EA įkūrėjas: naršyklės – kompiuterinių žaidimų ateitis (18)
Trip Hawkins, tokių kompanijų kaip „Electronic Arts“ (EA) ir „Digital Chocolate“ įkūrėjas, neseniai portalui „Industry Gamers“ duotame interviu pasidalino gana įdomiais pastebėjimais apie žaidimų industrijos ateitį.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Daugelis kompiuterinius žaidimus kuriančių studijų jau dabar aktyviai žiūri į žaidimų, veikiančių per interneto naršyklę, pusę. „Epic Games“ perkelia savo „Unreal Engine 3“ varikliuką į „Adobe Flash“ platformą, o „iD Software“ jau gali didžiuotis, kad „Quake Live“ jau veikia per naršyklę online režimu. Trimačių internetinių žaidimų variklį kuria ir „Firefox“ programuotojų bendruomenė „Mozilla“. Turbūt jau gana greitai pamatysime, kiek gyvybingi tokie projektai, ir ar jie pakeis „tradicinius“ kompiuterinius žaidimus.
Trip Hawkins prognozuoja, kad šie minėti pasikeitimai įvyks per artimiausius dešimt metų, todėl dar galime pasidžiaugti įprastais žaidimais, kurie veikia ir be interneto naršyklės. Bet jei viskas vystysis tokiais tempais, Trip'o Hawkins'o prognozės, visai tikėtina, gali tapti tikrove.