Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2011-12-05 17:41
Atsiprašau dėl blogos skyrybos, būtent tą ir norėjau akcentuoti, kad žydai buvo priversti, tuo tarpu homoseksualai tai daro savo noru...
Reikėtų pasidomėt dėl tos tolerancijos homoseksualų atžvelgiu ir pvz tų pačių invalidų, kažin kam lengviau darbą rasti ar gatve eiti kai pvz žmogus be kojų ir į jį visi spokso nes nėra nieko panašaus gyvenime matę ir kaip eina homikas kuris niekuom nesiskiria iš aplinkinių..
tik sakau kad per daug viskas yra viešinama ir bandoma atrasti lygybę, tačiau jeigu kaip tu sakai reklamose matysim daugiau homoseksualumo, mums patiems bus nemalonu išeiti į gatvę.. akivaizdu kad dabar tą patį patiria homoseksualai, kitaip aš nesuprantu jų tolerancijos stokos problemos, šiuo klausimu jiems gal net ir pritariu, seksualumo bet kokio tikrai galėtų būti ir mažiau tokiu būdu visiems geriau būtų..
p.s. viskas labai primena Lenkų problemą, kuomet mažuma stengiasi įgyti daugiau teisių nei patys tos valstybės piliečiai..
p.s. Labai puiki mintis čia buvo išsakyta, jeigu komentuoji apie homoseksualumą iš blogosios pusės, tampi atsakingas už diskriminaciją ir netolerancijos kurstymą, kita vertus daugumai nemalonu stebėti du besibučiuojančius vyrus arba dalyvauti homoseksualų paraduose, tai kame replės? čia anaiptol nėra tolerancijos kurstymas, tolerancija turi būti abipusė.
faktas 2011-12-05 17:47
Jei remtis statistika, mes visi pažįstame po keletą arba kelioliką hom. asmenų. Tačiau, ar realiai mes juos pažįstame? Paprastai ne, nes jie slapstosi. Tai reiškia, kad jie net nesiskelbia ir nereikalauja kažkokių perdėtų teisių. Žinoma, yra keli vienetai, kurie nuolat paskelbia kokių nors pareiškimų, bet čia labiau išimtis, o ne taisyklė. Taigi man dažnai atrodo, kad hom. problema Lietuvoje yra tų pačių runkelių išpūstas muilo burbulas. Šita tema manipuliuoja bažnyčia bandydama prisidengti šeimos gelbėtojos titulu, manipuliuoja politikai, "saugantys darnią šeimą" ir pan., manipuliuoja naujai besikurianti neonacių kryptis ir daug kitų. Žodžiu, tai yra muilo burbulas ir tiek. Aš manau, kad protingi iš to pasidarys pinigų. Na o runkeliai visada liks runkeliais ir verks teismuose...
blizzard 2011-12-05 17:55
Dar vienas pavyzdys, neperseniausiai įsijungiau tv ir buvo kažkokia pokalbių laida. Ten būtent ėjo kalba apie homoseksualumą (ir turbūt toleranciją, nesigilinau nes ilgai nežiūrėjau) nu esmė ta, kad klausia vienos pašnekovės maždaug, ar aplinkiniai žino kad jūs esate lesbietė ir kaip į tai reaguoja ir t.t.? nu ir atsakymas buvo maždaug toks: taip jie apie tai žino, kartais aš tiesiog ateinu prie nepažįstamų žmonių ir sakau "labas, aš lesbietė, malonu susipažint.."
klausimas pamąstymui, jeigu aš ateinu į bažnyčia ir surėkiu kad dievo nėra vidurį mišių, kas kieno atžvelgiu yra netolerantiškas?
kalbu būtent apie tokius manipuliavimus aplinka, žmonių pasaulėžiūra ir specelias provokacijas siekiant kažkokios nematerialios naudos, Faktas labai teisingai parašė..
