„Whisper“ – sparčiai populiarėjantis paslapčių socialinis tinklas (3)
Jeigu iki šiol negirdėjote apie socialinį tinklą „Whisper“, galbūt reikėtų suklusti atidžiau – dar nedaug kam girdėtas whisper.sh socialinis tinklas praėjus 18 mėnesių nuo jo sukūrimo dabar jau turi 3 mlrd. puslapių peržiūrų per mėnesį, skelbia cnbc.com.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis tinklalapis vartotojams leidžia anonimiškai skelbti „paslaptis“ (angl. „secrets“) arba savo pamąstymus, kurie rašomi ant paveiksliukų. Užrašai šiek tiek primena interneto memus.
Dažnai šiame socialiniame tinkle pasitaikantys įrašai yra gana provokuojantys, juos skelbiantys žmonės to greičiausiai viešai nesiryžtų skelbti kituose socialiniuose tinkluose. „Whisper“ primena „PostSecrets“, tačiau nuo pastarojo skiriasi tuo, kad turi naujovių.
Daugiausiai „Whisper“ naudojasi 17 – 28 metų amžiaus žmonės, 70 proc. iš jų yra moterys. Tinklalapio vartotojas išmaniojo telefono programėle prie šio tinklo vidutiniškai prisijungia 8 -10 kartų per dieną ir jame praleidžia apie 20 minučių.
Socialinis tinklas „Whisper“ nuo „Facebook“, „Pinterest“ ar kitų socialinių tinklų skiriasi tuo, kad jame pranešamos naujienos, kuriomis žmogus paprastai nelinkęs girtis.