Pritvirtinkite šias vėjo turbinas prie savo elektromobilio ir važinėkitės – beveik amžinai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SILORAKAS 2014-01-09 14:55
Visi gamintojai stengiasi gerinti automobilio aerodinamines savybes - o čia tik bac turbina ant stogo ir tu jau važiuoji amžinai. Arba krauni USB įrenginius - čia išvis topas "Juk važiuojant, visada susiduriama su vėjo pasipriešinimu. Kitaip tariant, vėjo visada yra. O kol jo yra, yra ir benzino elektros varikliams." - frazė tikro minties galiūno
manas 2014-01-09 15:17
O tvermes desnis kaip? Straipsnis primenantis bandzio pirmaja
Laiqualasse 2014-01-09 15:22
Oh yeah, energijos tvermės dėsnis tyliai rūko kamputyje
rokend 2014-01-09 15:26
Kažkaip susilaikydavau, nuo beprasmių kometarų apie technologijos.lt strapsnių kokybę, bet čia jau žiauru..
Paramotoras 2014-01-09 15:31
Cia kas. Balandzio pirmos poktas ar pimoko rasinelis. Ir kiek zemai reikia kristi ir ka rukyti kad toki ztraipsni ipostinti i viena idomesniu puslapiu. Na delfi, lrytas ir panasus bulvarinis skaitalas tai suprantu bet cia jau prnoko viska.
Permetejas 2014-01-09 15:39
geras pasiulymas! Dar galima butu viena rata prijungt i generatoriu galinga, tai grizes ir namus nakti apsisviestum, keik energijos pasigamintu bevazinejant..
fishmonger 2014-01-09 15:54
Jau senai nekomentavau šiame puslapyje, bet ar redakcija yra šiame portale. Kaip gali tokie kliedesiai atsirasti svetainėje rašančioje apie technologijas. Čia skaitytojų atsiprašyti reiktų po tokių straipsnių.
Gregas 2014-01-09 15:59
Va čia tai minties jėga, va čia tai technologijų technologija. Taigi pagal šią įdėją ir lėktuvai gali be degalų skristi: įgauna greitį, pakyla į reikiamą aukštį ir gesina variklius. Lėktuvui skrendant dideliu greičiu gaunasi didelis vėjas. Didelis vėjas dideliu greičiu išsuka propelerį. O ko lėktuvui reikia skrydžiui - kad greitai suktusi propeleris. Vualia - propeleris sukasi lėktuvas skrenda, degalai nedega.
Alius N. 2014-01-09 15:59
Tekstą pakoregavome - autorius pamiršo įterpti vieną "smulkų" niuansą - norint sukaupti važiavimui pakankamą energijos kiekį, reikia atitinkamą laiko tarpą pastovėti vietoje...
nondescript 2014-01-09 16:02
Tai nereikia ir elektrinės, paleidžiam 100 fūrų su tokiom vėjo turbinom ir aprūpins visą Lietuvą.
Smėlis 2014-01-09 16:25
Koks skirtumas? Vistiek tą turbiną bevežiodamas daugiau energijos išeikvosi nei pagaminsi. Nu pasukit galvas prieš tokius straipsnius dedami. Jis nebepataisomas. Nebent pakaistumėt taip, kad eilinis durnelis ir vėl mano perpetuum mobile pagaminęs ir kodėl jis klysta.
rezonansas 2014-01-09 17:01
Elektros energijos gamyba važiuojant, primena barono Miunchauzeno pasakojimą kaip jis save patį už plaukų iš pelkės ištraukė
immortallt 2014-01-09 17:04
Technologijos.lt su šituo straipsniu tik ką pasiekė delfio lygį, bandys turbūt pralenkti net. Nu baisu.
deivec 2014-01-09 17:15
Pritvirtinkite šias vėjo turbinas prie savo elektromobilio ir važinėkitės – beveik amžinai o dieve.....
Myslius 2014-01-09 17:20
Nepastebejau straipsnyje kazkokios klaidos (apart pavadinimo), sitas aparatas veiks, ir taip veiks kam jis ir yra sukurtas. Man straipsnis patiko. Taip ideja atrodo jog yra beprotiska, bet viskas tvarkoj su ja. Is kitos puse galit paziuret: oro pasipriesinimo energijos vertimas i elektrine.Sakykim vaziujant oras tiesiai musa i bamperi, jei vietoj bamperio butu tokie "varikliukai" tai energija butu verciama i sukamaja. Itaisius tokia ant stogo islosi tik tiek kad generuos elektra (kuro nesutaupysi), na dar stovint vietoj generuos. o itaisius ant bamperio galima ir kuro sutaupyt, teoriskai.
Unikali durnaropė 2014-01-09 17:24
Ko Jūs bambat, Lietuvos liaudininkai, čia aukštoji aerodinamika - ne kiekvienam kaimiečiui suprasti.[/sarcasm] Va tokie straipsniai puikiai ir atspindi Lietuvos aukštųjų (aukštesniųjų) mokyklų lygį.
Sigitas.lk 2014-01-09 17:48
Va butent ir as apie tai mastau. Jeigu tokios turbinutes butu tose vietose kur oro pasipriesinimas neisvengiamas, tai tikrai turetu padeti siek tiek.
AdutisTM 2014-01-09 18:06
Faktas, kad trūksta žinių apie aerodinamiką. Tokia logika nedaug skiriasi nuo daugelio amžinųjų variklių idėjų... Bamperis irgi yra aerodinaminis elementas. Visokios skylės aerodinamiką tik blogina. Pastebėk, jog oro paėmimo angos (daugiausiai aušinimui) būna kuo mažesnės. Tai ypač matosi lyginant automobilius su vidaus degimo varikliu ir elektromobilius (kur aušinimo reikia mažiau). P.S. Reikėtų pridurti (kad nenueitume į kraštutinumus), jog ne taip retai priimamas kompromisas tarp aerodinamikos ir dizaino/praktiškumo.
perihellis 2014-01-09 18:19
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 22325.html tokį šūduką (kitaip negaliu pavadint) pajungus prie šito šūduko su propeleriais (taip pat negaliu kitaip pavadint) prijungus jo galia ir efektyvumas auga keliais kartais. Su šia kombinacija jūsų elektromobilis važiuodamas neiškraudinės akumuliatorius, o priešingai - įkraudinės.
Myslius 2014-01-09 18:25
AdutisTM, na tai paliekam bamberi tada ir pritaisom tokius "malunelius" ant bamberio, be skyliu. As suprantu kad kvailai skamba, man tik siaip idomu palauzyt galva, ar galima islost bent keleta procentu efektyvumo.