Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paprastas_zmogus 2020-10-19 10:48
O gal nereiktų lyginti senų 20-ties metų senumo pakrovėjų su tarkim kelių metų senumo?
Aš kaip iPhone naudotojas, nei džiaugiuosi, nei pergyvenu dėl šito naujo sprendimo. Man px.
Visų pirma dėl to, kad aš neplanuoju pirkti šio naujo iPhone
Antra, net jei pirkčiau, namuose pilna visokių pakrovėjų ir man visiškai dzin, kad su telefonu jo negaučiau.
sub 2020-10-19 11:53
Kai aš pats supratau, kad nafik tą štuką kas met išmest, jeigu tarkim naujas flagmanas normaliai veikia dar 3-4 metus, ir iš vis Xiaomi flagmanus po 500-600 eur gerus kepa - tai ištikro daug daugiau būdų sugalvojau kur tuos 1 k išleist kasmet - atostogoms, laisvalaikiui, kūltūrinimuisi ir sportui - daug geriau, nei naujas flagmanas kasmet.
O suaugę žmonės, dažniausiai tie, kurie visiškai nesidomi tech galimybėmis, nelygina tarpusavį skirtingų įrenginių, tai perka Iphone arba Samsung flagmanus, nes tipo lygis. Be to suaugę patys užsidirba, todėl lengviau išleidžia, o vaikams, gaila tam vaikui pirkt, jei po kelių mėnesių (jei ne savaičių) sudaužys.
kukulis4 2020-10-19 11:54
Kalbant apie chargerius, as dabar turiu ir naudoju du ~90w type-c chargerius, kuriais kraunu viska - laptopa, telefona, plancete, ausines. Kartais vaikai ar zmona irgi pasinaudoja tais chargeriais savo reikmem. Ir principe, nesvarbu, koks, ir kieno gamybos device'as - jeigu turi type-c jungti, as ji imu ir kraunu. Dabar sakykim, nusiperku Iphone. Nu ir tada sekancios problemos:
1. Reikia arba adapterio, arba kabelio is usb-c i lightning.
2. Jeigu nusipirksiu kazkoki randomini kabeli ar adapteri - didele tikimybe, kad jis arba neveiks iskarto, arba prades neveikt po kokio apple atnaujinimo, su kuriuo jie nuspres pravalyt eiline kruva adapterkiu, kurie nemoka uz 'licenzijavima'.
3. Netgi su tinkamu adapteriu, dar lieka klausimas, ar iphone'as priims is mano chargerio daugiau negu tuos standartinius 5v 2A.
kukulis4 2020-10-19 12:06
Matai, mes ziurim lietuviskos perspektyvos. Lyginant su musu uzdarbiu, tokie dalykai kaip telefonai, buitine elektronika, net ir kokybiskesni drabuziai yra BRANGUS. Del to tas vartotojiskas mentalitetas nesimato taip stipriai, nors jis tikrai yra. As, lyginant su vidurkiu, uzdirbu daug. Bet isleist vos ne trecdali atlyginimo ant naujo iphone vistiek yra brangu. Daugumai lietuviu naujas iphone reiskia 1 ar daugiau menesiu atlyginima. O ziurint tarkim i tuos pacius amerikiecius - uzdirba jie du-tris kartus daugiau, o ta pati telefona ten nusipirkt kainuoja pigiau nei pas mus. Pridedant tai, kad daznai truksta techninio isprusimo ir kritinio mastymo, isijungia tas 'durnius' kuris sako, kad brangiausias = geriausias.
FtBall 2020-10-19 12:31
Pritariu.
Kažkaip kuo mažiau uždirba žmogus, tuo geresnių daiktų nori, ne vien telefonų. Manau, kad labai gerai susiję tavo minimas techninio išprūsimo ir kritinio mąstymo trūkumas - mažiau išsilavinę žmonės ir mažiau uždirba, ir nemoka išsirinkti telefono savarankiškai, o pasikliauja reklamomis ir bandos jausmu.
Perku telefonus po 10-15% mėnesini atlyginimo, tai nereikia visiškai saugot. Vieną telefoną nusipirkau vieną dieną, kitą dieną vakare jau nugarėlę sudaužiau. Ir dzin.
