„Samsung“ išradingai pasišaipė iš „Apple“  (18)

Dvi didžiausios informacinių technologijų kompanijos „Samsung“ ir „Apple“ jau seniai nebeslepia savo antipatijų viena kitai. Jos nuolatos ieško būdų ir priemonių, kaip išradingai galėtų įgelti ir pašiepti viena kitą savo pirkėjų akivaizdoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Abi kompanijos netgi neretai pašiepia ir išjuokia pirkėjus, kurie pasirenka ne jų, tačiau konkurentų produktus. Būtent panaši situacija nutiko ir prieš keletą dienų, kai vienas iš internautų, „Google“ paieškoje bandydamas surasti daugiau informacijos apie būsimąjį „iPhone 6s“, netikėtai išvydo paieškos sistemoje reklamą, kurioje teigiama, kad tikriausiai įvyko klaida ir iš tikrųjų ieškoma informacijos apie „Samsung Galaxy s6“.

Tiesa, suvedus „Google“ paieškoje „iPhone 6s“, ši reklama pasirodo ne visiems. Todėl įtariama, kad „Samsung“ kompanija į pagalbą pasitelkė vadinamąją išmaniąją reklamą, kuri pasirodo tik itin dideliems „Apple“ produkcijos gerbėjams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: alfa.lt
(49)
(14)
(35)

Komentarai (18)