„Facebook“ keičia išvaizdą: dar daugiau dėmesio draugams ir reklamai (Video) (40)
Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį paskelbė, kad netolimoje ateityje keisis svetainės dizainas: vietoje trijų dalių liks dvi, taigi draugų paskelbtam turiniui bus skiriama dar daugiau vietos, tačiau didesnės bus ir reklamos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Naujienų sraute matysite visus pranešimus kaip ir anksčiau, tačiau svetainės dizainas bus visiškai kitoks. Mes kardinaliai pakeitėme visų rūšių pranešimų išvaizdą, kad jie būtų dar gyvesni ir spalvingesni, pabrėžtų turinį, kuriuo jūsų draugai dalinasi. Nuotraukos, naujienų portalų straipsniai, žemėlapiai ir renginiai atrodys ryškiau ir gražiau“, – rašoma „Facebook“ pranešime.
Pastebima, kad įsigaliojus pokyčiams svetainė atrodys dar panašesnė į mobiliąją „Facebook“ versiją, skirtą išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams.
Didžiąją dalį puslapio, maždaug du trečdalius, užims Naujienų srautas, dar trečdalį – dešinysis meniu (jame bus galima pasirinkti, ką norite skaityti, taip pat bus rodomos rekomendacijos, reklama ir kita informacija). Taigi padidėjus Naujienų srauto plotui bus matomos didesnės draugų pasidalintos nuotraukos, vaizdo įrašai, pasižymėjus kurioje nors vietoje draugams bus rodoma žemėlapio iškarpa ir t.t. Tiesa, didesnės bus ir šioje skiltyje rodomos reklaminės rėmėjų žinutės.
Tačiau „Facebook“ atstovas Chrisas Struharas tikina, kad dizaino pokyčių imtasi ne dėl reklamos, skelbia BBC. Jis taip pat atmetė svarstymus, esą pakeitimai inicijuoti siekiant priversti žmonės praleisti daugiau laiko tinklalapyje. Pagrindinis tikslas, jo teigimu, buvo sumažinti rodomos nereikšmingos informacijos kiekį ir dar daugiau dėmesio skirti įdomiausiems, svarbiausiems draugų pranešimams.
„Mes norėjome išvalyti puslapį, pašalinti netvarką, chaosą, padaryti svetainę paprastesnę, modernesnę ir lengviau naudojamą, – sakė C. Struharas. – Aš senąjį dizainą palyginčiau su 1960-ųjų televizoriumi, kuris turėjo didžiulį medinį rėmą, daugybę mygtukų ir nedidelį ekraną. Mes bandėme paversti svetainę šiuolaikiniu aukštos raiškos televizoriumi.“
„Facebook“ atstovas pabrėžė, kad nei reklamų vieta, nei jų pobūdis nesikeis. Be to, ateityje sulaukus narių atsiliepimų dizainas gali būti tobulinamas.
Pažymėtina ir tai, kad tinklalapio kairiajame viršutiniame kampe neliks užrašo „Facebook“, jį pakeis socialinio tinklo logotipas – įrėminta raidė „f“.
Pasikeis ne tik svetainės išvaizda, bet atsiras ir naujų galimybių. Kairėje atsiras siaura meniu juostelė, kurioje bus rodomos naudojamų aplikacijų piktogramos, tiesioginės nuorodos į pasirinktų svarbiausių draugų profilius, pokalbių, kalendoriaus ir kiti įrankiai.
Be to, atsiras galimybė pasirinkti, ką rodyti naujienų sraute: visus draugų paskelbtus pranešimus (kaip dabar), ar tik tam tikros rūšies žinutes (pvz., tik nuotraukas, tik muziką ar tik mėgstamų puslapių bei artimiausių draugų pranešimus).
Svetainės dizainas bus pakeistas visiems nariams artimiausiomis savaitėmis. Norintys kuo skubiau išbandyti naujoves kviečiami apsilankyti Facebook.com/newsfeed ir užsiregistruoti.
„Facebook“ turi per milijardą narių visame pasaulyje.