„PlayStation Vita“ pardavimai per antrą savaitę krito 78%  (1)

Po sėkmingo starto antroji žaidimų konsolės „Sony PlayStation Vita“ pardavimų savaitė pademonstravo netikėtai žemus rezultatus. Nežiūrint į tai, jog Kalėdinis pardavimų sezonas turėjo skatinti pardavimų augimą, „PS Vita“ pardavimai per antrą savaitę sumenko net 78 %.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kompanija „Media Create“ apskaičiavo, jog „derlius“ sumažėjo nuo 324 859 vienetų pirmą savaitę iki 72 479 vienetų antrąją. Dabar gi gana sunku pasakyti tokio staigaus susidomėjimo „PS Vita“ sumažėjimo priežastis, ypač kai pirmą savaitę prie kai kurių parduotuvių buvo nemažos eilės. Nežiūrint į „Sony“ neigimus, jog žaidimų konsolė turi problemų su ekranu, ekspertai tvirtina, jog defektų vis tik pasitaiko, taip pat jų nemažai ir programinės įrangos srityje.

Akivaizdu, jog didelė „PS Vita“ kaina taip pat negatyviai galėjo įtakoti jos pardavimus. Japonijoje „Sony“ produktas su „Wi-Fi“ palaikymu kainuoja apie $320 (~ 830 lt), tuo tarpu versija su „Wi-Fi“ + 3G – apie $385 (~ 1000 lt). Savo ruožtu JAV rinkoje „PS Vita“ pasirodys vasario 22 d. ir kainuos atitinkamai $249 (~ 650 lt) ir $299 (~ 780 lt).

Antros savaitės, pasibaigusios gruodžio 25 d., rezultatai rodo, jog „PS Vita“ pagal pardavimų kiekį Japonijoje tarp konsolių užima penktą vietą. Lyderės poziciją išlaiko „Nintendo 3DS“, toliau išsidėstė „PlayStation Portable“, „Nintendo Wii“ ir „PlayStation 3“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: