Pamirštas „Google“ produktas: žmonės stebisi, kaip jis dar veikia  (4)

Techcrunch.com rašo, kad žmonės, mylintys „Google+“, jį mylės ir toliau. Tai nepasikeitė nuo to laiko, kai „Google“ 2011 m. paleido socialinį tinklą, turėjusi tapti „Facebook“ konkurentu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jei esate „Google+“ gerbėjas, šiandien turite švęsti: socialiniam tinklui sukako penkeri.

Techcrunch.com rašo, kad 2011-aisiais „Google“ gerai padirbėjo kurdama „Google+“ dizainą, tuo metu naudojo tikrai pažangias technologijas, daug dėmesio kreipė į draugų ratų nustatymus ir tuo buvo daug pranašesnis už feisbuką. Tačiau susižavėjimas ilgai netruko.

Draugų ratų nustatymas pasirodė pernelyg sudėtingas daugeliui žmonių, o „draugų rūšiavimo“ idėja trikdė. Be to, „Google“ socialinio tinklo naudotojams neleido naudotis pseudonimais ar anonimiškai: reikalavimas prisistatyti tikruoju vardu atbaidė dalį naudotojų.

Netgi tada, kai „Google“ sušvelnino savo politiką, kartėlis buvo vis dar jaučiamas: socialinio tinklo vartotojai prie jo nebegrįžo.

Panašu, kad tuo metu „Google“ daugiau dėmesio kreipė į naujų vartotojų pritraukimą nei į produkto tobulinimą. Priešingai nei „Twitter“, „Google“ neleido trečiųjų šalių programinės įrangos kūrėjams prisidėti prie socialinio tinklo tobulinimo, jam skirtų produktų kūrimo.

Tačiau nepaisant visko, „Google+“ vis dar gyvas. Penkeri metai – jau pasiekimas. Nepaisant jo nesėkmės, techcrunch.com rašo, kad šis socialinis tinklas pagimdė keletą nuostabių produktų: „Hangouts“ ir „Google Photos“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(16)
(20)
(-4)

Komentarai (4)

Susijusios žymos: