Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Manobataibuvo2 2020-06-03 13:57
Nusipirkau šitą SAMEBIKE´ą ir jau kokius 150 km pravažiavau (tiksliau pasakyti sunku, nes odometras blogai fiksuoja bendrą ridą. Gerai rodo tik kelionės metu nuvažiuotą atstumą ir laiką. Gal ir nemoku nustatyti, bet instrukcijoje aprašoma tik kaip perjungti rodmenis, o ne jų nustatymai. Intuityviai neatrenku, kaip nustatyti - tai, ką rodo bendro kilometražo vietoje, grynas kosmosas). Įvertinimas toks: rėmas geras, konstrukcijos idėja gera (gal tik reiktų išspręsti laidų rėmo išorėje problemą), bet sudėtos visos pigiausios detalės kokios tik įmanoma.
Sparnų net nedėjau - tinka tik šiukšlynui, sėdynė girgžda taip, kad turėjau pakeisti (kažkiek vis dar girgžda ir toliau, manau, kad pats sėdynės tvirtinimo mazgas senovinis), priekinės žvaigždės apsauga nulūžo tik pirmą kartą stipriau koja stuktelėjus. Pakeičiau vairo laikiklį į trumpesnį, nes žmonai (1,65 m.) rėmas didokas. Sakyčiau, kad geriausiai tinkamas vairuotojui nuo 180cm. Baterija daugmaž atlaiko pžadėtus kilometrus, čia priekaištų nėra, tik problema - kadangi ji yra rėme ir tiesiog įsikiša, tai galas, kuris arčiau vairo, važiuojant per duobes ar nuo bordiūro bilda. Manau, kad baterijai ilgaamžiškumo tai neprideda, todėl problemą reiks spręsti. Kitas galas, kur kontaktai sulenkimo vietoje, tvirtinasi gerai.
Variklis 350W silpnokas, bet važiuoti galima. Spaudžiant max iš vietos leidžia keistus garsus - perkrova (mano svoris 90kg), reikia arba pradėti lėčiau, arba padėti minant pedalus. Važiuojant vien pavara ar lengvai minant greitį laiko tarp 20 ir 24 km/val. priklausomai nuo reljefo. Maksimaliai išspaudžiau 40,2 km/val - buvo nedidelė nuokalnė ir lengvas vėjelis į nugarą.
Dar nepatiko:
- kvaila lempos ir signalo konstrukcija: viskas viename. Norint pasikeisti bjaurų signalą turi dėti papildomą signalą ir papildomą jungiklį, nes dabartinis signalo jungiklis eina į valdymo bloką, iš jo į lempą. Norint atskirti prietaisus reikia jau lįsti į valdymo bloką, o tai man per sudėtinga. Lempa įsijungia vienu iš valdymo mygtukų. Gal ir neblogai, bet, kaip minėjau, viskas eina per valdymo bloką, o čia jau reikia elektronikos žinių, norint atskirti prietaisus.
- pavarų perjungimo mechanizmas Shimano, bet pats pigiausias koks tik gali būti. Sureguliuoti įmanoma, bet visas veikimas - nemaloniai pigus pojūtis.
- priekinė šakė - užrakinama, bet problema ta pati - pati pigiausia neaiškaus gamintojo. Staigiau stabdant šakės klibėjimas kelia įtarimų, kad konstrukcija nežinia ar atlaikytų tikro MTB iššūkius, manau, dantis paliktum kur pakeliui, todėl geriau extreemo neplanuoti. Taip pat perjungimas ne visada sklandus, kartais reikia pamaigyti šakę, kol persijungia užraktas.
- galinis amortizatorius veikia, bet reguliavimo galimybių nėra (bent jau man nepavyko rasti) - pats pigiausias kaip ir visa kita.
- displėjaus laikikliai per dideli sumontuotam vairui, teko pakišti gumines tarpines, kad nesisukinėtų.
- stabdžiai - gana silpni, bet čia gal dviračio svoris turi įtakos. Užspaudus viską iki galo stabdo kaip su abs, ratų neužblokuosi niekaip. Reguliuojasi sunkokai, nes kaladės užspaudžiamos ne iš abiejų pusių, o iš vienos - pigi konstrukcija.
Patiko:
- sulankstomas.
- baterijos užrakto konstrukcija gerai apgalvota: be rakto, net ir atidaręs rėmą, baterijos neištrauksi.
- gali krauti ir išėmęs bateriją, ir tiesiog per lizdą rėme.
- veikia po 2 mėnesių naudojimo.
Apibendrinimas: pirkau už 680 per geresnę akciją. Už tokią kainą nėra ko daug tikėtis - normalūs elektriniai prasideda nuo 1500 EUR, už 4500 gausi dviračių mercedesą. Lengviems savaitgaliniams pasivažinėjimams tiks. Aliexpress šitas baikas parduodamas įvairiais pavadinimais, įvairia kaina ir komplektacija: mačiau ir su 500W varikliu, ir kaip fatbike. Jei pakeisti visas tas šūdinas detales, tai gausis vėl tas pats 1500EUR , todėl geriau iš karto pirkti brangesnį, arba nieko nedaryti ir važinėti tokiu, kol laiko.
Mano paprastas MTB kainavo 800 EUR - važiuojant kokybės pojūtis smarkiai skiriasi, vien Shimano Deore komplektas duoda daug malonesnį technikos veikimą, šakė nebilda, niekas negirgžda, sklandžiai veikia.
P.s. susivaržyti VISUS varžtus - BŪTINA!. Atsipalaiduoja įvairios vietos bevažinėjant, jei naudosi, kaip gavęs.
nesvarbu.kasas 2020-06-03 15:08
Nu va čia tai konkretus atsiliepimas, ačiū, manobatams!
Nes čia tai tik seiliojimaisi "kaip gerai, kaip gerai" dedami.. nebūtų gaila 800€ už dviratį (kai jau turiu man pakankamą dviratį), tai jau turbūt būčiau ir susigundęs..
algis.iv 2020-06-03 16:14
Sveiki. O kaip del 30 km/h greičio Lietuvoje? Juk leistinas tik 25km/h. Ar dokumentuose rašo koks jo max greitis?
Manobataibuvo2 2020-06-03 18:40
Aš važinėju juo DE, bet ir čia toks pat ribojimas - 25km/h ir teoriškai reiktų registruoti ... bet puikiai apsieinu ir be to
Kaip minėjau anksčiau - iki 25 km/h jis važiiuoja normaliai be jėgos minant, arba tik varikliu. Didesnį greitį išvysto tik smarkiai minant, arba kai normali nuokalnė. Šiaip 25 neviršija. Dokumentuose neparašyta nieko, kas liečia greitį
AAA000 2020-07-03 11:53
taigi cia leistinas greitis, kuri palaikai pastoviai, be jokiu problemu. kad tu ten mini vos ne apsisykes ir padedi tam sudinam varikliui, ir momentais virsiji greiti - cia nereiskia kad jau butina registruot kaip moca - nes atseiuit "neatitinka" . su vien minamu irgi gali ismint 50km/h greiti. labai nesunkiai.
is kur tie durni klausimai isvis? - sita klausima tvarko surinktu dviraciu tiekeju ir pardaveju lygyje. tuos kur reikia registruot - tu nenusipirksi tiesiog be registracijos. ir jie ne virsija kazkokius sudinus 30km/h. jie bet kada toki greiti spaudzia ir siekia palankiomis aplinkybemis ir virs 120km/h ka su situ sudadviraciu pasiekt faktiskai kosmosas butu...
"virsijantys" galingumai irgi buna realus. o buna tiesiog kinietis uzdeda lipduka, kad pirktu geriau mulkiai visokie antras atvejis - 95% atveju... bet jei labai nori, nu tai varyk registruot. tikrai tau parduos sita paslauga mokius idiotus visi megsta. ant tokiu sukasi pasaulis...
---------
P.S. pirmas komentaras puikus. jei bent kas desimtas vartotojas, nusipirkes "ta daikta" parasytu tokio detalumo lygio ir apimties ispudziu komentara - cia butu populiariausias atsiliepimu saitas Lietuvoje
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Puikus gimbalas telefonams ir fantastiškas elektrinis dviratis iš Vokietijos sandėlio, pristatys per 3-5 d.: iki 60 km, Shimano pavaros, diskiniai stabdžiai ir daugybė pagyrų iš apžvalgininko - su šiuo elektriniu dviračiu nuvažiavo jau 10000 km (Video, Naujas papildymas 2020 07 02)