nondescript 2011-12-05 18:08
Tai gal "varguoliams" iš vis jokių sankcijų netaikykim? Man atrodo, kad įstatymai turi būti lygūs visiems, jeigu priklausai kažkokiai socialiniai grupei, tai tavęs neatleidžia nuo atsakomybės. Aš irgi į gėjus žiūriu kreivai, bet niekas nedraudžia reikšti nepasitenkinimo, jei tai darai protingai, be įžeidinėjimų, grasinimu, nes kai už tave kalba ne argumentai, o emocijos., tik parodai, kad esi silpnesnis.
mariuze 2011-12-05 18:11
baisiausia, kad tavo vaikas netaptu toks, nuo vaikystes prisiziurejes ir prisiklauses... tada tai tragedija... todel dauguma teveliu ir nori, kad jie nesireikstu ir gyventu tyliai, jie patys , zydriai, zino, kad nera normalus, gamtoje taip nepriimta , ar Dievas taip nesukure. Jie yra gyvenimo nuskriausti, todel iesko paguodos ir t.t.
JIEMS NEPASISEKE, JU REIKIA GAILETIS, o NE ANT JU BURNOTI.. Tik sakau, problema slypi DEL VAIKU...
KarolisS 2011-12-05 18:30
Man tai juokingi tie visi homofobiški pasiteisinimai, neva "ginam vaikus, pamatys jie ir patys taps homoseksualais", nors jau ganėtinai seniai žinoma, kad homoseksualais nėra tampama. Ta pati diskusija vyksta ir kalbant apie homoseksualių šeimų įsivaikinimą - būna atvejų, kada heteroseksualioje šeimoje gimsta homoseksualus vaikas, tačiau, jeigu, neduok dieve, homoseksualai (ar moterys, ar vyrai, nesvarbu) įsivaikintų vaiką, pagal delfi profesorius
Nors aš paprastai ir labai kritiškai žiūriu į visas homoseksualų rengiamas akcijas (a.k.a gėjų paradus), tačiau realiai ne tie paradai sukelia visą šią neapykantą, o grupelė žmonių, sumanius tai eskaluoti per visą mediją, kaip pvz. gerbiamas prietranka Gražulis. Jeigu ne pastovus medijos linksniavimas, tos visos rengtos akcijos jau būtų užmirštos.
kionig 2011-12-05 18:38
Iš kur žinai, kad jiems nepasisekė ? Gal tau nepasisekė ? Problema arba priežastis tikrai ne vaikuose.
Pvz homoseksualių žmonių išauginti vaikai nėra homoseksualūs.
Shinigami 2011-12-05 18:39
Pasiteisinimai ir pasiteisinimai. Seksualinis potraukis tai ne psichologinis fenomenas, o genetinis.
Gamtoje to nėra? Ar iš tie? Iš kur žinai kad to nėra? Nes aš prieš kažkiek metų mačiau dokumentini filmą apie gamtą. Joje rodė beždžiones ar žmogbeždžiones (dabar neprisimenu), bet situacija buvo tokia. Stipriausias patinas išvaro visus kitus suaugusius patinus iš savo teritorijos, kad jie neliestų jo haremo. Tai tie išvaritięjį susiburia į viriškas bendruomenes ir smaginasi. O gal sakysi, kad tas video buvo sumontuotas?
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual ... in_animals
enternald 2011-12-05 19:08
Aš nesiūlau netaikyti įstatymus "varguoliams", aš siūlau netaikyti būtent šio įstatymo visoms grupėms. Pinigų švaistymas, gaudyti Delfyje kiekvieną apie gėjų pakliuvusi komentarą. Tiesiog spėju, kad šitos žmonių grupės linkusios labiau į šį nusižengimą.
Ir labai sutinku, kad jei kalba emocijos geriau patylėti, tai dar viena priežastis, kodėl ši visuomenės dalis rašo visas rašliavas.
Bet ar verta už tokį idiotizmą bausti ir teismą pradėti, manau neverta. Tiesiog kova su vėjo malūnais. Tolerancijos niekaip per prievartą nepriauginsi: ypač baudomis, tiesiog tai kova su vėjo malūnais. Problema tokiu būdu nesprendžiama.
mariuze 2011-12-05 19:32
fui, baisu, ir cia kiek zydriu... ginkit ginkit jus juos
as placiai galeciau cia rasyti, as parasiau, KAS MAN SVARBIAUSIA DEL JU PER DIDELIO VIESUMO, BAIME DEL MANO VAIKU. Niekas neirode, ar zydriais gimstama ,ar tampama, ar ir tas gali buti ir tas..
As asmeniskai sakau, man ju labai gaila, tikrai dauguma ju nera laimingi, garantuoju 100%, kad diena su sypsena vaiksto, tai nereiskia, kad grize namo taip jauciasi... Jie yra atstumti ir bus tokie dar ilgai.. Gamtos klaida, issigimimas cia, savaime tas suprantama, jie del to nekalti, bet del savo elgesio - kalti.
kionig 2011-12-05 19:55
Tamsta, prieš juodindamas kitus, nepamiršk, kad pačio sąžinė turėtų būti taipogi švari. Dabar pirštu parodysiu, kad taip nėra. Pats pirmas sakynis tavo nepagrįstose beletristikose ir emocijose.
Žinai, man gaila labiau tavęs, nei jų tos žmonių mažumos, kurie nuolat gyvena paranojoje, ją pateisindami klaidingais teiginiais ypač dažnai besiremdami emocijomis, o ne argumentais ir smukdo šio portalo lygį... Užuojauta tau.
Plikas 2011-12-05 20:09
O dar kažkas drįsta sakyti, kad nėra problemos ir apie tai reikia tylėti - mariuze geriausias tamsumo pavyzdys.
Keli klausimai maruziai:
Panašių klausimų sulaukia homoseksualai. Kaip patys jaustumėtės į tokius atsakinėdami?
P.S. Neigiami atsiliepimai ir kritika nuo žeminimo ir įžeidinėjimo skiriasi kaip diena ir naktis.
mariuze 2011-12-05 20:27
Nenorejau izeisti nei vieno cia komentatoriaus, esu gan tolerantiskas zmogus. As pats zydriu baisiais zodziais viesai nevadinu ir nekomentuoju, jie zmones vis gi.
Per daug klausimu, isrink 5 kokius, atsakysiu, nes ten dauguma "isvartyti" is oro klausimai..
homoseksualumas yra iskrypimas, jei kas paneigiat, nera apie ka daugiau diskutuoti.
Siaip kaip kazkas minejo, gal daugelis zydriu ir gyena "tyliai" , gal tik mazuma ju cia intriguoja ir siekia teisiu, tada tu likusiuju dar man labiau gaila.
Yra tam tikros normos, tam tikros nerasytos taisykles, nu jie niekaip nesipaiso i ta sfera, man jie netoli nekrofilu, pedofilu , zofilu ir t.t. nera taip baisu, bet sakau, netoli..
Peace zydriai, gyvenkime tyliai ir taikiai!
ps. o faktu as neteiksiu daug, man tik keletos uztenka. visokie siaubo filmai, smurtai, pronografija zaloja vaiku psichika - TAI YRA IRODYTA, o KAS IRODE , kad matat zydrius , nedaroma itaka vaiko psichologijai i viena , ar kita puse? KOLKAS NIEKAS! (APSIDRAUSTI REIKIA!). Tos pacios alkoholio ar cigareciu reklamos uzdraustos ir t.t.
Nedurnas 2011-12-05 20:50
O tu zmogau supranti kas yra nukrypimas? Tu isvis ka nors apie pasauli mus supanti domiesi be pop kulturos laidu per televizija? Taip jie turi genetini nukrypima, turbut taip galima pavadinti, bet ar tu suvoki, kad pas tave kaip ir pas kiekviena gyva organizma vyksta genetine mutacija is kartos i karta ir tu negimei identiskas savo tevui ar motinai. As net nezinau ka tau paaiskint, kaip jau rasiau savo ankstesniam poste tu esi vaiksciojantis stereotipas.
blizzard 2011-12-05 20:53
Neužteks tau tokio paaiškinimo kaip negalėjimas pratęsti savo giminės, ko pasekoje gresia civilizacijos išnykimas. Todėl nemanau kad normalu jog kiekvienas civilizacijos individas būtų toks. O kadangi taip nėra galima įtarti kad tai yra tam tikras išsigimimas.. (čia tik mano nuomonė kad ir kokia nepatogi ji būtų kai kam..)
p.s. plikas tie klausimai visai ne į temą, kai kurie kvailoki atvirai pasakius..
