Klasikinės realaus laiko strategijos mėgėjams: nauji sprendimai žada įdomų „Starcraft II“ (Video) (15)
Nors mes paprastai nerašome apie klasikinius žaidimus, nebent jie būtų labai išskirtiniai, tačiau šiuo atveju su malonomu padarėm išimtį - kad ir kaip ten būtų, tačiau žaidimas „Starcraft“ yra mažų mažiausiai strategijos klasika. Ir jeigu jo atnaujinimas bus tikrai toks geras, kaip tikina „Blizzard“ atstovai, tuomet galėsime prisiminti savo jaunystę ir vėlei panirti į aršius kosmoso karus.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šiek tiek pradinės informacijos apie žaidime „Starcraft II“ būsimas trys rases:
„Zerg“ rasę žaidimo gamintojai keičia labiausiai. „Tai yra paskutinė sukurta rasė, todėl nenuostabu, kad ji vis dar tobulinama“, - sakė Dustin Browder. Kūrėjai siekia šią rasę padaryti dar galingesnę, kadangi ji vis dar šiek tiek silpnesnė už kitas, ypač žaidime „Tier 2“. Tačiau vargu ar tai yra silpnas priešininkas.
Vienas iš sprendimų - „Baneling“ – tai naujasis padalinys, kuris padės kovoti prieš kitų rasių antpuolius: jis ypač naudingas kovojant su „Protoss Zealots“ ir „Terran Marines“. Žaidėjas gali pasinaudoti naujai pertvarkytu „Queen“ daliniu. Jeigu žaidėjas sukaups didelę armiją ir, siekdamas sumažinti nuostolius, įterps ją į „Roach“ padalinį, jis turės pakankamai galingas pajėgas.
„Protoss“ rasė, užuot kūrusi naujus padalinius tiesiai prieš vartus arba netoli pagrindinės bazės taško, gali steigti juos tolimiausiame žemėlapio kampe. Kitas naujas šios rasės patobulinimas – gebėjimas pastatyti obeliską.
Ši rasė visada daugiau laiko skirdavo galingų ir tvirtų dalinių kūrimui, o ne dideliam dauginimuisi. Tačiau turėdamas obeliską, žaidėjas galės kur kas greičiau rinkti kristalus ir taip didinti armiją. Tai leis lengviau kovoti su „Zerg“ rasės ordomis.
„Terran“. Vienas iš svarbiausių šio žaidimo pakeitimų bus susijęs su „Ghost“ kariais. Pirmajame žaidime jie buvo daug pigesni, tačiau nelabai efektyvūs antžeminiusoe mūšiuose. O žaidime „SCII“ jie yra labai efektyvūs: šį efetyvumą jų greitis ir gebėjimai, tačiau už tai teks pakloti daugiau resursų.
„Terran“, kaip ir kitoms rasėms, buvo suteikta keletas naujų triukų, padidinančių šios rasės produkciją ir efektyvumą. Žaidėjas, atnaujindamas savo kareivines, gali vienu metu kurti du pėstininkų padalinius. Be to, žaidėjas gali atnaujinti savo komandų centrą ir trumpam laiko tarpui padidinti mineralų derlių.
Naujajame žaidime „SCII“ yra keletas naujų savybių, galinčių palengvinti žaidimą. Tačiau šie palengvinimai atsiras tik pasibaigus kovai. Pavyzdžiui, žaidėjas gaus informaciją apie savo bei priešininkų pasirodymą: armijos dydį, nepanaudotų išteklių vidurkį bei detalų sąrašą viso to, kas buvo pastatyta kovos metu. Jeigu žaidėjas išnagrinės šią informaciją, jis galės išspręsti probleminius klausimus ir patobulinti savo strategiją. Be to, žaidėjas gali peržaisti kovas. Naujoji „Battle.net“ sistema sutelks dėmesį į žaidėjų kvalifikacijos lygį, o tai užtikrins, kad žaidėjai nesistengs nuslėpti savo realaus kvalifikacinio lygio.Bent jau kol kas atrodo, jog naujasis žaidimas „Starcraft II“ net ir neturėdamas esminių atnaujinimų, vis tiek turės ką pasiūlyti visiems žaidėjams. Pabaigai priminsime, kad "StarCraft II - Terrans: Wings of Liberty" planuojama išleisti šių metų pabaigoje.
Ką apie žadimą pasakoja patys jo kūrėjai, galite pasižiūrėti šiuos video intarpuose :
Daugiau informacijos apie žaidimą galima gauti oficialiame „Starcraft II“ tinklapyje http://www.starcraft2.com, kuriame galima rasti būsimą žaidimą pristatančius filmukus, vaizdelius ir kitą informaciją apie šį projektą.