Aišku, man padeda tai, kad žinot apie telefonus iš dalies yra mano darbas. Už 300€ nenusipirksi padoriai veikiančio naujo Samsung'o ar iPhone'o.
Berserkas 2020-10-19 12:36
Aš pats pats pastebėjau, kad ypač iPhone renkasi tie kas tech'e mažai nusimano ir dar tie patys iškelia kaip super duper telefoną, giriasi tuom ir pnš. Prie to pačio sakyčiau būtų Samsung flagmanai irgi.
Xiaomi šiuo metu Lietuvoje renkasi arba tie kas domisi (arba bent kažkiek yra girdėję iš pažįstamų kalbančių apie tai) ir nenori išleisti daug, bet turėti gerų specifikacijų telefoną arba truputį vyresniems žmonėms (kalbu ne apie senolius) įsiūlo jaunesni vaikai ir arba irgi kažkur girdėjo, ar truputį pasidomėje ir galiausiai pačius biudžetinius jų telefonus nuperka, nes pigūs, bet atrodo geriau nei konkurentai pagal išvaizdą, gal kažkiek dar žmonių pamato didesnius skaičiukus, dar didesni ekranai negu konkurentų, todėl atrodo protingiau išleisti pinigai.
Paprastas_zmogus 2020-10-19 12:42
Aha, užimdami 15 procentų globalios telefonų rinkos jie kažkokių būdu čia kalčiausi...
Taip, Apple produkcija nepasižymi geru repairability, bet kita vertus iPhonai pas vartotojus lieka ilgiausiai. O jei kažkas ir sugalvoja nusipirkti naujausią modelį, niekas tų telefonų į šiukšlių dėžę nemeta, nes net ir naudoti jie kainuoja daugiau už kai kuriuos naujus Androidus. Kur dar visokie Trade-in pasiūlymai...
kukulis4 2020-10-19 16:34
Siandien dienai absoliuciai visi telefonai yra sunkiai remontuojami. Bet apple investuoja nemazus pinigus i tai, kad ju produkcija butu aplamai neremontuojama. Todel pogarantinio iphone pirkimas yra visiska loterija - perki naudota telefona, jeigu suges - arba ismesi, arba remontuosi uz tokia kaina, kiek kainuos toks naujas.
Kodel naudoti iphne'ai tokie paklausus? Del dvieju priezasciu. Visu pirma, kai kuriems - obuolio zenklas ant telefono nugaros reiskia kazka tokio, ko sveiku protu nenusakysi. O kai pinigine per siaura naujam, tai sueina ir naudotas. Antras dalykas, kad ios, kaip operacine sistema gali, ir yra optimizuota baigtiniam skaiciui irenginiu, ant kuriu ji sukasi. Todel net ir keliu metu senumo irenginys veikia pakankamai gerai, nepaisant apple meginimu dirbtinai paletinti senesnius irenginius (true story).
Paprastas_zmogus 2020-10-20 08:33
Man atrodo tu čia referuoji į tą skandalą, kai paaiškėjo, kad iOS automatiškai sulėtina telefonus su nusidėvėjusiom baterijom. O lėtino tai būtent tam, kad išvengti random shut-down'ų, kai baterija neatlaiko momentinio padidėjusio energijos siurbimo. Bet jeigu tu pakeiti bateriją į naują, viskas vėl grįžta į normalų režimą. Mano galva tai čia labai protingas ėjimas, kad užtikrinti jog seni iPhonai bent jau tvarkingai veiktų.
Tik buvo padaryta viena labai didelė klaida: Apple niekam apie tai nepaaiškino, todėl iš šono atrodė, kad čia kažką evil jie daro.
kukulis4 2020-10-20 10:26
del bateriju - cia paciu apple toks naratyvas. Uz ka, beja, jie gavo bauda. Normalus problemos sprendimas - keist baterija. Bet kai baterija siulai keist uz $79, o customeriai muistosi, tai rekia kazkaip juos paraginti.
apie telefonu pirkima 'del zenklo' - kai zmogus laiko rankoj telefona uz bemaz 1500eur, bet nemoka susisetupint elementaraus wifi hotspot'o, tai kyla naturalus klausimas - o del ko dar?
