Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Audrius 2016-08-03 10:25
Mano nuomone, tai yra ypac nevykes sprendimas, tinkamas tik labai specifinems salygoms:
- be zemu akveduku, tiltu, tuneliu etc.
- gali vaziuoti tik virs zemu masinu, autobusai, mukruskes, furos ir pan netinka.
- kaip su sankryzom? Kiek as suprantu gali vaziuot tik tiesiom gatvem...
- incidento/gedimo atveju butu blokuojamas visas eismas.
Zodziu, vienas didelis BS.
immortallt 2016-08-03 10:45
Būtent, tavo nuomonė, kuri pagrįsta kaimo suvokimu apie eismą. Kaip manai, kelių juostų keliai Kinijoje yra normalu?
Kaip manai, kurioje juostoje privalo važiuoti autobusai ir fūros?
Kaip tu manai, sankryžose iš kurios juostos galima sukti į kairę ir dešinę?
Kitaip sakant, įsivaizduoji, kad miestai su daugiau nei 5 milijonais gyventojų išraizgyti 1-2 juostų keliais, kur fūros malasi į antrą, ar net trečią juostą ir tai laikai normaliu reiškiniu.
O reali situacija tokia, kad ten eismas didžiąją dalį laiko stovi vietoje.
Creatium 2016-08-03 10:55
Whaaaat? Kinai kuo toliau tuo labiau stebina. Šaunuoliai!
Audrius 2016-08-03 11:00
esi buves Kinijoj? Matei kokia ten eismo kultura?
Nesvarbu ka as manau, kurioj juostoj turi vaziuoti furos, ar is kurios juostos galima sukti i sankriza, ar kokie tarpai turi buti tarp masinu. Esme, kad ten visiem, more or less, nusispjaut.
Plius, tokios transporto priemones pagrindine beda ta, kad jei reikia ideliu salygu. T.y., jei atsiras bent vienas zioplys ne toj juostoj-viskas stoja..
Todel ir sakau, kad toks daiktas veiktu tik labai specifinem salygom-pvz, vazinetu tik keliom esmines tiesiom gatvem, bet ir tai..kokioj japonijoj ar vokietijoj dar gal gal, bet kinijoj, tai nzn..
Zodziu, laikas parodys, bet man cia failas..
Audrius 2016-08-03 11:03
nebent jie statytu atskirus begius ant esamu gatviu, tada gal ir makese sense.
Butu pusiau traukinys, kuriam nereiktu ispirkineti naujos zemes begiams.
Visvien butu nemazai problemu, bet gal ir veiktu toks kompromisas.
unytas 2016-08-03 11:27
nu as manau kas sita daikta kuria tikrai pagalvojo apie eismo saligas nu bet Lietuvis gerau zino
Audrius 2016-08-03 11:38
vaikai, kiek as suprantu, tai forumas yra vieta dalintis nuomonem, diskutuoti. Ar jus einat tik per "tu durnas, ne tu pats durnas?"
Gal kada pabandykit atsakyti i mano argumentus? As gi nekuriau to daikto, tai tik mano pirma reakcija ir pirmi klausimai.
Jei tarp jusu yra mastanciu, butu idomu isgirst kitokiu argumentu.
Kadras 2016-08-03 11:46
1. Bus nutiesta ten kur tiltu ir pan aukstis tam leis, o jei reiks kinams nemanau kad bus sudetinga aukscius padidinti, zinant kokius projektus ir kaip atlieka.
2. Normaliuose miestuose 1 juostos gatviu mazai buna, todel furoms ir autobusams bus skirta atitinkama juosta.
3. O kaip dabar tramvajai vaziuoja per sankryzas?
4. Kaip ir su tramvaju, jei koks incidentas ar gedimas, blokuojama gatve.
.
amas 2016-08-03 12:35
Respektas kinams.
Tik kodėl tai vadinama autobusu, juk čia pakeltas tramvajus.
Evil Goku 2016-08-03 12:43
Iš pradžių buvau labai skeptiškas. Bet matant prototipą skeptiškumas sumažėjo. Žaviuosi kiniečių greičiu, kai nuo idėjos iki veikiančio prototipo praeina labai mažas laiko tarpas.
Sunku pasakyti ar šis tramvajaus ir antžeminio metro junginys bus realiai eksploatuojamas. Bet turėtų atsirasti vietų, kur jis būtų iš tikrųjų naudingas.
punktyras 2016-08-03 13:20
Na, šeši metai nėra labai greitai. Bet turint omeny, kad tai šiaip ar taip, naujovė, tai negalima sakyti, kad delsė
Evil Goku 2016-08-08 16:10
Bet vis tiek manau pati idėja nėra bloga.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kinijoje jau bandomas virš eismo važiuojantis autobusas (Video)