Interneto portalų gudrybės svetainių lankomumui didinti  (8)

Visai neseniai žiniasklaida rašė apie įmonės „Tipro“, kontroliuojančios daug pakankamai populiarių portalų Lietuvoje, rinkodaros veiklą. Tačiau internete netrūksta ir kitų gudrybių, kuriomis užsiima internetiniai portalai. Kai kuriuos trumpai apžvelgsime šiame straipsnyje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirma – trumpai apie pastarojo meto „Tipro“ veiksmų seką. Vienoje bendrovei priklausančioje svetainėje vartotojas neteisingai ir ne savo noru nukreipiamas į kitą bendrovės portalą. Taip dirbtinai „auginamas“ pastarosios lankomumas. Rinkos dalyviai griežtai įvertino tokį poelgį, o galutines išvadas tikriausiai pateiks Internetinės žiniasklaidos asociacija.

Tačiau internete netrūksta ir kitų gudrybių, kuriomis užsiima internetiniai portalai. Tiesa, šiame straipsnyje pateiksime kai kuriuos portalo „Verslas.in“ redakcijos susistemintus legalius ir sąžiningus triukus, kurie taip pat duoda norimą lankomumui padidinti reikalingą efektą.

Grupiniai apsipirkimo portalai

Kaip pirmą pavyzdį pateiksime grupinių apsipirkimo portalų taikomas gudrybes (žr. nuotrauką apačioje). Komentuojame kiekvieną pavaizduotą punktą atskirai (iliustracija pateikta žemiau).

Pirmasis triukas yra „Iki pasiūlymo pabaigos liko:…“ Akivaizdu, kad atbulinis laikmatis mūsų smegenims turi tokią pat įtaką kaip tiksinti bomba, teigianti: „Sprendimą turi priimti dabar“. Kuo greičiau sprendimas turi būti priimtas, tuo jis mažiau racionalus. Šiuo atveju tai reiškia, kad didesnė tikimybė, jog vartotojas nusipirks produktą.

Antru ir trečiu numeriu pažymėti triukai yra panašūs. „Jau nupirkti… kuponai“ apeliuoja į mūsų vadinamąjį bandos instinktą, o „Paskubėk, dar liko … kuponai“ apeliuoja į baimės instinktą. Jeigu dabar nenusipirksi, vėliau gali ir nebelikti.

Ketvirtu numeriu pažymėtas triukas – didelis mygtukas „Perku!“ (pirmuoju asmeniu). Nėra jokios naudos portalo savininkams jei nepaspausite šio mygtuko, tad jis yra svarbiausias ir… didžiausias.

Penktasis triukas remiasi tradicinėmis rekomendacijomis. Jei jūs nusipirkote produktą ir rekomenduosite jį draugams, tai didesnė tikimybė, kad draugai taip pat jį įsigis.

Socialiniai tinklai

Tačiau labiausiai žmogaus psichologiją yra perpratę socialiniai tinklai, pvz. „Facebook“ ir jo analogai. Panagrinėkime tik keletą jų taikomų metodikų mūsų dėmesiui išlaikyti (žr. nuotrauką apačioje).

Pirmasis triukas yra vadinamoji „siena“. Tai tikriausiai viena svarbiausių funkcijų minėtame „Facebook“. Kai kurių nuomone, „Peržiūrėti draugų sienas tas pats kas visiems apskambinti telefonu“. Jei ant jūsų sienos atsirado žinutė, beveik 100 %, kad jūs į ją sureaguosite.

Antrasis triukas yra profilio nuotraukos. Sena tiesa skelbia, kad geriau kartą pamatyti negu tūkstantį kartų išgirsti. Nuotraukų socialiniuose tinkluose netrūksta. Profilio savininkai jais identifikuoja save, parodo, kuo užsiima gyvenime.

Trečiąjį triuką galima pavadinti „bendrumo paieškomis“. Mus suartina bendri dalykai, pvz., bendri draugai. „Facebook“ puikiai tą žino, tad gan matomoje vietoje rodo jūsų ir jūsų draugo bendrus draugus. Žinoma, tokie „monstrai“ kaip „Facebook“ atlieka daug daugiau ir daug gudresnių dalykų, tačiau visus juos „sugaudyti“ būtų sudėtinga.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Verslas.in
Verslas.in
(3)
(0)
(1)

Komentarai (8)