2 tūkst. litų vertės pamoka: įsigydami elektronikos techniką būtinai tikrinkite pakuotės turinį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mnv 2013-05-06 11:37
Kai pirkau internetu, pats kurjeris atneses ispakavo ir paziurejo ar nebus subaladotas Paciam nekilo net tokia mintis
marcius778 2013-05-06 13:14
man uk buvo analogiska situacija su meskere,kuri kainavo tikrai nemazai,nuveziau adgal,be jokiu klausimu pakeite nauja.
šakės 2013-05-06 13:24
Palaikau parduotuvę. Jei negali įrodyti, tai pats kaltas. Pilna pas mus žmonių, kurie patys sudaužo, o paskui nunešę į garantinį buria visokias pasakas. Dėl 2.3k litų net žiniasklaidai verta pranešt. O gal parduotuvė saugodama vardą vis dėlto kompensuos pinigus.
PrefixS 2013-05-06 13:33
Manau nelabai malonu prašyti išpakuoti preke ir daug laiko sugaišina. Dažniausiai pirkdama TopoCentre patys išpakuoja ir parodo. Manau normalioje apsaugotoje pakuotėje tokių sutrenkimų nebūtų, nes pardavėjas jų neišiminėja, tik paduoda dėže ir viskas.
lizunas 2013-05-06 14:01
Juk būna atvejų, kai iš gamyklos su defektu išvyksta
GM 2013-05-06 14:08
Buvo atvejis, kai norėjom išpakuoti atneštą prekę nepasirašius, tai kurjeris vos ne durniais išvadino išpūtęs akis... atseit nematęs tokio atvejo dar, kad tikrintų prekę...
moo 2013-05-06 14:09
Matyt, kad parduotuvė turėtų užtikrinti, kad jų prekės esančios jų sandelyje nėra brokuotos. T.y. kiekvieną (na, bent jau brangesnį) prietaisą patikrinti. Ne klientas kaltas, kad jų logistika ar tiekėjai kažką gadina. Klientas sudaro "sutartį" su parduotuve, o ne tavo tiekėjais. Jeigu tokios kontrolės nėra - parduotuvė turi (turėtų) išpakuoti ir patikrinti prieš atiduodant prekes (bent jau brangesnes). Jei klientas to nenori - perspėti, kad tai taps kliento atsakomybe. Nekiltų jokių klausimų. O šiaip, jie galėjo iš to pasidaryti puikią reklamą - pakeisti prekę ir pranešti apie tai žiniasklaidai kokie jie geri ir kaip jie rūpinasi savo klientais, kartu, pažeriant "patarimų" kaip reiktų atidžiai rinktis el. prekes ir kokie baubai žmonių tyko - JUK {} RŪPINASI SAVO KLIENTAIS
Arthuras 2013-05-06 14:51
O jei pačiam būtų taip nutikę ir būtum buvęs nekaltas? Kas tada? Ištrauki, o TV ar laptopas pažeistas. Suoktum kitaip jau.
keturi 2013-05-06 15:31
Tai kad preke pirkta topo centre rodo kad pirkejui finansine sanderio puse visikai nerupi, juk ne veltui ju puslapelyje nera kainu kad nebutu galima palyginti, todel maziau verkslenimu, lai perka kita telika ir byla baigta. O kad topo centras brangintu savo varda ir pakeistu tokia preke tiketis butu naivu.
pastuh 2013-05-06 16:28
Kaip tik neseniai pirkau Topo centre skalbykle. Bandant inesti i vonia nepratilpo.. Pamatavus dar karta skalbykle 0,5 centimetro platesne.. Ta pacia sekunde ivyko kazkas panasaus: Paskambinau ir pasake, kad preke negrazinama nes ji ispakuota.. Klausiu ka daryti. Sako keiskit duris Paziurejau i jas.. paziurejau i skalbykle. Nu tikrai kad iki debilizmo dar nedaejau. Vilniuje seno tipo butuose vonios duru remai ilieti i siena, tai pasirinkau paprasta varianta.. Iskvieciau meistra kuris per ~15min viska sutvarke. Isarde skalbykle ir net pajunge. Paskutini karta perku ten. Man giliai ** kad ji veikianti, bet kad susitarti su klientu tikrai galejo.. Buciau paemes kita skalbykle nors ir brangesne..
mch0lic 2013-05-06 17:02
Dar pas mus taip nevertina klientų kaip UK ar kitose labiau išsivysčiusose šalyse. Pardavėjui svarbiausia iškišt prekę ir nusiplaut rankas. Kai patys žmonės pradės pirkt ten kur geras servisas ir geri kitų klientų atsiliepimai, tai nebeliks ir tų topo centrų ir kitų panašių kontorų kurios tik pirkt ir parduot sugeba. Iš kitos pusės, lietuvoj sąžiningą žmogu rast nėra taip lengva, todėl suprantu ir topo centro poziciją... PS: Gal prieš 4 metus pas juos pirkau barzdaskutę, tai gavau kažkokią brokuotą. Kitą dieną atėjęs pasakiau, kad neveikia, tai pirmiausia apkaltino sugadinus bet ten visa siunta jų brokuotą buvo, tai babkęs gražino bet taip ir neatsiprašė, tai nieko daugiau pas juos ir nebeperku
Fikcija 2013-05-06 18:00
Panasi situacija man nutiko "kilobaite", pirkau LCD monitoriu IIyama, vietoj nepatikrinau gryzus namo pasirodo yra vienas negyvas taskas.Paprasius pakeisti ,atsove kad keicia jei yra daugiau nei 4 negyvi taskai.Man didelio nuostolio kaip ir nera ,bet dabar visus draugus perpeju nepirkti "kilobaite".
Simplicity 2013-05-06 18:19
Tai gal reikėjo prieš perkant skalbyklę ją tvarkingai pasimatuot, jei jau reikia net milimetrus skaičiuot? Kurioj čia vietoj pardavėjo kaltė, jei pirkėjas žioplas? Gal jie turėjo atvažiuot ir tavo duris pakeist ar staktą išmatuot? Vadovaujantis tokia logika drąsiai galima piktintis, kad skalbyklės balta spalva prie vonios plytelių nedera... Pelno maržos šiais laikai nėra tokios, kad būtų galima imti išpakuotus daiktus ir juos parduoti su nuolaida, todėl nereikia varyti dievo į medį. p.s. Ar ne debilizmas išardyt skalbyklę ir prarast garantiją tik todėl, kad matavimo rulete naudotis nemoki?
Simplicity 2013-05-06 18:23
Tu pasivartyk vartotojo vadovą... Ten juodu ant balto parašyta, kad mirę ir šviečiantys taškai nėra brokas. Kodėl pardavėjas turėtų keisti kokybišką prekę? Realiai, einat jūs toj Lietuvoj su savo vartotojo teisėm, nes tik ką atradot tokį dalyką. Kas batus pusę metų plėšę, o kas automobiliu šimtus tūkstančių kilometrų prasukę bando naują daiktą išsimušt ar pinigus susigrąžint.
