Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2022-01-07 08:30
tarsa isaugo butent del kibiriniu auto kurie su tom "euronormom" vazineja. toks kibiras tersia dvigubai ir trigubai daugiau. jis tik co2 maziau "isskiria" - kai co2 tarsai neaktualu. nes naturalios dujos. lengvai absorbuojamos. taip kad duskit - patys to norejot. tie visi katalizatoriai ir kuro priedai gamina kruvas neskaidzios ir ilgalaikes tarsos. kurios nematuoja prietaisais ir "nemato". bet sukvepuoja kvailiai, kurie labai rekia uz "ekologijas"
pvz net neteisingas hybridas jis realiai sumazina kuro kiekio deginima. ir sumazina pacia realia tarsa. o hybridas su euronorminem "filtracijom" ir "katalizem" vel padidina ten net terminas neteisingas - nes ten skaido "ribojama" jungini i zalingesnius (tik mazesni kieki, bet zalos tai neatsveria), o ne filtruoja.
ir daug tokiu sriciu... skalbime, apsiltinime, sildyme, maitinime, elektronikoje... o ypac akumuliatoriuose... kruvos perteklines tarsos - kuri tiesiog naujoviska. plastikai ir aplinkos siukslinimas jais cia net juokingai atrodo... bet jau persidirba ekologiskai... bet ir nebe visos rusys... kai kurie kompozitai bus labai probleminiai...
immortallt 2022-01-07 09:31
Bahuriux, tai neigi, kad iki 2010 m. kuro kontrabanda sudarė bent 30% sudeginamo kuro Lietuvoje? Tuo metu cigarečių nuorokų buvo apie 40% kontrabandinių.
Prigalvoti gali daug ką, kaip tai administruosi?
Traiško dviratininkus... Atvažinėjau 4 metus dviračiu, pavojingesni pėstieji. Dėl jų skridau 4 kartus. Į automobilį vieną kartą vos neįsirėžiau, kai iš šaltuinio prieš nosį iššoko.
Mokėti 200 mln. eurų baudos kasmet reikės visai Lietuvai, ne tik Vilniui. Ir tavo argumentai, kad kuo nori, tuo ir važinėja yra toks keistas. Tai ir tegul kuo nori, tuo ir važinėja, bet susimoka. Apmokestinti siekiama mažiau būtent tuos, kuriems sunku automobilį išlaikyti, bet jo reikia. Tokie perka ekonominės klasės, mažalitražį su mažesnėmis CO2 emisijomis. Bet kad tokių Lietuvoje mažuma, dominuoja dideli, limuzino klasės automobiliai, kurie nėra jokia būtinybė 99% atvejų.
iPienius, pritariu, tai būtų sąžiningiausias mokestis. Kaip pasieksi, kad kontrabanda nešokteltų vėl? Apie tai, kaip sieną geriau saugoti reikia - tik nereikia pasakų. Prostitucija draudžiama daugelyje šalių ne vieną tūkstantį metų, ir gaudo jas, o ar išnyko?
Taip pat sąžinigiausia būtų kad savivaldybės žemėje nebeliktų nemokamo parkingo. Įskaitant daugiabučių kiemai, kurie nesusitvarkė žemės nuosavybės dokumentų. Tam išeina apie 60-80 mln. eurų kasmet Lietuvoje. O dabar net neturintys automobilio subsidijuoja parkingą. Tiksliau, net bute negyvenantys, subsidijuoja jų gyvenimą.
kestutisz 2022-01-07 10:37
Kaip (ne)keista - suminėjai visus tuos dalykus kurie na neturi JOKIOS prasmės, tik papildomai žlugdo tą pačia "ekologiją". Na nusipirkau pvz indaplovę - visą tokią "žaliai" įpakuotą, perdirbtam tuoletiniam popieriuje - ir viduj būtinai įmestas didžiulis gražus ekologiškas lipdukas apie "efektyvumą" - tas kurio tu gyvenime niekas nesiklijuoja gi, nebent gal parduotuvėse kru gal privaloma klijuot tokias nesąmones, nžn.
OT: vieni (HP?) čia buvo irgi sugalvoję kad jų hardwaras bus žalesnis jei pakuotes perdirbs - tai kurį laiką kurjeris atveždavo serverius (netgi diskus), o kitas spec kurjeris važiuodavo parsivežt pakuočių, tai vietoj to kad tiesiog išmest į spec konteinerį prie serverinių jos ten pradėdavo gyvent savo įdomų turistinį gyvenimą. EKOLOGIJA gi. Ir visur taip su tuo fanatizmu - jis žlugdo pačią idėją, o ne jai padeda.
bahuriux 2022-01-07 10:46
Klaipėdoj jau greit bus visur stovėjimas mokamas atrodo, nes jau iki pusės miesto dasikrapštė. Ir tu nori pasakyti, kad nesurenka tie parkomatai mokesčių taršai padengti?
Ir man aišku nepatinka, kad iš mokesčių mokėtojų pinigų tame trape ir iš mano tvarko kelių daugiabučių kiemus pristatė parkavimo vietų, o kiti namai ant ledo bus nes nėra arti miesto centrinių gatvių. Taip pat man nepatinka, kad asfaltuoja ne tas gatves kurios yra pagrindinės mano gyvenvietėj, o bbz kažkokias šalutines gatveles, nors gal sekančiu etapu asfaltuos.
immortallt 2022-01-07 11:24
Bahuriux, atsiversk Lietuvos statistikos departamentą ir pasižiūrėk kuro sąnaudas bei kaip jos pradėjo augti. Neapsimesk, kad problemos nėra, jei jos nematai. Kuro kontrabandą pamatuoti be proto sunku, nes net jei tikrinsi bakus, nepamatysi skirtumo. Cigarečių kontrabanda tuo tarpu yra paprasčiau. Kažkur 2012 ar 2014 m. buvo įvesta kontrolė fūrų įvažiuojančių vežamo kuro kiekio bakuose, tai kontrabanda kažkiek apmažėjo, bet kontrabandą pribaigė išaugusios kuro kainos Rusijoje ir Baltarusijoje, kai nebeliko didelių kuro kainų skirtumo.
Jo jo, Klaipėdoje tokie srautai, kad gatvės nepereisi Prieš kokius 15 metų buvo taip, kad kiekvienas automobilis stūmė nuo kelio, nes KET neskaito, bet jau prieš 10 metų reikalas buvo pasikeitęs. Vilniuje važinėjant keliu, žinoma ne pačiais intensyviausiais keliais, keliu važiuoti saugiau nei pėsčiųjų taku. Pėstiesiems nesaugu tik ten, kur jie patys nesisaugo.
Kuro kontrabanda dabar yra niekinė, liko tik naudojantys neteisėtai žymėtą dyzelį. Bet situacija pasikeistų greitai, jei padidėtų kainų skirtumas tarp kontrabandos ir legalaus kuro. Kaip ir su šildymui ar žemės ūkiui naudojamu dyzeliu, grubiais primetimais bent 30-40% dyzelio šildymui naudojami ne pagal paskirtį. Čia darant prielaidą, kad pastatai tarp neefetkyviausių ir nieko nebuvo nuo statybų metų tvarkyta. Taip nebus. Tad ir 60% dyzelio šildymui gali nueiti į automobilių bakus. Žemės ūkio nesugalvojau kaip įvertinti.
Iš parkingo taršą padengti, tu gal juokauji? Pusė automobilių būna gyventojų, kurie sumoka 20-60€ per metus. Kaip manai, kiek kainuoja vieno automobilio administravimas, parkomatai? Kaip manai, kiek yra kurie parkuojasi, gauna baudas ir jų niekada nesumoka bei nėra iš ko išieškoti? Ten kapeikos susirenka, ypač kai parkingas kainuoja 0,2€/h. Ten gerai, jei padengia aikštelės įrengimo kaštus, bet ir tai ne visur įvyksta. Klaipėdoje pvz. prie jūros aikštelės. Kiek ten realiai metuose apkrova?
kestutisz 2022-01-07 14:02
Ten spėčiau asmeniis dūdoriaus versliukas, procentukas nuo pačių parkomatų pirkimo. Problemos Klaipėdojė su parkingu niekada net nebuvo.
immortallt 2022-01-07 14:43
Problemos Klaipėdoje su parkingu nebuvo ten, kur jis mokamas. Puikiai prisimenu Herkaus manto gatvės kiemai kaip atrodė, kai buvo nemokamas parkingas - nebuvo kur įlįsti, ir kaip atrodė po to kai įvedė.
Mėtaisi tuščiais kaltinimais, kurių tikrai negali niekaip pagrįsti ir net nesibodėjai paieškoti informacijos viešųjų pirkimų platformoje, tiksliau, net nežinai kur jinai randasi Mėgsti visus tepti šūdu, ir galvoji, kad pats juo nesmirdi
kestutisz 2022-01-07 14:48
Tai čia kiek - pusantros gatvės darbo dieną ir visos kokios 3 per kokią jūros šventę. Daugiau tai tik atmazkė užsivirint šaibų.
Labiausiai tai ten "džiaugiuosi" aikštelių įrengimu prie jūros - kad pora savaitgalių per metus nestovėtų ant vargšų medžių šaknų ir jų nekankintų - tai juos tiesiog išpjovė ir užbetonavo. Ekologija gi (o realiai - parkomatų bizniukas)!
kestutisz 2022-01-08 12:05
AAA000 2022-01-09 20:59
tai cia dar nieko. as zinau kur mokamoj aikstelej medziai per asfalta prasikale. nuo realaus ir intensyvaus "poreikio". super biznis nepadengia net aiksteles tvarkymo ir prieziuros o realiai tai uzime teritorija. ir visi aplinkiniai sunkeliai apstatyti, zenklus suniokoja, apsika aplinka... daba svaigsta jau apie visokias tvoras ir kameras gaudyt "super teroristams", kameru prieziuros paslaugu konkursus (nes pastatytos greit genda, nepakankamai aiskiai mato, ne ten pastatytos ir kainuoja dfg). nutempinet bande, uzsikiso neatsiimamais lauzais aikstynai - o pinigu neapime sanaudoms padengt. ir isvis ufonautikas kazkokias - rakinet nori, miestiecio nuolaidu korteles ivedinet ir pan... patys problema sukure ir ja tipo "intensyviai salina" ir "tobulina" - kad dar didesne zala butu... pigiau manau jau sitiems "vadovaujantiems" apynasrius su ju veiklos istisiniu stebejimu ir tiesiogine transliaciji i interneta sudet... sutaupytu mokesciu moketojai zenkliai...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuva už energijos statistiką iš Briuselio-sostinės regiono gavo per 2 mln. Eurų