AMD įvardino, kada sulauksime tikro grafikos proveržio žaidimuose (Video) (4)
Gerai žinomas žaidimų gerbėjų ginčas dėl to, kas yra svarbiausia – grafika, procesas ar siužetinė linija – senas kaip ir visa žaidimų industrija. Suprantama, kad vien tik su grafika toli nenuvažiuosi, tačiau akivaizdu, kad graži grafika žaidimui – tai tarsi patraukli žmogaus išvaizda, t.y. malonus bonusas šalia kitų savybių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šio momentu rimtą grafikos proveržį galima stebėti nebent testuose ir ypač smarkiai grafiką akcentuojančiuose žaidimuose, tačiau vienas iš kompanijos AMD vyriausiųjų specialistų – Richardas Huddy – mano, kad industrija jau arti to, kad pasirodytų iš tikrųjų fotorealistiški žaidimai. Ir tai įvyks maždaug po penkerių metų.
„Mes jau pasiekėme tą momentą, kai galinguose kompiuteriuose grafikos lygis pasiekė pakankamai artimą fotorealistiškumui ribą“, – pareiškė AMD atstovas, bendraudamas su puslapio PCR žurnalistais. „Žinoma, dar lengva atskirti, kur realiai filmuotos scenos, o kur – žaidimas, tačiau šiandieninis rezultatas tiesiog neįtikėtinas, lyginant su tuo, ką mes turėjome prieš 4 metus.“
„Maždaug po penkerių metu mes galėsime sukurti iš tikrųjų fotorealistiškų žaidimų“, – mano Richardas Huddy.
Dėl suprantamų priežasčių, visi AMD atstovo žodžiai susiję su PC skirtomis žaidimų versijomis ir išskirtinai PC kuriamais projektais. Kada žaidimų konsolės pasieks fotorealistiškumo ribą, Richardas Huddy nepasakė.