ee7 2013-05-06 18:31
Nenustebino sita situacija, pats kaltas, neapdairiai pasielge zmogelis. Reiktu skirti kada preke yra brokuota (defektuota) ir kada sugadinta. Siuo atveju neturint irodymu kad preke jau buvo sugadinta parduotuveje tai be sansu ka teisetai gauti. Tik geranorisku gestu gali pardavejas kompensuoti nuostoli. Teko seniau dirbti pardaveju ir visada pats ispakuodavau net neklauses. Klientas visada turi matyti ka perka: 1 preke ir viska kas priklauso komplektacijoje, 2 tvarkingai supildyta garantine pazyma. Zinoma darbo kultura pas kiekviena skirtinga. Mates tai kas vyksta visada tikrinu ka perku tikslingai. Telefonas, plancete, laptopas, mp3 grotuvas ar dar kas, visada tikrinu ar yra viskas komplektacijoje, lipdukai, ar nera ardyta, naudotas, nera sms, ilgu pokalbiu, foto ir t.t. Kai kurie pardavejai piktybiskai megsta isbandyti prekes ir nesikuklina net namo parsinesti. Tokia preke nusipirkes paskui neirodysi kad ne tu sugadinai ir nieko nepesi rekdamas servise "as nesuslapinau, nelanksciau, nebuvau numetes" ir pan.. Taip pat teko matyti kaip dirba logistika, patikekit jie nieko nesaugo ir jiems maziausiai tos dezutes rupi.. Ar tai darbuotoju atsainumas, nerupestingumas, nekompetencija, nepagarba klientui, ar tiesiog darbuotoju nepasitenkinimo darbo salygomis savotiska demonstracija vadovams, nezinau.. bet logistikos/pasto problemos tokios visur (tame tarpe ir stebuklingoje UK). Teko dirbti servise ir bendrauti su kitu sriciu technikais. Gan didele dalis prekiu yra sugadintos del kliento kaltes. Tycia, netyca, nelaimingas atsitikimas, atsainus poziuris i savo turta, nemokejimas naudotis (Nezinojimas nuo atsakomybes neatleidzia). Kas kaltas? Mineta kad svetur (pvz UK) pardavejas psitiki klientu. Mano asmenine nuomone esame kalti visi mes patys . Mes visi esame klientai ir turime darbus, kuriuose kuriamos paslaugos/prekes klientams. Kai lietuvos visuomeneje galioja archajiski dziungliu istatymai, lipama per kitu galvas, noras buti geresniu uz visus, apsukti, apgauti, nepasitikejimas. Susvetimejome. Dazniau nusisypsokim praeiviui, gerbkim vieni kitus, pazinokim savo kaimynus, "Niekada nedaryk kitam to ko nenoretum kad tau darytu" ir bus tada viskas gal net geriau nei UK ir tokiu situaciju nebutu.. Sunku, bet stengtis reikia..
lizunas 2013-05-06 18:35
Užsienyje laisvai ją pakeistų, o čia žmogus siūlėsi pakeisti, o jie nenorėjo, tai kodėl kaltas naudotojas?
Simplicity 2013-05-06 18:53
parduot kaip „iš ekspozicijos“. Reikėtų įsidėt į galvas, kad dideliems prekybos centrams jūs esate niekas, o mažieji ne visada gali sau leisti būti gerais ir dirbti į minusą. Jūs gi neprimokat už galimybę kasdien eiti į darbą, tai kodėl kažkokia parduotuvė turėtų dirbti į minusą? Pasikartosiu — ne pardavėjo kaltė, kad pirkėjas žioplas. Prekė išpakuota, tad automatiškai gaunasi jog naudota. Ar tu patikėsi pardavėjo žodžiu ir pirksi išpakuotą skalbyklę už supakuotos kainą?
sigun 2013-05-06 21:48
Žiūrint kaip buvo aprašyti matmenys. Jei pardavėjo nurodyti matmenys netikslūs - gal ir buvo galimybė išsireikalauti pakeisti prekę arba atgaut pinigus. Aišku kitas dalykas, jei žmogus savo durų neapsižiūrėjo... O su panašiu atveju kaip straipsnyje pačiam teko susidurti. Tik senukuose. Ilgai rinkausi televizorių. Išsirinkau. Pasirodo paskutinis iš ekspozicijos. Dvejojau, bet sutikau. Supakavo, parsinešu namo. Ir tik išsitraukęs matau du įbrėžimus per pusę ekrano. Su kompais, monitoriais vos ne kasdien turiu reikalų, žinau kaip elgtis, tad tikrai žinau, kad ne aš subraižiau. Kol buvo įjungtas, prie parduotuvės apšvietimo ir iš tos padėties kur buvo pastatyas jų nepastebėjau. Nuotaika krito. Ir korpusas barška. Žvilgt į garantinį - ogi jau du įrašai apie taisymą. Opa... Na dar įsijungiau pažiūrėt ir pasirodė, jog kanaluose su stereo garsu girdėti traškėjimas. Na čia išvis. Atgal į parduotuvę. O ten ta pati dainelė kaip čia - tai pats subraižei. Korpusui gal pats kažką padarei, kad barška, o be to esminei funkcijai netrukdo, juk nenešiosi jo. Ir kad taisytas, tai nieko tokio, juk veikia. Papasakojau apie garsą, tai atsakingas už daiktų gražinimą nė nemiktelėjęs - o ko netikrinai parduotuvėje? Gal garsą taip pat pats sugadinai. Teko paaiškinti, jog pas juos nėra kaip patikrinti stereo garso, tai pat perjungimo tarp skirtingų kalbų, nes jie neturi kabelinės televizijos. Tik po to pradėjo maloniau bendrauti ir pradėjo siūlyti kompromisus. Kompromisą radom. Turbūt taip pat susilauksiu komentarų, jog žioplas ir turėjau tikrinti. Bet atleiskit, visų pirma nemaniau, jog man bus būtent tas iš ekspozicijos pasiūlytas ir prisikišęs neapžiūrinėjau. Taip pat ir nepradėjau kilnoti, tikrindamas jog niekas nejuda, nesiklaipo. Pasitikėjau, jog sugedusių daiktų nepardavinėja. O toliau viską konsultantas pakavo. Man mano atvejis tapo šaltu dušu, kuris parodė, kad pirkėjai turi daug teisių ir teisūs tik popieriuje. Realybėje ne taip jau lengva gražinti netgi brokuotą prekę. Pardavėjai matyt dar nesuprato, kad kai pirkėjas žino, jog lengvai galės gražinti blogą daiktą, tai ir kitiems daiktams leis pinigus lengviau...
Arthuras 2013-05-06 21:59
Sigun, abejoju, ar kas drįs taip parašyt, kad pats kaltas. Apskritai, absurdas. Nusiperku daiktą, naują daiktą - parsinešu, išpakuoju. Blogas - nešu atgal ir tegul tik keičia. Gerai, kad man dar neteko su panašiomis nesąmonėmis susidurt(elektroniką turiu omeny)... Visų pirma, pardavėjas, prieš parduodamas prekę turi prie pirkėjo akių atidaryt ir parodyt, kad viskas yra tvarkoje. Jei to nepadarė, o pirkėjas atnešė sugedusią prekę - PARDUOTUVĖS problema ir prekė turi būti pakeista. Paryškinau idėją, kuria vadovaujasi didžioji dalis LT verslininkų. Todėl ir bankrutuoja visokie BMS'ai ir kitos šūdinos įstaigos.
Simplicity 2013-05-07 00:53
Arthuras, būk malonus ir Lietuvos teisės aktuose surask nuostatą, kuri pardavėją įpareigoja atplėšti pakuotę ir parodyti jos turinį LR teisės aktuose yra rašoma, kad pardavėjas turi suteikti vartotojui teisę apžiūrėti prekę prieš ją įsigyjant. Tačiau tik nuo paties vartotojo priklauso ar jis ta teise pasinaudos. Jei ta teise nepasinaudojai, tai pats kaltas ir tampi atsakingas už visus mechaninius defektus. Kaip nebūtų gaila, bet toks jau tas gyvenimas. Kaip kitaip apsiginti nuo nesąžiningų pirkėjų? Įsivaizduok, rankoje atsuktuvo nenulaikantis atgrubnagis sugalvoja televizorių pasikabint ant sienos, bet bekabindamas pameta arba subraižo ekraną. Vadovaujantis tavo logika, jis galėtų atėjęs į parduotuvę mesti televizorių ant stalo ir sakyti jog tokį nekokybišką nusipirko. Nesąžiningų žmonių būna tiek pardavėjų, tiek pirkėjų tarpe, todėl turim kažkokias taisykles, kurios saugo abiejų pusių teises. Daugiau informacijos apie teisę į apžiūrą rasi čia http://www.vvtat.lt/index.php?1133125756