Viskas apie telefonų gedimus: 3/4 atvejų tėra vartotojų nemokšiškumas, iš likusių daugiausia bėdų su „Samsung“, mažiausia su „ASUS“  (2)

Beveik 3 iš 4 mobiliųjų įrenginių, grąžinami taisyti ar pakeisti mobiliojo ryšio operatoriams ir gamintojams Europoje bei Šiaurės Amerikoje, neturi jokio rimto gedimo ar problemos. Tą atskleidė neatstatomo duomenų trynimo sprendimų kūrėjos „Blancco Technology Group“ atliktas tyrimas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tyrimo duomenimis, Europoje mobiliųjų įrenginių gedimų išaugo per antrąjį 2015 m. pusmetį – nuo 14 proc. trečiąjį ketvirtį iki 29 proc. – ketvirtąjį. Ketvirčių tendencijų apžvalga paremta duomenimis, surinktais iš milijonų „iOS“ ir „Android“ išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių, kurie buvo patikrinti „SmartChk“ platformoje.

„Blancco“ tyrimo ataskaita patvirtina, kad vartotojų elgesys daro nemenką įtaką įrenginių veikimo problemoms ir gedimams, tačiau grąžinus įrenginius jų gamintojams ar operatoriams, ir šiems nuodugniai patikrinus belieka padaryti išvadą, kad „nerasta jokios problemos“ (angl. NTF – no trouble found).

„Naudojamų programėlių kiekis ir skirtingi jų tipai, programėlių pranešimų nustatymai, vietovės nustatymo paslaugos ir baterijos krovimo įpročiai tėra vieni iš pavyzdžių, kaip vartotojo elgesys daro įtaką kasdieniam įrenginio veikimui ir ilgalaikei jo būsenai“, – teigia „Blancco Technology Group“ vadovas Pat Clawson.

Ekspertai tikina, kad naudojant daug programėlių, tarp kurių dažniausiai būna socialinių tinklų ir susirašinėjimo programėlės, ir vartotojams jų neuždarant, galiausiai jos pradeda veikti įrenginio atmintį ir baterijos naudojimo laiką. Kol vartotojai kaltina neva gendančią techninę įrangą, patys nesiruošia keisti savo žalingų įpročių.

Tyrimas atskleidė, kad tarp 2015 m. ketvirtąjį ketvirtį užfiksuotų gedimų 85 proc. buvo „Android“ ir tik 15 proc. „iOS“ įrenginių. Tarp labiausiai gedusių „Android“ įrenginių buvo „Samsung“ produktai (27 proc.), kiek mažiau – „Lenovo“ (21 proc.), „Motorola“ (18 proc.), „Xiaomi“ (11 proc.) ir „Asus“ (8 proc.).

Tarp dažniausiai nurodomų gedimų buvo minimos šios mobiliųjų įrenginių savybės ir funkcijos: kamera, lietimas, baterijos krovimas, mikrofonas ir bendras įrenginio veikimas. 50 proc. Azijos vartotojų grąžintų ir patikrintų įrenginių neturėjo jokio gedimo. Pasak „Blancco“ ekspertų, labiausiai įrenginių veikimą Azijos regione veikė itin populiarios socialinių tinklų ir susirašinėjimo programėlės, tokios kaip „Facebook“, „WhatsApp“, „WeChat“ ir „Line“.

„Vis dažniau girdime palyginimus, kad išmanusis telefonas yra antrasis kompiuteris, tačiau ne visi įrenginiai pajėgia susidoroti su tokiais informacijos kiekiais ir keliais, daug operatyviosios atminties resursų reikalaujančiais procesais vienu metu. Tokiu atveju išties rekomenduojama įvertinti savo naudojimosi įrenginiu įpročius, taip pat pašalinti seniai nebenaudojamas programėles ar nebesvarbius failus“, – pataria „Blancco“ sprendimus platinančios įmonės „Baltimax“ atstovas Deividas Švėgžda.

Prie išaugusių įrenginių gedimų antrajame 2015 m. pusmetyje prisidėjo ir augantis jaustukų ir produktyvumo programėlių naudojimas Europoje. Kaip teigia „Blancco“ atstovai, tokių nesamų gedimų atveju mobiliojo ryšio operatoriams ir įrenginių gamintojams praverčia tinkami sprendimai, leidžiantys diagnozuoti telefonų bei planšečių tikrąją būklę.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(4)
(12)
(-8)

Komentarai (2)