„Yahoo“ septyniolikmečiui programėlės kūrėjui sumokėjo 30 mln. dolerių  (7)

Vienas iš didžiausių pasaulyje interneto portalų „Yahoo!“ ketina stiprinti savo pozicijas mobiliųjų įrenginių rinkoje ir maždaug už 30 mln. JAV dolerių įsigijo septyniolikmečio valdomą bendrovę.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Programėlės kūrėjas britas Nickas D'Aloisio tapo vienu iš pačių jauniausių pasaulyje milijonierių, kuris užsidirbo pats. Būdamas vos 15 metų Nickas D'Aloisio sukūrė „Summly“ programą savo namuose Londone. Jis kūrė galvodamas apie tai, kad šiuo metu gyvename pasaulyje, kuriame nuolatos turime apdoroti informaciją, taigi ją reikia išskirti ir pateikti tik tą jos dalį, kuri yra įdomi iš pirmo žvilgsnio.

Bloomberg.com skelbia, kad apie sandorio sumą sužinota iš asmens, susipažinusio su šiuo sandoriu. Po sandorio Nickas D'Aloisio, kartu su savo kolegomis, taps „Yahoo“ darbuotojais.

„Yahoo“ generalinė direktorė Marissa Mayer ketina daugiau dėmesio skirti interneto paslaugoms, kurios yra pritaikytos konkrečiam vartotojui ir planuoja papildyti savo įmonėje dirbančių inžinierių kiekį įsigyjant nedidelius interneto startuolius – apie tai ji pati paskelbė per konferenciją praėjusiais metais. Kol kas, nuo M. Mayer vadovavimo pradžios praėjusių metų birželį, amerikiečiai tokiu būdu nupirko jau bent šešias bendroves – „Jybe“, „Stamped“, „OntheAir“, „Snip.it“, „Alike“ ir kitas.

„Mano manymu, „Yahoo“ yra viena iš klasikinių interneto bendrovių, o dabar, kai jiems vadovauja Marissa Mayer, toje įmonėje yra labai daug galimybių. Tai, ką jie daro, yra labai perspektyvu: jie įsisavina tokias technologijas, kaip „Summly“ ir suteikia galimybę jomis naudotis šimtams milijonų žmonių“, - per interviu sakė N. D'Aloisio.

„Yahoo“ atstovė spaudai Sara Gorman sandorio sąlygų nekomentavo.

„Dauguma straipsnių ir interneto svetainių yra suformatuoti taip, kad juos būtų lengva peržiūrėti kompiuterio ekrane, naudojantis pele. Galimybė permesti šį turinį akimis telefono ekrane buvo labai ribota. Norime pateikti lengvesnių būdų atrasti tai, kas mums svarbu“, - įsigijimo priežastį savo tinklaraštyje aiškina bendrovės atstovai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(15)
(0)
(2)

Komentarai (7)