„Apple“ naujovės – gerbėjai gal ir nustebinti, bet ekspertai turi kitą nuomonę  (19)

„Apple“ renginio, kurio laukė viso pasaulio technologijų gerbėjai, centre atsidūrė ne naujasis „iPhone 7“ arba pagerintas išmanusis laikrodis „Apple Watch“, bet sprendimas iš telefono pašalinti ausinių jungtį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Didžiausios pasaulio kompanijos naujovių pristatymas, kaip įprasta, prasidėjo nuo ne tokių svarbių dalykų: buvo paskelbta, kad nuo šiol „iPhone“ naudotojai galės žaisti garsųjį „Super Mario“, o „Pokemon Go“ veiks ir išmaniajame laikrodyje „Apple Watch“.

Kompanija pristatė ir naują šio įrenginio versiją: antrosios kartos laikrodis tapo visiškai atsparus vandeniui (su juo galima ir nardyti), jame įdiegtas naujas procesorius, dukart ryškesnis ekranas, GPS imtuvas, o keraminis korpusas bus gerokai atsparesnis net už metalą.

Vis dėlto svarbiausia renginio dalis buvo „iPhone 7“ pristatymas. Kompanija pakeitė įrenginio dizainą, be to, jis oficialiai tapo atsparus vandeniui ir dulkėms, pagrindinis mygtukas – jautrus paspaudimo stiprumui (tam tikrais atvejais suvirpa), o kamera – viena pažangiausių rinkoje.

Didesniame „iPhone 7 Plus“ modelyje atsirado dvi kameros – antroji sugeba priartinti vaizdą dvigubai ir sukurti išblukimo efektą.

Tačiau daugiausia dėmesio sulaukė „Apple“ sprendimas telefone pašalinti ausinių jungtį. Įsigiję komplektą pirkėjai ras ausines su „Lightning“ jungtimi bei priedą, skirtą prijungti įprastas ausines.

Taip pat „Apple“ siūlys įsigyti belaides ausines „AirPods“ už 159 dolerius (Europoje, matyt, doleriai virs eurais). Štai kaip tokį sprendimą vertino technologijų portalų apžvalgininkai:

„Techcrunch“: „Ausinių jungties pašalinimas iš „iPhone“ yra ne drąsos, o įtakos demonstravimas. Jie turi neišmatuojamą galią ir naudojasi ja tam, kad pašalintų tai, kas yra naudinga, ir pakeistų į tai, kas jiems uždirba pinigus. Ir tai nėra sąmokslo teorija, tai – verslo planas.“

„The Guardian“: „Ausinių laido grožį galima palyginti su tampono siūlu: jis reikalingas, kad nepamestum labai svarbaus daikto ir galėtum jį ištraukti, kad ir kur jis būtų įkritęs. „Apple“ užsimerkė prieš šią akivaizdžią problemą, o tai tiesiog glumina.“

„Wall Street Journal“: „Apple“ paaiškinimas, kad mes norime per daug dalykų, sugrūstų į mažyčius telefonus, pasirodė tiesmukas. Tai yra nepatogu, bet prie to turėtume gana greitai priprasti.“

„Mashable“: „Ar norėtumėte, kad jūsų „iPhone“ pagrindinis mygtukas kartais suvibruotų, ar verčiau atsisakytumėte galimybės prijungti bet kokias ausines, pagamintas bet kur pasaulyje? Senasis „Apple“ šūkis „Tai tiesiog veikia“ šią savaitę oficialiai numarintas.“

„The Intercept“: „Sunku nuryti žodį „drąsa“, kurį „Apple“ naudoja aiškindama kompanijos sprendimą pašalinti ausinių jungtį. Drąsa dažniau vadinami tokie atvejai, kai, tarkime, įbėgi į degančią mokyklą ir išgelbėji mokinius. Arba, pavyzdžiui, drąsiu būtų galima pavadinti sprendimą sumokėti milijardus, kuriuos mokesčių pavidalu esi skolingas visame pasaulyje.“

Užsakymai pilasi

Lietuvoje prekybą „iPhone 7“ numatoma pradėti po dviejų savaičių, o didieji operatoriai jau registruoja vartotojus, kurie pageidauja šiuos telefonus įsigyti pirmieji. Pirmoji tokią registraciją paskelbusi bendrovė „Omnitel“ pirkėjams juos pristatyti žada rugsėjo 23 dieną.

„Nuo trečiadienio vakaro jau sulaukėme 1234 susidomėjusių pirkėjų, ir šie skaičiai stabiliai auga“, – vakar popietę sakė įmonės atstovas Audrius Stasiulaitis.

„Bitė“ pirkėjų registraciją pradėjo vakar, tačiau kol kas nei skaičių, nei prekybos datos neskelbia. Netrukus susidomėjusius pirkėjus pradės registruoti ir „Tele2“. Europoje „iPhone 7“ kainuos nuo 759 eurų, „iPhone 7 Plus“ – nuo 899 eurų (32 GB versijos).

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Gediminas Gasiulis
(34)
(39)
(-5)

Komentarai (19)