Didžiausias pirkinys įmonės istorijoje: „Microsoft“ už 68,7 milijardo dolerių perka tokių žaidimų, kaip „Warcraft“ ir „Call of Duty“, leidėjus  ()

Bendrovė „Microsoft“ pranešė, kad planuoja įsigyti itin populiarių žaidimų leidėjus „Activision Blizzard“, leidžiančius tokias žaidimų frančizes kaip „Diablo“, „Warcraft“, „Starcraft“, „Call of Duty“ ir kt.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kai sandoris bus baigtas, „Activision Blizzard“ „prižiūrės“ „Xbox“ prekės ženklo vadovas Philas Spenceris, kuris dabar vadovauja kūrybinėms ir inžinerinėms komandoms, atsakingoms už „Microsoft“ žaidimus.

„Microsoft“ teigimu, sandorio vertė siekia 68,7 mlrd. dolerių – tai didžiausias įsigijimas bendrovės istorijoje.

Tinklaraščio įraše apie įsigijimą P.Spenceris teigė, kad „Microsoft“ „pasiūlys kuo daugiau „Activision Blizzard“ žaidimų paslaugose „Xbox Game Pass“ ir „PC Game Pass“ – tiek naujų, tiek iš neįtikėtino „Activision Blizzard“ katalogo“.

„Activision Blizzard“ šiuo metu susiduria su daugybe ieškinių ir federalinių tyrimų, taip pat raginimais atsistatydinti jos vadovui Bobby Kotickui – dėl rimtų kaltinimų seksualiniu priekabiavimu B.Kotickas liks „Activision Blizzard“ generaliniu direktoriumi tol, kol „Microsoft“ įsigis leidėją, o tai turėtų įvykti 2023 m., elektroniniame laiške darbuotojams nurodė pats B.Kotickas.

„Kol negausime visų būtinų reguliavimo institucijų patvirtinimų ir kol nebus įvykdytos kitos įprastos uždarymo sąlygos – o tai, kaip tikimės, įvyks 2023 m. birželio 30 d. pasibaigsiančiais „Microsoft“ 2023 finansiniais metais – mes ir toliau veiksime visiškai savarankiškai, – sakė B.Kotickas. – Toliau eisiu mūsų generalinio direktoriaus pareigas su tokia pačia aistra ir entuziazmu, kaip ir 1991 m., kai pradėjau šią nuostabią kelionę“.

2021 m. lapkritį, po to, kai daugiau nei 1000 „Activision Blizzard“ darbuotojų pasirašė laišką, raginantį Bobby Koticką atsistatydinti, Philas Spenceris vidiniame elektroniniame laiške, kurį gavo „Bloomberg“, teigė, kad „Microsoft“ „vertina visus mūsų santykių su „Activision Blizzard“ aspektus ir nuolat atlieka aktyvius koregavimus“. Akivaizdu, kad į šį vertinimą buvo įtrauktas ir „Microsoft“ galimybė leisti sau įsigyti „Activision Blizzard“.

 

Įsigijus „Activision Blizzard“ – kas reiškia beveik 400 milijonų aktyvių žaidėjų per mėnesį 190-yje šalių ir tris milijardus dolerių kainuojančias frančizes – „Game Pass“ taps vienu iš patraukliausių ir didžiausią žaidimų pasiūlą turinčių platformų rinkoje. Po sutarties užbaigimo „Microsoft“ turės 30 vidinių žaidimų kūrimo studijų, taip pat papildomų leidybos ir e-sporto vystymo pajėgumų.

 

Šis „Microsoft“ pirkinys nustelbs ankstesnį „Xbox“ įvykdytą didžiulį „ZeniMax Media“ pirkimą – „Bethesda Softworks“ („Doom“, „Fallout“, „Elder Scrolls“) patronuojančios bendrovės įsigijimą už 7,5 mlrd. dolerių, įvykdytą 2020 m. Pridėjus „Activision Blizzard“ studijas, tarp kurių yra kelios „Call of Duty“ studijos, mobiliųjų žaidimų kūrėjai „King“ („Candy Crush“) ir „Diablo“, „Hearthstone“, „Overwatch“ bei „World of Warcraft“ komandos, „Xbox Game Studios“ vidinių žaidimų kūrimo studijų skaičius padidės iki 30.

Parengta pagal „Polygon“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(5)
(4)
(1)

Komentarai ()