Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2021-06-15 23:11
kad jau numire visi siti "laimetojai"... pakasynu straispnis...
dabar flash mikruskej uz max 5€ telpa bent keli maksimalios situ "laimetoju" kokybes vaizdo irasai.
o nuskaitymui/irasymui principe fizinio lizdo ir kitos mikruskes pakanka... vertes keli eurocentukai
cia straipsnis labiau apie kazkoki "firmini" suda - kaip bande pasaulini monopoli islaikyt ir pasipelnyt... visu musu saskaita...
conjurer 2021-06-15 23:21
Formatai tada dar nebuvo tokie pažangūs, kad galėtume turėti tai ką turime dabar. Visi skirtingai karpė magnetines ar vinilines juostas, ar braižė įvairius diskus. Įrenginių visiems formatams nebuvo įmanoma nusirpikti, dėl to firmos pradėjo jungtis standartizuodamos laikmenas muzikai filmams, ar duomenims. Ir nors su tuo standartizavimu eidavo visokie monopoliai, licenzijos, bet tai vis tiek buvo būtina. USB irgi savotiškai yra monopolis, ir asmeniškai nesutinku su jų paskutiniais sprendimais.
AAA000 2021-06-15 23:42
o kas tau ten negerai su USB?
dvipusis formatas cia puiku. tik stambesne jungtis galejo but ir daugiau kontaktu maitinimo linijai.
vienas is geriausiu variantu kolkas aplamai. svarbiausia suderinamumas.
flash nekonkuruoja gamybos patentais, o konkuruoja kokybes gerinimu - didina, greiti ir kieki. nezinau del ko - nespejo gal susimonopolizuot, ar per paprastas principas monopolizacijos gaudymui. o USB standartizacija leidzia suderint valdyma+maitinima.
cia puikiausias derinys ka tik turime siam momentui.
as siaip dar manau optinis koks nors standartas butu gal tik geriau pagal kokybe ir kieki. jei uz pakaitala eitu pigiai. ten kur su kvarco kristalais ar kazkas tokio. bet ten kiek skaiciau - vienkartinis irasymas.
conjurer 2021-06-16 00:13
tipas DVD bei BR diskams, kuris turi panašią kokybę kaip fiziškai štampuoti diskai. Tiek paprasti dvd-r, kur vos pakutenti su lazeriu, gana greitai praranda duomenis.
USB flashiukus ir korteles beje reikia traktuoti labiau kaip kasetes. Perrašymų kiekis yra ribotas, ir koks MRI aparatas turbūt gali ištrinti ar sujaukti duomenis.
GNU 2021-06-16 01:51
Kad USB flashiukai jau irgi atgyvena. Netflix ir panašių platformų laikais su kosminiais interneto greičiais, USB labiau nišinis produktas. Tiesą pasakius net negirdėjau, kad originalūs įrašai tokioj laikmenoj būtų parduodami.
AAA000 2021-06-16 10:06
prikisa tau visokiu reklamu nemokamai arba turi moket abonementa. kartais neveikia. arba stringa. turi autorizuotis. pats tas geris pazangiam ir siuolaikiskam tau
as naudojuosi irgi visu situ sudu - bet to dar negarbinu. nes flash yra geriau.
conjurer 2021-06-16 10:22
conjurer 2021-06-16 10:45
standartas, kuris paduoda 48V per tinklo kabelį. Dėl to iki 100 metrų galima paduoti visai padorią srovę. Per optiką nepaduosi elektros, kabelis dažniausiai neturi laidžių komponentų, o jei turi, tai būna trosas kabelio įtempimui. Be to LAN jungtis yra daug geriau standartizuota, neturi durnų pavadinimų, ir jos kabelius lengva pasidaryt bet kam. Viskas priešingai nei USB. Panaikinti lan būtų totalus absurdas.
USB beje leidžia 5 metrus. Ir jis gali perduoti 12V, jei abu prietaisai susitaria, kad taip darys. Tai leidžia PD ir quickcharge standartai, kas vėl perteklinis standartų kiekis tam pačiam darbui atlikti.
FtBall 2021-06-16 11:33
Type-C šiaip iš dalies nesusipratimas, kai kuriais kraštutiniais atvejais.
Neseniai jungiausi monitorių prie laptop'o per Type-C, tai per pusę turėtų laidų tik klaviatūra, pelė ir maitinimas veikė, per kitus laidus 4k@30FPS gaudavau, per kažkurį vieną gavau 4k@60FPS, bet kažkas kitko neveikė, tai galiausiai jungiau per du laidus - vienas Type-C -> DP vaizdui, kitas, Type-C -> Type-C - klaviatūrai, pelei, maitinimui.
conjurer 2021-06-16 11:44
Type C yra jungties formatas. Per jį galima perduoti USB2, USB3 ar thunderbolt signalus.
Tavo atveju spėju buvo nekokybiški kabeliai.
O šiap nematau problemos monitorių pasijungti DP-DP kabeliu, jis dedikuotas vaizdui, ir nėra labai brangus. Bet kaip suprantu kalbi apie apple laptopą, nes turi du usb-c lizdus.
FtBall 2021-06-16 12:53
Lenovo laptop'as. Tiesiog po ranka neturėjau HDMI. O 4k@60FPS perduoda USB3.1 Gen2, jei gerai pamenu. Problema yra ta, kad vizualiai nėra kaip atskirt tų kabelių. Seniau buvo USB 3.0 mėlyni ir buvo aišku, o dabar Type-C visi vienodi.
O stacionarus kompas kaip tik ir pajungtas su DP-DP.
AAA000 2021-06-16 22:59
spalva nera kabelio kokybes rodiklis.
siaip stenkis pirkt trumpesnius kabelius. ir vertink svori. sunkesni - geresni.
o taip pat apziurek jungtis. kur patamsuoja kontaktai - bet nenurudyja - gero metalo pozymis. siaip ten paauksuoti turi but pagal standarta kiek skaiciau. bet labai priklauso ka auksuoja - jei auksuoja isvis
conjurer 2021-06-16 23:57
Gal jis kalba apie jungties vidinę spalvą. USB1 ir 2 ji būdavo pilka, balta, ar juoda, ir turėdavo 4 kontaktus, USB3 pradėjo eiti mėlyni, su 9 kontaktais. Na čia A tipe, nes C tipe, kaip minėjo FtBall, to nesimato.
AAA000 2021-06-18 02:15
del maitinimo labai klysti.
nuo voltazo tiesiogiai priklauso atstumas.
cia taspats kai ir su dazniu duomenu pralaidume - didesnis daznis pralaidesnis. bet yra fizines atstumo ribos ir dazniui.
maitinime jos ne tokios akivaizdzios, bet YRA.
del to ir reiketu ivest geriau du-tris laiptuotus standartus. o ne viska kist ant vienos jungties.
arba bent jau daryt laiptavima, sakykim micro USB palaiko 2-4 srautus, o kokia normalaus dydzio USB palaiko 8-16 srautu ir bent 4x didesni voltaza. maitinimo konverteriai dabar irgi mazyciai, kai isrado impulsinius maitblokius. sita reiketu ikist kabelio standarte. o taip pat ir tinklini padengima ikisciau i standarta. dabar viskas medzio principu - kas neoptimalu.
turetu but pvz pastatai 4 kompus ir visus tiesiogiai sujungi keturiais USB kabeliais ratu, ir sakykim privalumas maitinime 2 is ju net nereikia jungt i elektros tinkla. jei trys - du uzmaitina trecia. va tokia topologija galetu but
arba jei sudvigubini du kabelius - maitinimas padvigubeja.
dar gyslu savaimine diagnostika kabeliu ivesciau uz standarta. nes uzsiknisa liaudis
conjurer 2021-06-19 18:53
iš naujo.
Na visų pirma tavo plane yra ta problema, kad kompui dažniausiai neužtenka usb kabelio maitinimui (ypač jei turi kokią modernią GPU, kuri gali pareikalauti papildomų 300W kitą milisekundę). O jei užtenka, tai daug maž siekia usb limitus ir greičiausiai yra silpnesnis laptopas, ar koks arm'inis įrenginys kaip RPi, ar tapšnoklis. Taip kad toks planas elektros tiekimui yra nepraktiškas, nebent turėtum labai storus USB kabelius, kas vėl kelia kainą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Video formatų karai“ – „LaserDisc“ prieš VHS vaizdo kasetes: kodėl ypač aukštą vaizdo kokybę pasiūlęs diskas pralaimėjo ir atgimimas kita forma (Foto, Video)