„Microsoft“ pamokose siūlo naudoti „Kinect“ ir „Peles-išdykėles“ (Video) (0)
Pirmą kartą Lietuvoje vyksiančioje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2011” bendrovė „Microsoft“ pasiūlys Lietuvos mokykloms aktyviau išnaudoti žaidimus. Įmonės atstovų nuomone, šiuolaikinės techninės žaidimų kompiuterių galimybės padėtų mokiniams semtis žinių vaizdžiau ir įdomiau.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasaulinė programinės įrangos gamintoja parodoje pristatys judesius atpažįstantį „Xbox 360“ žaidimų konsolės priedą „Kinect“, planšetinius kompiuterius su operacine sistema „Windows 7“ ir mokymui skirtas kompiuterines programas. „Moksleiviai labai imlūs informacinėms technologijoms, todėl siūlome vaikus įtraukti į mokymąsi pasitelkiant jų natūralų smalsumą ir norą pažinti. Dirbdami su naujosiomis technologijomis mokiniai noriai priima žinias ir panaudoja realiame gyvenime. Auklėtinių mėgstami žaidimų kompiuteriai ir programos padeda mokytojams pamokas vesti įdomiau, o žinias perteikti vaikams suprantama kalba“, – sako „Microsoft“ generalinis direktorius Baltijos šalims Mindaugas Glodas.
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius teigia, kad moksleiviai mokosi efektyviai ir lengvai, kai pamokos vedamos juos įtraukiančiu būdu. „Naudodamiesi naujausiomis programomis mokiniai įgyja vertingų technologinių įgūdžių, kurie pritaikomi kasdieniniame gyvenime ir ateities darbo aplinkoje. Siekiame, kad kuo daugiau mokyklų turėtų galimybę įdiegti novatoriškus ugdymo įrankius,“ – teigia G. Steponavičius.
Savąjį „Kinect“ žaidimą gali susikurti net pradinukai
Parodoje „Mokykla 2011“ „Microsoft“ pristatys mokymuisi pritaikytą populiarios žaidimų konsolės „Xbox 360“ priedą „Kinect“. Judesius atpažįstantis „Kinect“ leidžia vaikams patiems kurti savo žaidimus ir žinių semtis taip, kaip jie įsivaizduoja esant geriausia. Vaikai ir mokytojai galės susipažinti su programa „Kodu“, su kuria savo žaidimų versijas gali kurti net ir pradinių klasių mokiniai. „Kodu“ leidžia pasirinkti įvairius gyvūnėlius, robotus, kalnus, medžius, iš kurių vaikai sudėlioja savo pasaulį. Taip moksleiviai ne tik kūrybingai atlieka mokytojo užduotis, bet ir išmoksta žaidimų programavimo pagrindų.
Siekdama supažindinti mokinius su populiarėjančiais planšetiniais kompiuteriais, bendrovė „Microsoft“ kartu su kitais partneriais Vilniaus Žemynos gimnazijos fizikos kabinete įrengė tokių kompiuterių klasę. Iškart po parodos „Mokykla 2011“ moksleiviai su šiais kompiuteriais galės mokytis iš skaitmeninių fizikos vadovėlių ir atlikinėti fizikos laboratorinius darbus.
„Microsoft“ stende mokiniai, mokytojai ir tėveliai taip pat galės apžiūrėti darbui pamokose pritaikytus „Intel“ mažuosius nešiojamus kompiuterius. Kaip „Kinect“ gali būti pritaikomas mokyklose galima pažiūrėti šiame vaizdo klipe:
Kiekviena pakelta ranka klasėje bus pastebėta
Tradiciniuose kompiuteriuose mokykloms siūloma įdiegti naudingus sunkiausių dalykų pagalbininkus. Apklausų duomenimis, sudėtingiausio dalyko – matematikos – užduotims „Microsoft“ siūlo atnaujintą matematikos pagalbininką – „Microsoft Mathematics 4.0“. Pagrindinis šios programos „ginklas“ – visas mokslines funkcijas turintis skaičiuotuvas. Su juo moksleiviai gali ne tik sudėti, atimti, dalinti ar dauginti, bet ir spręsti lygtis, greitai nubraižyti grafikus. „Microsoft Mathematics“ pateikia ne vien uždavinių atsakymus, bet ir parodo, kaip juos spręsti žingsnis po žingsnio. Po keleto uždavinių su matematikos pagalbininku moksleivis išmoksta spręsti savarankiškai.
Mokytojus labiausiai turėtų sudominti „Microsoft“ sprendimai, leidžiantys efektyviau pasiruošti pamokoms ir net sudėtingesnį dalyką dėstyti su ugnele. Su „OneNote“ programa, taip pat pristatoma parodoje, mokytojai gali lengvai paįvairinti pamokas įdomiais filmukais, dainomis, pristatymais, nuotraukomis ir nuorodomis iš interneto. Į darbą įtraukti visą klasę mokytojams padės Lietuvos mokyklose jau pamėgta programa „Mouse Mischief“, geriau žinoma kaip „Pelės išdykėlės“. Ši programėlė mokytojams padeda nepasiklysti „rankų miške“, mokiniams norint atsakyti į klausimus. Kiekvieno moksleivio atsakymai matomi kompiuterio ekrane, o vaikai savo atsakymus renkasi pelytės spustelėjimu. Taip mokytojai gali matyti net klasės „tylenių“ atsakymus ir stebėti, kur klasei reikia labiausiai pasitempti. „Pelių išdykėlių“ bruzdesį pamatyti galite tolesniame video:
„Microsoft“ pat pasiūlys mokykloms sutaupyti įrenginėjant kompiuterių klases. Su parodoje pristatoma „Windows MultiPoint Server 2011“ programa kompiuterių klasėje užtenka turėti tik vieną mokytojo pilnai sukomplektuotą kompiuterį, o ant mokinių suolų tereikia monitoriaus, klaviatūros ir pelytės. Tokiu būdu mokykloms nebereikia įsigyti pilnai sukomplektuotų kompiuterių visai klasei ir mokytojas gali geriau prižiūrėti, ar mokiniai iš tiesų įdėmiai klausosi pamokos.