PlayStation 4 aparatinė platforma galingesnė nei Xbox One, bet… (11)
Žaidimo Just Cause kūrėjai iš kompanijos Avalanche Studios šiuo metu darbuojasi prie abiejų naujos kartos žaidimų konsolių, taigi pastarųjų technines galimybes žino ne iš gandų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kai leidinio Edge žurnalistai uždavė klausimą apie Sony ir Microsoft aparatines galimybes, Avalanche Studios techninis vadovas Linus Blomberg atsakė taip: „Sunku pasakyti, kol tvarkyklės dar nėra optimizuotos. Su kiekviena nauja tvarkyklių versija produktyvumas žymiai padidėja keliose srityse.“
Taip pat jis pridūrė: „PlayStation 4 aplinka šiuo metu yra žymiai brandesnė, taigi Microsoft dar teks atlikti nemažai darbų, kad priešininkas būtų pavytas. Tačiau aš nelabai dėl to jaudinuosi, kadangi kompanija tradiciškai labai gerai pasirodo šioje sferoje. Techninės charakteristikos popieriuje, kalbant apie gryną produktyvumą, PS4 yra geresnės nei Xbox One, tačiau yra daug kitų susijusių faktorių, taigi mums teks tiesiog palaukti, kad galėtume daryti galutines išvadas.“
Studijos meno direktorius Christofer Sundberg mano, kad Xbox One yra puiki platforma, kuri suteikia kūrėjams puikias galimybes sąveikauti su vartotojais. Jo teigimu, naujos kartos žaidimų konsolės reiškia šiek tiek daugiau, nei tiesiog gera grafika, o jų sėkmė priklausys nuo to, kiek daug laisvės bus suteikiama nepriklausomiems žaidimų kūrėjams. Šiuo atveju dėl Xbox One buvo kilę nemažai nerimo, tačiau Microsoft iš karto sureagavo teigdama, kad ne tik didelės studijos, tačiau ir nepriklausomi kūrėjai gaus tiek konsultacijų ir pagalbos, kiek jiems bus būtina.
Xbox One skirtiems žaidimams Microsoft išleis $1 mlrd.
Duodamas interviu leidiniui The Official Xbox Magazine kompanijos Microsoft atstovas Aaron Grinberg pranešė, kad programinės įrangos gigantas ketina išleisti ne mažiau kaip $1 mlrd. Xbox One žaidimams kurti. Per pirmus Xbox One egzistavimo rinkoje metus konsolė turėtų gauti ne mažiau 15 išskirtinių žaidimų, iš kurių 8 bus visiškai nauji projektai. Tam reikalui Microsoft aktyviai plečia savo žaidimų studijas: nauji biurai bus atidaryti Londone, Vašingtone ir Viktorijoje (Britų Kolumbija, Kanada).
Be to, kompanija aktyviai samdo įvairius rinkos ekspertus, pavyzdžiui, John Nidhem – MMO projektų specialistą. Jis dirbs prie Fable 3, kuriame bus daugelio žaidėjų režimo elementai. Microsoft pavyko privilioti iš Sony ekspertą Phil Harrison, kuris užsiims vidiniais projektais Europos regione.
Microsoft atstovas taip pat pažymėjo, kad Xbox One turės skirtingą filosofiją, nei Xbox 360: nauja platforma nuo pat pradžių bus fragmentuota, kalbant apie žaidimo procesą. Išskirtinai AAA klasės žaidimų išleidimas nėra tikslas pats savaime – Microsoft nori, jog konsolė tiktų tiek puikią grafiką demonstruojančių šaudyklių gerbėjams, tiek biudžetiniams indie žanro projektų mylėtojams, tiek ir mėgstantiems prie žaidimų praleisti ištisas valandas, o kartu konsolė turėtų tikti ir žmonėms, kurie nori pažiūrėti savo mėgstamą TV serialą. Žodžiu, Xbox One laikoma konsole visiems, ir Microsoft pasiryžusi investuoti nemažus pinigus, kad plėtra vyktų visomis kryptimis.