Kas yra svarbiausia, jei valdote tris dideles gamybos įmones, išdėstytas skirtingose valstybėse? „RackRay“: kaip dirbtinis intelektas užtikrina patikimumą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Talkatif 2021-05-30 12:04
Gražus reklaminis straipsnis. Bet apie gamybą nei žodžio. Tai kokio velnio tai į antraštę traukt?
radioaktyvas 2021-05-30 16:54
"Pavyzdžiui, vienas klientas atsinaujino turimą programinę įrangą ir staiga visos kitos sistemos pradėjo griuvinėti, trūkinėti, kažkas negero vykti – sutriko sistemų darbas." Visos sistemos turi veikti sandbox principu t.y. vienai sistemai sugriuvus kita turi nieko nejausti arba jos veikla turi būti tiek išgryninta, kad vienos sistemos problemos ir reikštų tos sistemos problemas. Dar kitaip klientui turi buti pateiktas bendras, universalus, standartizuotas priėjimo taškas kaip browseris vartotojui ar pan. Tokiu būdu jokio skirtumo ką ir kaip atsinaujino vartotojas ir koks stuxnetas sėdi pas vartotoja ar pas paslaugos tiekėja, nes svarbiausia, kad info tekėtų per universale sąsaja ir problemos reiktų ieškoti viename arba kitame gale nesiaiškinant ar pati universali jungtis yra tinkama ar ne. Jei vartotojo firewall užblokino info padavima ir sakai, kad iš tavęs negaunu info ir prašau alowink man firewalla šitam portui ar įtrauk į savo firewallą šita porta kaip gera. Tokiu būdu aišku kur problemos ieškoti, o ne klaidžioti ar pas mane kažkas blogai ar kokia sąsaja nebetaip veikia, nes jei klientui blogai jau ir taip sužinosi, kad blogai, o po restarto alowino vartotija naujai, nes prisitaikė seno vartotojo naujus nustatymus dėl ko ir nereiktų lysti į vartotojo daržą padidinant vienas kito pažeidžiamumą.
conjurer 2021-05-30 17:27
Kad po atnaujinimų dažnesnė problema, būna kad paketas X nenori veikti su paketu Y, nes tikisi naujasnės Y versijos, kurioje yra viena funkciją, kurią paketas X naudoja kartą per metus. Kai turi dublikuotas sistemas tai padeda - atnaujini vieną, jei po savaitės nepasimatė problemų, atnaujini visas.
radioaktyvas 2021-05-30 18:21
Pagal aprašyma universali sąsaja interfeisas ir per ką juo operuojama: 1. Bowseris ar kt 2. Kokiu kanalu perduodama informacija browseriu per interfeisa ar kliento poreikiui parašyta programine įranga suderinama tik su tiekėjo suderinta programine įranga 3. Serva kuo puikiauisiai galima virtualizuota laikyti izoliuota ir daryti atnaujinimus saugiai be didesnių nuostolių periodiškai ir atstatyti esant netikslumams. 4. Pats paslaugos teikėjas sukuria tokia architektūra, kad jų paslaugų reikėtų kas 3-6 mėn vietoje 2metų periodinės priežiūros taip užkalant daugiau pinigėlio.
conjurer 2021-05-30 19:22
Taip būna. Vėlgi priklauso nuo to ką perki iš tiekėjo. Jei tai dedikuotas fizinis serveris, darai ką nori, tiekėjas teikia elektrą ir tinklą. Jei tai virtualizuotas, tai normali praktika tiekėjui atlikti sisteminius atnaujinimus porą kartų per metus, o jei išeina rimtų kernelio ar sisteminių paketų pažeidžiamumų, tai normalu atlikti su greitu perspėjimu tą pačią dieną. Na o jei turi servą kurį pats prisižiūri, ir tiekėjas jį siūlo atnaujinti, tai kažkas negerai, arba tiekėjas naglas, arba tavo servas jiems kelia problemų, ir potencialų pavojų tavo projektui.
radioaktyvas 2021-05-30 21:11
Gražus drakonas ir ačiū už info apie rest api. Standartai yra standartai.