Žaidimų kūrėjai liaupsina DirectX 12: „CGI grafika realiu laiku“ (13)
Kompanijos Stardock vykdomasis direktorius Brad Wardell savo tinklaraštyje pareiškė, kad DirectX 12 ir AMD Mantle pasaulyje, turint šiuolaikinius centrinius ir grafinius procesorius, kūrėjai galės žaidimuose naudoti realiu laiku atkuriamą CGI kokybės vaizdą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Kitą kartą, kai žiūrėsite „Jūros periodo parką“, pagalvokite apie tai, kad kompiuterinę grafiką šiame filme jau šiandien galima apdoroti realiu laiku“, – teigia B.Wardell.
„Vis tik dauguma žaidimų varikliukų scenas apdoroja ne taip, kaip filmuose. Šiuolaikiniai kompiuteriai su DirectX 12 (arba Mantle) galės žaidimuose apdoroti paveiksliukus, kurie savo kokybe palyginama su CGI filmų serijoje „Žiedų valdovas“.
„Žaidimai, kurie bus kuriami, atsižvelgiant į DirectX 12 ir Mantle, atrodys visiškai kitaip. Iki šio momento mes apdorodavome kadrą, po to ant jo buvo talpinami įvairūs efektai. DirectX 12 ir Mantle pasaulyje mes paveiksliuką apdorosime taip, kaip tai darydavome su CGI praeityje.“
„Esant šiuolaikiniams CPU ir GPU su DirectX 12 palaikymu, galima realizuoti kautynes iš „Žiedų valdovo“ realiu laiku“, – mano Stardock vykdomasis direktorius.
Šiuo metu apie DirectX 12 palaikymą jau yra pareiškę žaidimų varikliukų Unreal Engine 4, Frostbite, Crytek ir Nitrous kūrėjai.