Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gediminas Jurgaitis 2020-11-03 10:23
Kai pamatai priklijuota, plastikini, nei cento neverta kompasa is karto aisku kokio lygio gaminys ir kokio lygio gamintojas
kukulis4 2020-11-03 11:11
Uzmeciau aki i pora youtube multiku. Ir ten rodo, kad cia stovi 14.8v nominal batareike. Reiskias konfiguracija 4s. Reiskias tam, kad pasiekt 2000A discharge rate, reikia 500A discharge per cele. Vargu, ar imanoma, net ir teoriskai. Ta patvirtina ir laidu storis. 2000A reiktu apie 50mm^2 laido nepasiliekant atsargos. Zodziu overall, daiktas turbut neblogas, ir jeigu nevisvedimo priezastis grynai akumuliatorius, tai vidutine masina tikrai uzvetu, bet skaiciukai stipriai kinietiski.
bahuriux 2020-11-03 13:40
Nevisai, tam kad pasiekti 2000A iš bendro 4s ličio akumo per visas celes nuosekliai irgi turės tekėti 2000A. Na ten rašo kad 1000A nominalas, o 2000A max ko gero ant trumpo jungimo, nuo tokios srovės turėtu išgaruoti baterijų kontaktai viduj baterijų esantys laidai ir laidai jas jungiantys. Tikėtina kad amperai yra kinietiški. Nežinau kas ten jų viduj, bet tokias sroves atiduoti gali tik lipo baterijos su discharge rate 90C. Tarkim jie nemeluoja ir baterijos ištikro yra 22Ah (kuo aš labai abejoju) tai kad atiduotu 1000A reikės 45C baterijos, o momentinei max srovei 2000A reikės, kad tos baterijos sugebėtu atlaikyti 90C trumpam.
Tai nėra fantastika, nors netaip senai ir buvo. Pas mane yra lipo baterijų viena iš jų 1,55Ah, 3s, 100C, sveria 145 gramus skaičiai realūs, kainavo 20€. Bet 155A tie ~3 kvadratų laideliai, sulitavimo vietos prie jungties tikrai neatlaiko daugiau nei 0,5s.
Tokia baterija kokia aprašoma straipsnyje jei skaičiai būtu realūs, o ne kinietiški svertu 2,7kG, nežinau kiek sveria šita.
Beja duoti paprastam vartotojui prietaisą su lipo baterija yra nusikaltimas prieš žmoniją, jos yra labai pavojingos eksploatuojant neteisingai užsidega ar sprogsta, jų negalima iškrauti žemiau nustatytos ribos, negalima perkrauti, perkaitinti ir tt.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-11-03 16:03
Svarsčiau ir aš apie tai. Tai priėjau tokios išvados, kad stebuklų nebūna, ypač už tokią kainą. Ir realiai pateikta specifikacija gali būti ir teisinga.
a) 1000A nėra nominali srovė - tai startinė srovė. Tarkim kokiai 0.1 sekundei (čia be jokios matematikos pavyzdį pateikiau).
b) pati baterija nebūtinai gali praleisti tokią srovę. Tereikia pačiame adapteryje įstatyti kokį kondensatorių, kuris ir tieks tuos 1000A tas kelias ms. Per tiek laiko laidai nespės įkaisti, bet tos galios veikiausiai užteks pajudinti starterį ir visą variklį iš rimties taško.
O labiausiai užkliuvo tai straipsnio antraštė. Geriau būtų nusipirkęs, išardęs ir visus apšvietęs "how it's made" ar "how it works" Bent jau naudos būtų techninės, o ne komercinės.
iPienius 2020-11-03 16:15
buvau panasia parsisiuntes, tai po puses metu baterija issipute. gerai, kad neuzsidege. o buvo naudojama nedaug ir naudojama daugiau kaip prozektorius, o ne kazka ikraudinejant
HardAxe 2020-11-04 10:27
atsisiųsk kokį su 18650 celėm, galėsi įdėt geresnes baterijas nei kinas ir pakeist reikalui esant.
bahuriux 2020-11-04 11:19
Li-ion baterijų discharge rate yra labai prastas įprastai 1-2C max 10C, tai tinka tik powerbank'am.
HardAxe 2020-11-04 14:41
aš turėjau galvot kaip power banką, ne starterį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Išbandžiau per 2021-ųjų sausio šalčius, tai -20 temperatūroje automobilį užvedė iš pirmo karto. Kietas aparatas“: štai ką sugeba išorinės baterijos ir starteriai viename su iki 22000mAh, 2000A, žibintuvėliais ir net kompasais („UTRAI Jstar One“ ir „UTRAI Jstar Zero“ palyginimas, lietuvių atsiliepimai, iš Lenkijos, Video, Papildymas 2021-02-07