Mažėja jaunosios kartos susidomėjimas „Facebook“  (3)

Socialinis tinklas „Facebook“, patenkantis į lankomiausių pasaulio interneto svetainių trejetuką, tampa vis mažiau populiarus tarp jaunimo – pagrindinės savo auditorijos, teigia Forbes.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jei tikėti pateiktais šaltinio duomenimis, labiausiai jaunosios auditorijos dėmesio Facebook neteko tokiose šalyse, kaip JAV, Kanada ir D. Britanija. Viena iš pagrindinių jaunimo suinteresuotumo sumažėjimu tapo suaugusiųjų žmonių auditorijos didėjimas, taip pat paauglių nenoras į savo ratą įtraukti tėvus bei būti jų nuolat stebimiems.

Ekspertai pastebi, kad pastaraisiais metais JAV vidutinis socialinio tinklo vartotojo amžius artėjo prie 40 metų, juo labiau, kad aktyviausiai auga 55 – 65 metų amžiaus grupės žmonių auditorija. Visa tai aiškiai rodo Facebook „senėjimą“.

Priminsime, kad socialinis tinklas Facebook buvo sukurtas 2004 m. Šių metų gegužės mėnesio statistika rodo, kad Facebook turėjo apie 700 mln. vartotojų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Tiptop.lt tinklaraštis
Tiptop.lt tinklaraštis
(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: