Kauniečio sukurtas dviratis akimirksniu pasiekia 100 km/val. greitį (Video) (9)
Dviratis, per 6 sekundes galintis išvystyti net 100 km/val. greitį. Tokius motociklus primenančius dviračius kuria kaunietis architektas Linas Kraniauskas. Vyro suprojektuotas unikalus dviračio rėmas sutalpina ne tik elektroniką, bet ir galybę akumuliatorių, leidžiančių nuvažiuoti net kelis šimtus kilometrų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
L. Kraniauskas sako dviračius mėgęs nuo vaikystės. Per žiemą pats iš atskirų detalių juos susikonstruodavo. Kai išbandęs elektrinį dviratį nusivylė trumpu nuvažiuotu atstumu, sumanė gerokai galingesnį.
Darbas prie kompiuterio, braižant elektrinio dviračio rėmą, truko beveik metus. Vyras pasakoja, kad teko pagaminti net tris prototipus – tik tada liko patenkintas kokybe.
"Norint ant standartinio dviračio sumontuoti perdavimo komplektą, iškyla problema: su dviračiu gali nuvažiuoti 20 km, ir jis išsikrauna, nes nėra vietos, kurioje būtų galima sumontuoti akumuliatorių, - pasakoja dviračių kūrėjas. – Mūsų rėmai tokie, kad ant jų gali tilpti akumuliatoriai, pvz., 400 km nuotoliui. Tai yra gerokai daugiau, nei būtina nuvažiuoti per dieną."
Jei ne pedalai, kauniečio sukonstruotą dviratį būtų galima vadinti motociklu. Dvigubas rėmas lengvai išlaiko didžiulę juodą dėžę, kurioje elektronika ir galybė akumuliatorių. Dviratis sveria 50 kg. Šiais dviračiais galima ne tik įveikti ilgus atstumus, bet ir pasiekti didelį greitį. Gatvei skirti dviračiai važiuoja 25 km/val. greičiu, o turintiems drąsos lėkti bekele, siūlomas net iki 100 km/val. greitis.
"Elektrinis variklis prideda jėgos minant. Jei tai yra bekelei skirtas variantas, tada užteks pasukti akceleratoriaus rankenėlę – galima sakyti, jog tada dviratis virs krosiniu elektromotociklu. Tik labai lengvu ir greitu, manevringu.
Vaizdo siužetas
Darbas prie kompiuterio, braižant elektrinio dviračio rėmą, truko beveik metus. Vyras pasakoja, kad teko pagaminti net tris prototipus – tik tada liko patenkintas kokybe.
"Norint ant standartinio dviračio sumontuoti perdavimo komplektą, iškyla problema: su dviračiu gali nuvažiuoti 20 km, ir jis išsikrauna, nes nėra vietos, kurioje būtų galima sumontuoti akumuliatorių, - pasakoja dviračių kūrėjas. – Mūsų rėmai tokie, kad ant jų gali tilpti akumuliatoriai, pvz., 400 km nuotoliui. Tai yra gerokai daugiau, nei būtina nuvažiuoti per dieną."
Jei ne pedalai, kauniečio sukonstruotą dviratį būtų galima vadinti motociklu. Dvigubas rėmas lengvai išlaiko didžiulę juodą dėžę, kurioje elektronika ir galybė akumuliatorių. Dviratis sveria 50 kg. Šiais dviračiais galima ne tik įveikti ilgus atstumus, bet ir pasiekti didelį greitį. Gatvei skirti dviračiai važiuoja 25 km/val. greičiu, o turintiems drąsos lėkti bekele, siūlomas net iki 100 km/val. greitis.
"Elektrinis variklis prideda jėgos minant. Jei tai yra bekelei skirtas variantas, tada užteks pasukti akceleratoriaus rankenėlę – galima sakyti, jog tada dviratis virs krosiniu elektromotociklu. Tik labai lengvu ir greitu, manevringu.
Vaizdo siužetas
(152)
(13)
(139)