PlayStation 4 grafika turi paslėptus 128 universalius procesorius (0)
Praėjusią savaitę kompanija Sony pradėjo prekiauti konsole PlayStation 4, ir jau vakar kūrėjai buvo priversti pranešti, kad JAV ir Kanadoje per vieną parą realizuota virš 1 mln. šių konsolių. Tai reiškia, kad per visą savaitgalį pasiekti skaičiai gali būti dar įspūdingesni.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nenuostabu, kad PlayStation 4 patraukia ne tik paprastų vartotojų, bet ir specializuotų puslapių dėmesį. Vieni išrenka konsolę iki paskutinio varžtelio, kiti bando daug detaliau supažindinti su konsolės hibridiniu procesoriumi. Beje, pastaroji pažintis parodė, jog AMD sukurtas procesorius turi 20 GCN architektūros klasterių, o ne 18, kaip teigia Sony.
Tokiu būdu, PlayStation 4 grafikos posistemė turi 1280 universalių procesorių, tačiau 128 vienetus dėl kažkokių priežasčių Sony nusprendė nuslėpti. Labiausiai tikėtina, kad neįvardinti klasteriai gali būti „mirę“ (gamybinis brokas), ir Sony teko juos paslėpti. Taip pat egzistuoja versija, jog jie atlieka specifines funkcijas arba bus atblokuoti ateityje, nors čia galima tik spėlioti.
Beje, ne visi PlayStation 4 pirkėjai liko patenkinti pirkiniu. Pasirodo, tam tikra konsolių dalis (Sony kalba apie 0.4% visos pirminės partijos) kenčia nuo aparatinių problemų, kurios oficialiame forume vartotojai vadina „mėlyna mirties šviesa“. Įsijungusi PS4 paprastai mėlyną spalvą keičia į baltą, vėliau į ekraną pradedamas transliuoti vaizdas, tačiau defekto atveju to neįvyksta.
Kol Sony sprendžia, ką daryti su neveiksniomis konsolėmis, vartotojams pavyko pastebėti, kad normaliam pasikrovimui trukdo išlenktas HDMI išvesties metalinis kontaktas. Tie, kurie ėmėsi defektą šalinti rankiniu būdu, teigia, jog problema daugiau nepasikartodavo. Taigi jei perkate PlayStation 4, atidžiai įsižiūrėkite į HDMI lizdą.