Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
faktas 2013-11-26 16:27
Tai kur tie vartotojai bėga, taip ir nesupratau... Ir dar šitai parašė ekonomika.lt...
Kadras 2013-11-26 16:43
Taigi parasyta pwz i Snapchat ir panasius. Nes tokiose socialinuose puslapuose nera suaugusiu.
As pats budamas studentu, mieliau renkuosi analogiskas programas kaip Snapchat, nes tikrai nenoriu, kad mano visa gimine, tetos ir panasiai, zinotu kur as buvau vakar.
Facebook suo metu naudoju tik kaip reklaminai, jei koki rengini organizuoju, nes cia geriausias geriausias isreklamuoti ir nieko nekainuoja, tik tavo laikas.
Dar kas mane nepatinka facebook, tai visos tos zaidimu reklamos... neprisijungi kokias 4 dienas, ziuri koks 10 notifaction apie zaidimus... pagrindiniame sraute, taipogi ivairus zaidimai...
Del idomios informacijos, einu i google+, ten esu pridejas prie draugu rato ivarius rasytojus, blogerius, politikus. Kurie kiekviena diena tikrai idomia informacija man pateikia ir be viskokio spamo.
Evaldas 2013-11-26 18:34
Kalbant apie žaidimus, blokuoju juos nuo pat pirmos dienos. Per mėnesį pamatau max 2 užklausas ar žaidimų atnaujinimus savo sraute.
blizzard 2013-11-26 18:44
G+ turėtų populiarėti.. Man asmeniškai G+ žymei priimtinesnis variantas, dėl kokybės ir reklamos kiekio, kurio praktiškai nėra. Taip pat gana neblogai išplėtota privatumo politika lyginant su facebook. Resursų taip pat yra daug, G+ gali drąsiai naudoti kaip savo nuotraukų portfolio ar panašiai, nes kokybė tikrai įspūdinga, taip pat puikiai integruotas su gmail ir youtube, manau greitu laiku youtube bus pakeistas taip, kad komentuoti galėsi tik turėdamas G+.. manau tai būtų kitas logiškas žingsnis siekiant youtube pilnai integruoti į G+ o šiuo atveju tai jau būtų socialinis tinklas kuris turėtų tikrai daug pranašumų..
Creatium 2013-11-26 18:50
Visų pirma, tai priimkit tik pažįstamus žmones. Antra, galima "mute'int" tuos žmones, kurių naujienos nelabai aktualios. Trečia, galima išjungti žaidimų užklausas tiek pagal konkretų žaidimą, tiek pagal žmogų (jeigu tavo koks vienas draugas nuolatos siunčia tuos kvietimus). Išvada: per mėnesį koks 1 pakvietimas iššokantis. Dabar jau ir dar rečiau, nes jau beveik visus pagrindinius išjungiau. Kadangi drauguose laikau tik tuos žmones, kurie man yra svarbūs (arba kuriuos pažįstu), tai naujienos irgi atitinkamos eina. Kadangi nelaikinu kiekvieno puslapio ir vis prisižiūriu kad ko netyčia neužlaikinčiau - negaunu ir jokių nereikalingų naujienų iš verslo. Tad galutinis rezultatas: puiki erdvė, kurioje matau ką veikia mano artimiausi draugai, su kuriais galiu bet kada susirašyt; vieta, kur galiu pasidalinti savo asmeninėmis įžvalgomis, nuotraukomis ar įvykiais gyvenime. Savotiškas gyvenimo "CV" jau tampa, kai beveik gali atsekti kiekvieną įvykį.
Gediminas Jurgaitis 2013-11-26 22:38
na man g+ irgi yra daug priimtinesnis nei fb bet iki perejimo pilnai i g+ neleidzia ribotas nuotrauku talpinimas... kadangi daug fotkinu ir plius noriu, kad mano paskyra man tarnautu kaip nuotrauku archyvas. O 10GB ka dabar duoda g+ yra lasas juroj ir labai daug pazystamu fotografuot megstanciu zmoniu vien del to ir nepereina i g+.
Kadras 2013-11-26 23:43
prisimink kaip fb ispopuliarejo...
Vien del studentu ir moksleiviu. Pats pries 6 metus, uzsiregistravau vien tam, kad mafia wars galeciau zaisti. Pradzioje vien paaugliai ir studentai naudojo ir po truputi prisijunge ir vyresni.
Todel dabar jei paaugliai pereina ant kitu socialiniu tinklu, vadinasi po 4-5 metu, kai jie jau bus studentai, jie pratins savo tevus, prie naujos soc tinklo ir palaipsniui pereisi dauguma.
Po 4-5 metu, vel ratas kartosis ir kartosis. Nes socialiniai tinklai, greitai visiems atsibosta ir norisi kazko naujo. Prisiminkit, pradzioje visi naudojo, ieskok.lt, veliau one.lt ir t.t.
onealfa 2013-11-27 10:18
Straipsis apie nieka. Galiuosi sugaises 1 min ji skaitydamas
omg 2013-11-27 11:11
Aciu kad pasidalinai. Mums visiems LABAI svarbi tavo nuomone
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Facebook“ era baigiasi: kur bėga vartotojai?