„CityBee“ baigė pirmąjį elektrinių paspirtukų sezoną: išryškėjo skirtumai tarp Baltijos šalių (0)
Didžiausia Baltijos šalyse transporto dalijimosi paslaugų teikėja „CityBee“ šiandien baigia daugiau nei pusę metų trukusį elektrinių paspirtukų sezoną. Jo metu bendrovės klientai trijose Baltijos šalyse atliko beveik pusę milijono kelionių. Klientų naudojimosi paslauga įpročiai rodo augantį mikromobilumo paslaugų poreikį, todėl CityBee“ planuoja elektrinių paspirtukų paslaugą siūlyti ir kitą sezoną.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Elektriniai „CityBee“ paspirtukai pirmiausia pasirodė Vilniuje – balandžio 2 d. Laikui bėgant, jais naudotis galėjo jau ir Kauno bei Lietuvos pajūrio gyventojai. Mažosios miesto bitės vėliau taip pat tapo prieinamos Latvijoje ir Estijoje. Iš viso trijų Baltijos šalių rinkose „CityBee“ paspirtukais buvo atlikta 468 700 kelionių.
„Kadangi Lietuva buvo pirmoji mūsų elektrinių paspirtukų rinka, čia turime daugiausia jų naudotojų – 82 tūkst. Rygoje startavome kur kas vėliau, tad ten registruotų „CityBee“ paspirtukininkų yra atitinkamai 39 tūkst. Labiausiai nustebino Talinas. Nors ten startavome vėliausiai, o miesto gyventojų skaičius mažiausias iš visų Baltijos šalių sostinių, per trumpą laiką prisiregistravo net 35 tūkst. naudotojų“, – debiutinio paslaugos sezono rezultatus komentavo bendrovės „CityBee“ vadovas Lukas Yla.
Jo teigimu, nors Latvijos sostinės gyventojai nebuvo patys aktyviausi miesto mobilumo inovacijos naudotojai, jie išsiskyrė savaip. Būtent latvių kelionės „CityBee“ paspirtukais buvo ilgiausios. Vidutinis įveiktas atstumas Rygoje – 3–6 km. Lietuvoje ir Estijoje vidutiniškai buvo įveikiami 2–4 km.
„Lietuviai, pirmieji gavę galimybę naudotis „CityBee“ paspirtukais, atliko daugiausia kelionių – 350 tūkst. Tiesa, vidutiniškai ant šių transporto priemonių jie praleido mažiausiai laiko – kiek daugiau nei 21 min. Šiek tiek ilgiau „CityBee“ elektriniais paspirtukais riedėdavo estai – vidutiniškai apie 23 min. Šiuo aspektu vėl išsiskyrė latviai. Jų kelionės buvo ilgiausios – daugiau nei 34 min.“ – nurodė L. Yla.
Vertindamas pirmąjį „CityBee“ elektrinių paspirtukų sezoną bendrovės vadovas teigė, kad rezultatai viršijo lūkesčius, nors apie pelną, pasak jo, kalbėti dar gerokai per anksti.
„Pagrindinis mūsų tikslas šiuo etapu – išplėtoti kokybišką, patogią ir prieinamą mikromobilumo paslaugą. Todėl visos pajamos reinvestuojamos ir tai pasijus jau kitais metais, kai įgyvendinsime numatytus paslaugos patobulinimus“, – sakė L. Yla.
Jo teigimu, kitą sezoną ketinama ir toliau tęsti paslaugos plėtrą bei pristatyti naudotojams naują, dar patogesnį elektrinio paspirtuko modelį.
„Kalbant apie elektrinius paspirtukus svarbu paminėti, kad staigus jų išpopuliarėjimas ir aktyvus naudojimas rodo, jog nauja miesto mikromobilumo paslauga rado savo vietą ir sparčiai įsitvirtino. Tokią tendenciją matome Baltijos šalyse, ji stebima ir visame pasaulyje. Elektriniai paspirtukai išpopuliarėjo žymiai greičiau nei, pavyzdžiui, pavežėjimo paslaugos“, – aiškino „CityBee“ vadovas.
Skaičiuojama, kad net 60 proc. visų miesto kelionių yra trumpos, iki 5 km. Iš jų daugiau nei pusė – vos 1–2 km. Elektriniai paspirtukai tokius atstumus leidžia įveikti greitai ir patogiai, o tai, anot L. Ylos, yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl ši transporto priemonė vis labiau įsitvirtina kasdieniame miestiečių gyvenime.