Energetikas 2020-10-20 11:02
Todėl, kad tie žmonės nepripažįsta, jog perka tik dėl brendo. Argumentai būna tokie kaip tu sakai - kažkas patinka. Bet kai faktais argumentuoji, kad kitas telefonas toks pat greitas, kamera tokia pat gera, tuomet iš jų išgirsti "ai man vistiek Iphone labiau patinka". Tai argi tai yra pirkimas ne dėl ženklo ?:)
Paprastas_zmogus 2020-10-20 12:18
iPhone.
Tai gal čia Android fanatikams ženkliukas rūpi daug labiau?
Šiaip manau labai yra ironiška, kad kaltinat iPhone naudotojus paviršutinišku mąstymu/elgesiu, tačiau patys apie žmones darote išvadas labai paviršutiniškas.
Energetikas 2020-10-20 13:03
Na atvejis apie kurį kalbu buvo toks, kad kalba prasidėjo "ateityje visi mano telefonai bus tik Iphone". Taigi tai buvo viso labo diskusija kodėl, o ne konkretūs pamokslai kažkam nusipirkus telefoną. Ir į argumentus "gerai fotkina" atsakydavau tai telefonas X irgi gerai fotkina. Į argumentus, kad nestringa atsakymas, telefonas Y irgi nestringa. Galiausiai paskutinis argumentas buvo "ai tiesiog Iphone man patinka." Jeigu aš pateikiu kažkokią alternatyvą, tai nereiškia, kad žmogus privalo ją rinktis. Paprasčiausiai noriu išgirsti argumentą kodėl pasirinktas konkretus mobilusis - Iphone. Taip veikia diskusija? Niekas niekam neaiškino ką ir kaip daryti. Kai telefono kaina sudaro žmogaus pusantro atlyginimo norisi išgrist racionalių argumentų, o ne AI MAN PATINKA LABIAU. Kitas dalykas, žmogus turi ne tik Apple produkcijos telefoną, bet ir laikrodį, ausines ir t.t. O uždirba Lietuvos vidutinį atlyginimą tų argumentų išgirsti norisi dar labiau.
Paprastas_zmogus 2020-10-20 13:33
Ne visi sprendimai gyvenime privalo būti paremti 100% racionalumu. Be to, ne iš tavo pinigų perka, tai tau nelabai turėtų rūpėti kito žmogaus finansiniai reikalai. Kaip žmogus tvarkosi su pinigais - ar protingai, ar kvailai, čia jau jo reikalas.
Evil 2020-10-20 13:44
o paskui toks "labai nusimanantis" teftelis pradeda aiškint, kokie blogi yra TFT ekranai.
kukulis4 2020-10-20 14:28
Nu va, tik pakurenk truputi, ir pradeda byret obuoliai is medziu Tipo neaiskinkit ka mum pirkt, o ko ne. Asmeniskai as ir neaiskinu. As, kaip technologijose ispruses zmogus, jauciu pareiga technologijose NEisprususiems zmonems pametyt argumentu kodel obuolys yra blogai. Vieni paklauso, ir kontraargumentuoja, kartais net labai racionaliai. Bet kiti pradeda aiskint, kad emocija yra pakankama priezastis pirkti daikta, kuris yra ne pagal jo kisene ir ne pagal jo poreikius. Del pastaruju - as jauciuosi turintis moraline teise is tokiu tyciotis. Jeigu man, uzdirbanciam po 3-4 iphonus per menesi, pirkt iphone'a jau vien del jo kainos, atrodo neracionalu, tai i tokius, kurie per menesi uzdirba po puse iphone'o bet kas du metus po toki perka, as ziuriu su tokia labai stipriai ironiska sypsena
Energetikas 2020-10-20 14:37
Labai įdomi tavo logika. Toks jausmas, kad aš gatvėje priėjau prie random žmogaus ir pradėjau moralus skaityti koks blogis yra obuolys. Dar karta sakau, kad vyko diskusija su draugu. Paprastai diskusijos metu apie kažką kalbant pateikiami argumentai ir kontraargumentai.
