Paskelbta kaip sekėsi „Apple Watch“ kova su rinkos lyderiais: dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkos apibendrinimas
(0)
„IDC“ paskelbė 2015m. antrojo ketvirčio dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkos apibendrinimą. Nuo balandžio iki birželio pabaigos buvo parduota 3,6 mln. „Apple Watch“ išmaniųjų laikrodžių, tačiau nepaisant to – „Apple“ čia nėra lyderis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
„IDC“ pasidalino ataskaita, apibendrinančia dėvimų išmaniųjų įrenginių antrojo 2015 m. ketvirčio rinkos rezultatus. Praėjusį ketvirtį kompanija pardavė 3,6 mln. „Apple Watch“; tai sudarė 20% dėvimų įrenginių rinkos dalies. Vertėtų pažymėti, jog prekyba „Apple Watch“ prasidėjo tik balandžio 24 dieną.
Nepaisant to, „Apple“ nėra lyderis dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkoje. Šis vardas jau ilgai priklauso „Fitbit“ kompanijai, kurį praėjusį ketvirtį pardavė 4,4 mln. tokio tipo įrenginių. Trečioje vietoje kinų „Xiaomi“ kompanija, per nagrinėtą laikotarpį pardavusi 3,1 mln. „Mi Band“ raiščių. Kitos pozicijos atitenka „Garmin“ ir „Samsung“ kompanijoms.
Bendrai per praėjusį antrąjį laikotarpį buvo parduota 18,1 mln. dėvimų išmaniųjų įrenginių vienetų. Tai beveik trigubai daugiau nei praeitais metais. Analogišku laikotarpiu 2014 m. tokių įrenginių buvo parduota 5,6 mln.
Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, jog iki šiol „Apple“ nė karto nepasigyrė oficialiais „Apple Watch“ pardavimų rezultatais. Kompanija tik teigia, jog išmanaus laikrodžios pardavimai yra puikūs, tačiau neatskleidžia jokių skaičių.