Internetas pagal įtakingumą pirmąkart pralenkė laikraščius  (7)

Bendrovės „Pew Research Center“ JAV atlikto tyrimo rezultatai liudija, kad internetas „informacinės įtakos“ požiūriu pirmą kartą pralenkė laikraščius ir kaip informacijos šaltinis populiarumu nusileidžia tik televizijai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

40 proc. apklaustųjų JAV pareiškė, kad internetas jiems yra pagrindinis nacionalinių ir tarptautinių naujienų šaltinis. Prieš metus taip tvirtino tik 24 proc. apklaustųjų. Laikraščiams pirmenybę teikė 35 proc. apklaustųjų (prieš metus – 34 proc.), televizijai – 70 proc. (prieš metus 74 proc.).

Tačiau amerikiečių jaunimui internetas tapo pačiu svarbiausiu informacijos šaltiniu, populiarumu prilygstančiu TV. 59 proc. jaunesnių nei 30 metų amerikiečių (prieš metus – 34 proc.) teigia didžiąją dalį naujienų sužinantys internete.

Analitikų teigimu, interneto kaip informacijos šaltinio pozicijos stiprėja dėl to, kad internetinę žiniasklaidą mažiau nei TV ir popierinius laikraščius veikia blogėjanti ekonominė situacija. Nors kai kurių dienraščių internetinės versijos yra gana populiarios, labiausiai skaitomos jų rubrikos populiarumu vis dėlto negali prilygti specializuotiems internetiniams leidiniams.

Keičiantis situacijai rinkoje daugelis laikraščių redakcijų pereina prie naujo veiklos modelio, kai turinys pirmiausia ruošiamas internetinėms leidinių versijoms, o po to dalis jo patenka į popierinius leidinių puslapius. Labiau įsitvirtinti internete siekia ir su vaizdo portalais konkuruojantys TV kanalai, kurdami naujas paslaugas internete ir skelbdami jame savo produkciją.

„Pew Research Center“ prognozuoja, kad internetinės žiniasklaidos kaip svarbiausio informacijos šaltinio vaidmuo ir toliau didės, o internete rasis vis daugiau naujų įvairesnių leidinių. Savo ruožtu popierinei žiniasklaidai teks sparčiau keltis į internetą, kad galėtų kompensuoti mažėjančias pajamas iš reklamos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: TV3
TV3
(0)
(0)
(0)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: