„Facebook“ era baigiasi: kur bėga vartotojai?  (9)

Jau kurį laiką pastebima tendencija, kad populiarumo lakmuso popierėliu tituluojami paaugliai, palieka didžiausią socialinį tinklą „Facebook“, rašo inc.com. Statistinius duomenis, be kita ko, patvirtina ir mėlynojo nykščio vadovų veiksmai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visai neseniai „Facebook“ vykdomasis direktorius Davidas Ebersmanas viešai pranešė, kad „paauglių lankomumas krito drastiškai“. Technologijų verslo aktualijų mylėtojus nustebino ir tai, kad už JAV ribų mažai žinoma nuotraukų dalinimosi platforma „Snapchat“ atsisakė socialinio tinklo pasiūlytų 3 mlrd. JAV dolerių (7,6 mlrd. litų), siekdami išlaikyti nepriklausomybę.

Ir panašu, kad toks sprendimas pasiteisino. „Snapchat“ šią savaitę paskelbė, kad kompanijos serverius kasdien užplūsta 400 mln. nuotraukų. Palyginimui – „Facebook“ kasdien paleidžia „vos“ 350 mln. nuotraukų, rašo inc.com.

Teigiama, kad paaugliai renkasi naujus socialinius tinklus, kuriuos garsina pop pasaulio atlikėjai, kaip Justinas Bieberis. Dar daugiau, „Facebook“ populiarumui tarp jaunųjų vartotojų trukdo ir tai, kad socialiniame tinkle galima sutikti savo tėvus ir gimines.

Pasitraukimą iš „Facebook“ skatina ir išmaniųjų telefonų išpopuliarintos nuotraukų dalijimosi platformos, kuriomis galima nesunkiai dalytis asmeninėmis nuotraukomis ir nesibaiminti akylos gimdytojų akies.

Inc.com teigimu, auganti karta pasimokė iš vyresniųjų klaidų ir pamėgo socialinius tinklus iš kurių nuotraukos būna pašalinamos po tam tikro laiko. Toks žingsnis atrodo pakankamai logiškas, turint omenyje aibę bėdų, kurias sukelia dabartinių technologijų gigantų noras kaupti asmeninę vartotojų informaciją.

Vis dėlto didžiausią šio reiškinio įtaką pajus ne kas kitas, o „Facebook“. Nesikeičiant situacijai, investuotojai ilgainiui suskubs traukti investicijas, o reklamų gausa socialinį tinklą užtvindę verslininkai patrauks paskui juos.

Verslininkams, kurių pagrindinė auditorija – paaugliai, vertėtų permąstyti savo reklamos planus, tuoj tarpu į vyresnius vartotojus orientuotas verslas gali jaustis ramus – 34-54 metų amžiaus vartotojų grupė nuolatos auga, o šie dažniausiai disponuoja didesnėmis atliekamomis pajamomis, nei jų atžalos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(14)
(1)
(0)

Komentarai (9)