EA įkūrėjas: naršyklės – kompiuterinių žaidimų ateitis  (18)

Trip Hawkins, tokių kompanijų kaip „Electronic Arts“ (EA) ir „Digital Chocolate“ įkūrėjas, neseniai portalui „Industry Gamers“ duotame interviu pasidalino gana įdomiais pastebėjimais apie žaidimų industrijos ateitį.


Jo teigimu, žaidimų ateitis – tai interneto naršyklės, kurios šiandien pažįstamos praktiškai kiekvienam, besinaudojančiam Internetu: ar tai būtų stalinio kompiuterio, ar išmaniojo telefono vartotojas, ar net „protingo“ televizoriaus savininkas. Taigi bet kas, kuris žino, kaip naudotis interneto naršykle, galės žaisti savo mėgstamus žaidimus. Taip pat šalia žaidimų, kurie veikia per interneto naršyklę, kaip šios industrijos ateitį T. Hawkins paminėjo nemokamus žaidimus su socialinių tinklų galimybėmis ir virtualiomis prekėmis, ir čia žmonės galės pasirinkti, ar jiems leisti realius pinigus savo virtualiems įgūdžiams tobulinti, ar ne. Ir tai jau vyksta – daugelis MMORPG žanro žaidimų tampa nemokami (pavyzdžiui, „DC Universe Online“, „Star Trek"), taip pat tokie MMO žanro žaidimai, kaip „Battlefield Heroes" ir „Team Fortress 2“.

Daugelis kompiuterinius žaidimus kuriančių studijų jau dabar aktyviai žiūri į žaidimų, veikiančių per interneto naršyklę, pusę. „Epic Games“ perkelia savo „Unreal Engine 3“ varikliuką į „Adobe Flash“ platformą, o „iD Software“ jau gali didžiuotis, kad „Quake Live“ jau veikia per naršyklę online režimu. Trimačių internetinių žaidimų variklį kuria ir „Firefox“ programuotojų bendruomenė „Mozilla“. Turbūt jau gana greitai pamatysime, kiek gyvybingi tokie projektai, ir ar jie pakeis „tradicinius“ kompiuterinius žaidimus.

Trip Hawkins prognozuoja, kad šie minėti pasikeitimai įvyks per artimiausius dešimt metų, todėl dar galime pasidžiaugti įprastais žaidimais, kurie veikia ir be interneto naršyklės. Bet jei viskas vystysis tokiais tempais, Trip'o Hawkins'o prognozės, visai tikėtina, gali tapti tikrove.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (18)