviai ten būti nelabai įsivaizduoju kaip. Mūsų kūnai turi savų fizinių poreikių, kurie susije su realiu pasauliu, ilgesnis buvimas ten greičiausiai išsekintų organizmą taip, kad tektų suvisam atsisveikinti su šia realybe. Čia nekalbu apie maisto trūkumą, bet tarkim miego poreikis, ar nervinė įtampa. Galiausiai žmogaus kūnas sutvertas taip, kad normaliam jo funkcionavimui reikia bent minimalaus fizinio aktyvumo. Norint nuolat gyventi virtualioje realybėje, reikėtų modifikuoti kūną, arba perkelti protą į kompą.
nondescript 2010-10-12 11:29
juk galima butu suderinti realibe su virtualia realybe, arba gyventi papildytoj realybej
bet bent jau as buciau uz virtualia realybe, jei ji pranoktu tikraja
kodel?
todel, kad milijonai zmoniu neturi galimybes isbandyti visu gyvenimo teikiamu galimybiu, malonumu, kurie jauciasi nelaimingi etc.
juk net paprastam juodadarbiui atsirastu galimybe praleisti atostogas kanaru salose, jei jis to panoretu
manau tai suteiktu zmones daugiau laimes ir gyvenimo pilnatves
o argumentai pries virtualia realybe pateikti straipsnyje tera visiskas bullshit
laisva valia labai abstraktus dalykas - aisku islepusiems amerikieciams tai kas, bet jei zmogus gime indijoj, daugiavaikej seimoj, negavo jokio issilavinimo, tai apie kokias galimybes jam svajot?
kitaip sakant gimes vargsu, vargsu ir numirsi. o tie vienetai kur prasisuka gyvenime, vistiek yra genetinis faktorius, kurie is prigimties turi daugiau charizmos, yra gabesni etc.
zfroidas 2010-10-12 12:12
oi puiki temele..
seip jau apsiskaite zmenes zino kas yra filosofija, nes ji iesko ir jau mazdaug rado atsakyma del gyvenimo prasmes...-gyvenimo prasme buti laimingam- tik tiek.
Ka mes turim realybeje?
Mirties baime sunaikina laime-pvz gal kas nors soktu is parasiuto bet bijo, gal eitu autostrados viduriu... gal uzkalbintu pamela anderson...gal duotu i galva savo sefui kur algos nemoka puse metu ir visi galetu buti laimingesni bet zino kad bus teismai bausmes gyvenimas zlugs skausme ir vienatvej jei tik kas nepagal normas kazkieno sukurtas nuo pasaulio pradzios atsitiks... (normas nekenkti kitiem kai tau kenkia visi visada...susitaikyt, toleruoti, moket mokescius uz ora nors gal smagiau daryt atvirksciai butu?...)
zodziu virtualioj realybej to nebus ir tu pasirinksi pats ko nori tobulinsi savo siela o ne bandysi ja kenciancia ikisti i kazkieno gelezinius remus ir atsiduosi savo krauja oligarchu ir banku vampyram jauti kaip jie siurbia is taves pinigus kuriuos prakaitu uzdirbai?...
aisku kai ta virtualybe pasieks auksta lygi dabar dar to nera bet jos nieks nesulaikys manau kai tai atsitiks. Jau dabar pro langeli kai kas gali paziureti i melyna dangu ir saulelydi stovedamas ant kalno su kardu rankoj ir armija tavo valdzioj pries dideli musi kuriame tu nemirtingas karo dievas ar pan..., kai uz lango realybej lyja... pilka...salta...nuobodu, uz sienos kaimynai gyrti ruskaje radio klauso garsiai...ir kubilius sako kad brangs sildymas o tau algos jau 2 men nemoka...o gal i havajus maunam? tu atsakysi brangu pasvajok...aisku yra geru dalyku realybej bet cia reik moket krauju uz viska ir antro sanso nera todel vietoj 6 milijardu laiminguju yra 5,9999 milijardo nelaimingu darboholiku, alkoholiku, narkomanu, pinigu vergu, visokiu kitokiu maniju apsestu beieskanciu laimes purve...nebent lieka silti namai, grazi zmona, vaikai... bet ar ilgai? kai 50 proc lietuvoj issiskyre? kai tavo vaikai jau emigravo kazkur toletu plaut?
O telikas rodo, kad kazkas limuzinais laksto, piniguose maudos, o gal taip nera gal tai 1 zmogus apipiltas pinigais dirba pries kamera, o realybej sedi pily vienas tuscioj... tik tam kad jus visi tiketumet laimes ideja piniguose ir vergautumet tiem 2 proc vagiu-vampyru?
kaip ta daina makejavo:" haliucinogenai... aplink... pajusk tai... ko dar nejutai...".."tu tik mažas vaikas praradęs saiką..."
šakės 2010-10-12 12:16
Oh boy, here we go again...
ElfasVonPa 2010-10-12 12:27
arimanai, uzsitarnavai mano respecta, as irgi darau ka noriu siaip rekomenduoju truputi pasidomet pasyviom pajamom, pasaulio nevaldysi neidejes daug darbo, bet keleta pinigeliu isgyvenimui gali uzsidirbt, nereiks nei i darba anksti keltis, nei nervu ten gadintis.
sakes- prasau kalbek faktais arba bent jau savo nuomone paminek
šakės 2010-10-12 13:07
Jau tiek buvo prišnekėta apie kapitalizmą, bet vistiek kas nors per naują kalbą užveda. Čia kaip su win ir linux. Arba nusileidimą mėnulyje. Arba 09/11. Jau atrodo žmonės susitaria, bet ir vėl prasideda per naują.
Sakai kapitalizmas tave kontroliuoja? Visu pirma, ar tave kas nors laiko pririštą, kad negali laisvai priimti sprendimų? Gal į kalėjimą ruošiasi pasodinti, už tai kad nebūsi "Maxima" pardavėjas?
Mano nuomone, kapitalizmas, skirtingai nei kitos santvarkos, leidžia žmogui laisvai veikti. Sistema gera. Geriausia iš iki šiol buvusių. Ir čia jau žmogaus asmeninis reikalas, jei jis nesugeba būti tuo, kuo nori.
ElfasVonPa 2010-10-12 14:10
butent to jie ir nori is zmoniu ir matau kad tave paveike. tipo laisve? tokia pati vergyste kaip nigeriu laikais, tik dabar jie atplove smegenis ir zmones patys nori buti vergais. pasiskaityk betkokia literatura apie pinigus. tik aisku ne atviruka "ka galim studijuot vilniaus univere ir kokie atlyginimai taves laukia". bet ir tu teisus. mes nebesikam 16:00, o 19:00-20:00 neziurim laidos "paklusk karaliui", bet dabar mus kontroliuoja kitokiais budais, vercia patiems noreti daryti tai, kas kitiem naudinga.
šakės 2010-10-12 14:15
Na gerai. Priimkim, kad tai ką sakai yra tiesa. Kapitalizmas blogai. Vadinasi yra su kažkuo palyginamas. Kas yra gerai ar bent jau geriau. Tai kas yra tas gerai?
ElfasVonPa 2010-10-12 14:37
visos valdymo formos, tiems daugumai zmoniu, kurie pagal kaikuriu nuomone skirti tik tam, kad uzaugintu maisto, padarytu pramogu ir t.t. yra neteisingos. karaliu laikais gerai budavo karaliams, kapitalistu laikais- kapitalistams. turbut laimingiausi zmones yra kaimieciai, gyvenantys netoli draugu, turintys kokiu saules kolektoriu ar vejo jegainiu ir maisto prasimanantys patys, nes valdzia sunkiau gali kistis i tokiu zmoniu gyvenimus.
pagrindinis dalykas, kodel kapitalizmas blogai, nes nelegali marihuana, domiuos ja jau pakankamai ilgai ir galiu pasakyti, kad zmogui ir visuomenes turtui daug geriau yra marihuana nei alkoholis. bet kadangi marihuana gydo nuo labai daug ligu ir ja gali uzsiauginti kiekvienas, tai tada smarkiai nukentetu medicinos verslas. neatrodo nesazininga?
šakės 2010-10-12 15:09
Nesutinku. Žmogus yra socialus gyvūnas, kuriam būdinga burtis į bendruomenes. Jei taip nebūtų, mes vis dar medžiotume su pagaliais ir akmenimis, vidutinė gyvenimo trukmė būtų apie 25 metus ir beveik visas šviesus paros metas turėtų būti skiriamas maisto paieškai.
Duodi pavyzdį su kaimiečiais. Gerai, atskiriam juos nuo kitų. Po penkių kartų ten žmonės bus ne ką daugiau išsivystę, nei kaimiečiai iš ankstyvųjų viduramžių.
Kitu atveju, kai žmonės buriasi į didesnes bendruomenes, jie yra linkę pasiskirstyti darbais, nes taip didėja darbo efektyvumas ir saugumas, ir nuo to visai bendruomenei tik geriau. Juk nebuvo taip, kad vienu momentu istorijoje susirinko žmonių banda ir pasakė: "davai pastatom miestą, tokį didelį ir su sienom, ot kaip fainai bus".
Toliau, žmonėms jungiantis į bendruomenes atsiranda poreikis, kad kažkas darbą organizuotų. Taip atsiranda vadai. Tarkim, Lietuvos atveju gyventojai patys išsirinkdavo kunigaikščius, kurie vadovaus gynimuisi nuo užpuolikų. Išvada: organizacinių vadovų poreikis sukūrė vadovus (o ne vadovai ėmė ir pavergė visus).
batusia 2010-10-12 15:28
Iš dalies tu teisus, bet čia yra grynai požiūrio reikalas. Bet iš dalies klysti, nes yra ir objektyvus vertinimas (kiek pati žmonija objektyviai tai gali vertint). Pakolkas, tai kapitalizmas yra mažiausiai išnaudojanti sistema (mano nuomone komunizmas yra jam nenusileidžianti sistema, bet nesigilinkim). O be išnaudojimo sistemos nėra ir nebuvo. Ar bus? Jei visuomenė ir technologiškai, ir morališkai tam pribręs - manau galimybė yra! Kodėl be išnaudojimo sistema neįmanoma aš tau neporinsiu, manau bent jau pasąmonėje priežastis numanai Jei ne - man nesunku jas parašliavot...
O dėl tavo pagrindinio dalyko, kodėl kapitalizmas blogai, tai... Nu baik juokus... Jau tikrai marihuana nėra uždrausta DĖLTO, kad gydo nuo labai daug ligų ir tikrai ne DĖLTO, kad apsaugotų medicinos verslą... Dėl poveikio aš nesiginčysiu, gal ji ir gali išgydyti nuo daug ligų, niekada to negirdėjau, bet ir nesidomėjau tokiu dalyku. Narkotinės medžiagos yra uždraustos pagrinde dėl pačių vartojančių saugumo (kad nepakenktų savo sveikatai, kad neatsidurtų gatvėj dėl savo nevaldomo potraukio) ir dėl kitų asmenų saugumo (o šita priežastis yra labai aktuali ir man, todėl aš net nemanau palaikyti psichiką žalojančių medžiagų legalizavimą)...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas geriau - virtuali realybė, ar tikra realybė?