Jeigu nori tiesiog išvemti savo nuomonę ir nesiklausyti kitų, tada gal reikėtų DELFInų komentarų skiltyje tą daryti. Čia paprastai žmonės diskutuoja įvairiais aspektais ir nebūtinai nuomonės sutampa.
jilted 2020-10-20 15:32
Kaip matau čia užvirė visai didelė diskusija dėl android ir iphone telefonų, tai kaip abiejų platformų naudotojas noriu įmesti savo 2 centus.
Asmeninėms reikmėms naudoju iphone 7, kurį pirkau prieš 4 metus. Iki šiol jokių problemų nekilo, telefonas veikia stabiliai ir net po tiek metų, telefono užpildyto appsais ir nuotraukom jis vis dar veikia pakankamai greitai (beje aš neturiu įpročio uždaryt programų, tik nukeliu i 'background', tai pas mane vienu metu dažnai būna atidaryta dešimtys appsų). Galvoju atsinaujint artimiausiu metu, bet tik todėl, kad jau norėtūsi geresnės kameros ir baterijos veikimo laikas pastebimai sutrumpėjo. Na ir jau reikėtų galvoti apie 5G, kuris tikiuosi neužilgo bus prieinamas, o šitas senukas jau nebetrauks. Nesu kažkoks parametrų maniakas, man išvis neįdomu kokie to telefono parametrai, kol jis veikia ir nestringa.
Darbui turėjau Samsung ir dabar naudoju xiaomi, tai nepaisant klaidinančio, nepatogaus ir apkrauto android meniu patys telefonai veikia nestabiliai, stringa. Būna padarau nuotrauką neatrakinęs telefono ir ji neatsiranda galerijoje, arba ekranas užstringa, kai kas nors skambina ir panašiai. Nors telefone turiu tik 2 neoriginalius appsus (whatsapp ir outlook), bet kelis kartus telefonas tiesiog nustojo veikt ir nuolat persikraudavo, teko atkurti gamyklinius parametrus ir praradau visą informaciją laikytą telefone. Tas pats beje ir su Samsung plančete, kad vieną dieną tiesiog nustojo veikti ir net neįsijungia.
Taigi lyginant šias patirtis galiu drąsiai sakyt, kad geriau sumokėsiu daugiau, bet turėsiu stabiliai ir greitai veikiantį telefoną su patogiu ir paprastu user interface, nei kažkokį labirintą, kurio softas dar crashina taip, kad rizikuoju prarasti atostogų nuotraukas, kažkokią reikalingą informaciją ir panašiai.
conjurer 2020-10-20 15:52
Visiškai pritariu, samsungai, ir kiti kurie turi savo ne "vanilla" launcherius, ir turi veikti prasčiau nei iphone. Asmeniškai net google launcherį pasikeičiau į "nova", nes pastarasis yra gana greitas, ir sukelia mažiau problemų.
Jei lyginam droidus su obuoliais, reikia lyginti su google pixeliais, arba visais kitais telefonais su mažiau "bloatware". Ir asmeniškai niekada nesupratau kodėl samsungai tokie populiarūs, jų net "back" mygtukas ne toje pusėje.
FtBall 2020-10-20 15:53
Čia išlenda kita problema - reklama.
iPhone'ui daug reklamos nereikia - visi iš inercijos ir taip perka, nes prieš 10 metų Android tikrai neturėjo ką pasiūlyt, kas veiktų padoriai. Visi Android'ai tuo metu buvo tragiškai lėti ir atrodė negražiai, veikė nepatogiai.
Android'o pasaulyje deja, daugiausiai reklamuojasi prasčiausi gamintojai - Samsung, Xiaomi, Huawei. Ir jie sugadina visą Android vardą. Nors gali pasiimt bet ką iš Android One už 200€ ir veiks visai padoriai, arba Pixel'į už 600€, kurį naudosi taip pat kaip ir iPhone'ą - 3-4 ar net 5 metus, iki kol jau nebetenkins kameros kokybė ir pan. Bet visą tą laiką telefonas veiks idealiai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jau žinoma, kiek Lietuvoje teks pakloti už naujuosius „iPhone”