Nedurnas 2011-12-05 20:54
Kaip jau rasiau ir noreciau suzinoti jusu nuomone, ar nemanai, kad tai galetu buti gamtos susitvarkymas su per didele zmoniu populiacija zemeje? Cunamiais musu nenuskandina. Jus sayin.
Vygintas 2011-12-05 20:58
Kažkaip inkvizicija pakvipo, "gali būti mokslas, gali būti ir ragana, reikia apsidrausti - sudeginam"
Normos yra sugalvotos žmonių, todėl, prieš teigiant, kad kažkas neįsipaišo į normas, reikia išsiaiškinti, kas tas normas parašė.
Homoseksualumas turi esminį skirtumą nuo tavo išvardintųjų nekrofilų, pedofilų ar zoofilų, nes homoseksualių asmenų santykiai yra dviejų suaugusių žmonių abipusio sutarimo reikalas (nes nei lavonas, nei vaikas, nei gyvūnas negali pasakyti nori jis to ar ne)
blizzard 2011-12-05 21:07
Deje nemanau gamta tavo pasakyme lygu dievui, kuris neegzistuoja gamtai visai pašikt ar čia gyvena dinozaurai ar homoseksualūs ar heteroseksualūs žmonės, yra ir hermafroditų jei ką ir net žmonių aišku vienetai ir greičiausia tai yra kažkoks genetinis nukrypimas. Nekaltinu aš jų todėl kad jie kitokie, taip jau atsitinka lygiai taip pat kaip nežinojimas kokios spalvos bus tavo vaiko akys(tai žinot ko gero galima, bet čia paėmiau kaip pavyzdį). Manau kad tolerancija turi būti abipusė ir nereikia afišuotis garsiai skelbiant apie savo laisves ir teises, kaip žinom visiems jos vienodos Lietuvoje (nekalbu apie santuoką kuri nurodo kad tai yra dviejų skirtingų lyčių žmonių ryšys), akivaizdu kad toks elgesys nepatinka daugumai į kurią ir orientuoti visi įstatymai, tarp kitko į daugumos nuomonę orientuota ir demokratija, taigi.. Kas liečia santuoką, kam homoseksualams santuoka reikalinga? ar čia koks naujas "lvl" jūsų gyvenime? aš esu heteroseksualas ir nekeliu santuokos sau kaip kažkokio didelio pasiekimo.. taigi jeigu kažkas vaikosi madų buvo galima taip pasakyti iš karto.
Dar kartą pasikartosiu ir pasakysiu kad Faktas labai teisingai buvo parašęs, kad visa tai tėra politiniai žaidimai išnaudojant tam tikrą silpnybę vienų žmonių, tolerancijos "stoką" ar sukuriant tam tikras provokuojančias situacijas (tos pačios gėjų eitynės, kuriose dalyvavo gal 100 žmonių, bet jos buvo išreklamuotos kaip nacionalinės svarbos renginys..)
Nerealiai 2011-12-05 21:15
Tarp gyvūnų irgi pastebėta homoseksualių ryšių, turbūt irgi rengė paradus, todėl jų atžalos tapo tokiais...
blizzard 2011-12-05 21:24
Ne, turbūt heteroseksualus sukūrė dievas, o homoseksualūs atsirado iš gyvūnų..
akivaizdu kad kaip jau sakiau yra tam tikras genetinis nukrypimas. Ir gyvūnų visokių yra, net gi tokių kurie pagal aplinkos sąlygas pakeičia lytį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuteista alytiškė: neetiškus komentarus internete išprovokuoja gėjų elgesys