Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2020-09-08 14:41
Važiuoti be sustojimo lygiu keliu yra viena, o važiuoti realiom sąlygom yra visai kas kita.
Nuvažiuojamo atstumo pilnai pakanka, bet likus 50% ir mažiau energijos pradeda jaučiamai mažėti galia, sunkiau traukia arba visai netraukia į įkalnes ir ne taip malonu važiuoti, todėl norisi visada pilnai pasikrauti. Krovimas labai lėtas, reikia nepamiršti tai daryti iš anksto.
Turiu m365, dažnai naudoju, viso jau nuvažiavau ~800-900km, žiauriai geras daiktas ir atsipirko - daugybę reikalų mieste susitvarkau greitai, operatyviai ir patogiai, nedegindamas kuro, nesukdamas galvos kur pastatyti auto.
Naudoju net ir žiemą (tik reik šitai apsirengti ir važiuoti lėčiau, nes kitaip šalta).
Jeigu ateityje naujas modelis turėtų greitąjį krovimą ir jeigu kaip nors būtų įmanoma padaryti, kad mažėjant įkrovai nemažėtų galia, tai būtų kone tobulas paspirtukas.
Bet gabaritų ir svorio didinti nė už ką nesutikčiau, tada dingtų kone pagrindiniai paspirtuko privalumai. M356 yra jau ta riba, kai svoris ir dydis maksimalūs, bet dar išlaikomas gana geras patogumas - lengva įsimesti į auto bagažinę, nesunku neštis trumpais atstumais (14,5kg).
Svarbiausia važiuoti protingai ir nekelti pavojaus ir neigiamų emocijų kitiems eismo dalyviams.
Ir, žinoma, norisi daugiau gerų kelių, nes bendrame eisme su automobiliais važiuoti nėra nei komfortiška nei saugu, dviračių kelių tragiškai trūksta, o šaligatvių būklė dažnai yra iš bėdos tinkama dviračiams, bet pernelyg prasta mažiems paspirtuko ratams.
Išvada: rekomenuoju!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Specialus Kinijos turgelio pageidavimas: iš EU sandėlių, be mokesčių, su nuolaidų kuponais galingiausias „Xiaomi M365 Pro“ elektrinis paspirtukas už tokias kainas, kokių Lietuvoje net nerasite (iš Čekijos/Ispanijos sandėlių, Video)