Koks piratavimas? Holivudas pasiekė bilietų į kino teatrus pardavimų rekordą (2)
JAV kino teatrų pajamos iš bilietų pardavimų 2012 metais pasiekė naują istorinį rekordą – 10,8 mlrd. dolerių, ir 2011 m. rodiklį viršijo 6,2%. Iš kitų šalių rinkų duomenų nėra, tačiau neoficialūs duomenys rodo, kad paskutiniu metu šie rodikliai turėtų būti dar didesni.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pavyzdžiui, filmo „The Hunger Games“ reklama buvo aktyviai demonstruojama socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“, atidarytas „YouTube“ kanalas, „Tumblr“ tinklaraštis, išleistas „iPhone“ skirtas žaidimas, portale „Yahoo“ organizuota tiesioginė filmo premjeros transliacija. Viso to rezultatas – JAV teritorijoje filmas užėmė trečią vietą pagal surinktas lėšas iš bilietų pardavimų.
Iš esmės, statistika parodė, kad Holivudo studijų pajamos gali augti ir interneto amžiuje, nežiūrint į daugybę alternatyvių būdų gauti turinį bei torrent tinklų populiarumą. Dar daugiau, leidėjai gali sėkmingai išnaudoti Internetą pajamų didinimui, pritraukdami žmones į kino teatrus, parduodami atributiką ir papildomas skaitmenines prekes.
Kai kurie tyrimai patvirtina, jog taip vadinamas „piratavimas“ visiškai neveikia kino teatrų lankomumo. Nors ši tendencija ir matoma paskutinius keletą metų (tai galima matyti iš „New York Times“ pateikto tyrimo), tačiau ją gali lemti ir kitos priežastys, pavyzdžiui, gerėjantys vidutinės namų garso technikos parametrai, televizorių įstrižainės didėjimas bei tų pačių namų kino teatrų plėtros didėjimas.