Mobiliųjų ryšių bendrovė „Tele 2“ teigia neskubanti diegti mobiliųjų atsiskaitymų sistemos „Mokipay”. Kol kas ji esą nėra labai naudinga, todėl bendrovė žada palaukti, kada sistema bus ištobulinta ir tada tokią paslaugą pasiūlyti savo klientams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
„Tokia sistema nėra nauja, – žurnalistams po Stolholme vykusio renginio „Tele 2 Capital Markets Day“ sakė bendrovės Centrinės Europos ir Eurazijos regionų direktorius Niklasas Sonkinas. – Ji egzistuoja jau daugiau nei dešimtmetį, tačiau negaliu pasakyti, kad mobilūs mokėjimai yra labai pasisekę“. Todėl bendrovė diegti sistemos dar neskubės – žada stebėti rinką ir laukti, kol paslauga bus patrauklesnė ir tik tuomet pristatyti ją ir savo klientams. Tam gali prireikti kelerių metų.
Šiuo metu „Mokipay“ vartotoju Lietuvoje gali tapti „Omnitel“ abonentai ir „Omnitel Extra“ vartotojai, išskyrus išankstinės mokėjimo paslaugos „Ežys“ vartotojus. Mobiliųjų atsiskaitymų sistema leidžia identifikuoti vartotoją šiam pridėjus telefono aparatą su „Mokipay“ lipduku prie nuskaitymo įrenginio.
N. Sonkinas, atsakydamas į žurnalistų klausimus apie Lietuvą, teigė, kad lietuviams yra patrauklios pigios paslaugos. „Mes tikime, kad Lietuvoje vartotojau yra labai pragmatiški – jei pasiūlymas labai geras ir kaina maža, jie pirks. Žmonės labai racionalūs, jie nebijo pirkti pigiai, jei tiki, kad ir pigi paslauga gali būti kokybiška“, – teigė bendrovės atstovas. Tuo metu, pavyzdžiui, Kroatijoje, N. Sonkino teigimu, žmonės bijo pirkti pigią paslaugą: „Jie mano, kad jei moki daugiau – gauni geriau. O lietuviai yra racionalūs, nebijantys, norintys gyventi smagiai.“
Lietuvoje ir Latvijoje esą dominuoja išankstinio mokėjimo kortelės, nes žmonės savo telefono numerį esą kartais turi vos kelis mėnesius. Panaši situacija ir Švedijoje. Tuo metu, pavyzdžiui, kaimyninėje Estijoje dominuoja mokėjimo jau pasinaudojus paslauga būdas. N. Sonkinas teigė, kad būtina atsižvelgti į tokius ir kitokius skirtumus plėtojant verslą atitinkamoje šalyje, nes ankstesnis „Tele 2“ metodas su visais klientais dirbti taip pat esą nepasiteisino.