Jau žinoma, kiek Lietuvoje teks pakloti už naujuosius „iPhone”

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paprastas_zmogus 2020-10-20 16:02
Šitą "didelį minusą" turi praktiškai visi išmanieji telefonai rinkoje. Gal ir egzistuoja vienas kitas, kur senoviniu būdu gali pats pasikeisti bateriją. Man tai čia visiškai niekinis "minusas". Vis dar pamenu kaip senais laikais nukritęs telefonas pabirdavo į "šimtą" detalių, nes išlėkdavo dangtelis, baterija, SIM kortelė net ir aišku pats telefonas, į skirtingas puses... Šito tai nepasigendu.
FtBall 2020-10-20 16:13
Visiškai pritariu. Šioje vietoje nereikia praktiškumo ir išskaičiavimų. Emocijos šiais laikais yra smarkiai nuvertinamos. Perdėtas praktiškumas visose srityse brukamas per prievartą.
sub 2020-10-20 16:19
Turiu tokį pavyzdį, Audi RS Q8 vs. Lamborhini Urus. Ką pirktum ir kodėl? Kainų nelygink, nes Apple auditorijai tai nėra aktualu. Parašyk ką manai, no offense. Tada visi draugiškai padarysim savo išvadas.
kukulis4 2020-10-20 16:32
Tu isizeidei, nes matomai, mano komentare atpazinai save. O as ne apie tave rasiau, as rasiau abstrakciai, kaip as vertinu hipotetini zmogu su tam tikra ideologija. O technologijose as ispruses tiek, kad pamates ruda substancija ne grusciau rankos iki pat alkunes dziugiai rekdamas 'Sokoladas!!!' Kalbedami apie technologijas, irenginius, juos tarpusavyje lygindami mes negalim spresti kuris is ju geras, o kuris blogas kliaudamiesi emocija. O tamsta, butent taip dabar ir elgiesi - gini butent ta poziuri, kuris sako, kad nera svarbu zinoti techniniu detaliu, nereikia moketi objektyviai palyginti, uztenka tik pajausti, ar pagalvoti, kad sitas produktas geresnis uz ana, ir sitas produktas tokiu tampa.
jilted 2020-10-20 18:02
Galbūt. Vienintelis dalykas tada lieka, kad iOS man turi pranašumą prieš Android savo naudojimo paprastumu. Aš esu paprastas naudotojas, man neįdomu nei software, nei hardware dalykai, telefonas tėra įrankis iš kurio daug nereikalauju išskyrus greitą, stabilų, patikimą veikimą ir paprastumą naudotis. Android dėja yra komplikuota os, ne visada iškarto suprantu į ką žiūriu, trūksta intuicijos kaip įjungt vieną ar kitą funkciją. Bet čia manau skonio reikalas, kai kuriems patinka krapštytis, turėti daugiau funkcijų, nors naudojimas ir tampa sudėtingesnis.
FtBall 2020-10-20 18:59
Vėlgi kalbi apie Samsung, Huawei, etc., Praktiškai visos pagrindinės funkcijos nieko nesiskiria tiek iOS, tiek Android. Pavyzdžiui: https://www.youtube.com/watch?v=_Q23iqQH_gg
Paprastas_zmogus 2020-10-20 21:38
Aš niekur nieko panašaus nesakiau. Aš niekur nesakiau, kad techninės savybės yra visiškai nesvarbios. Aš sakau, kad nereikia jų taip sureikšminti, nes tie skaičiai kartais ne viską pasako. Pažiūrėk į iPhone čipą. Ant popieriaus, žiūrint į paviršutiniškus skaičius gali atrodyti, kad ten visiškas š palyginus su tais Samsung monstrais, kur 12GB RAM įkišta. Bet jeigu daugiau pasidomi, paaiškėja, kad iš tikrųjų A serijos čipai yra galingiausi mobile rinkoje. Va tau ir skaičių lyginimas.
sub 2020-10-21 08:51
Tu teisus. Jie net ne pusbroliai, o broliai, tik skirtingų tėvų. Iš principo beveik vienodi automobiliai, techninės galimybės apylygės, Urus padarytas ant RS Q8 platformos. Kodėl pateikiau tokį palyginimą? Lambo gal daugiau arklio galių išspaudė iš to pačio variklio, uždėjo kitokį body-kit'ą, interjera pakeitė ir Lambo ženkliuką užsidėjo, nu ok gal dar carbono prikišo visur, pas Audi mažiau. Bet šiaip automobiliai vienodos bazės, vienodų variklių, vienodas top speed. Bet Lambo kainuoja 114 k $ daugiau ir man tai atrodo tiesiog už ženkliuką, išskirtinį prekės ženklą. Bet jei aš turėčiau tarkim 218 k $ ir amn reiktų išsirinkti kažkurį iš tų dviejų, aišku imčiau Audi RS Q8 ir už likusią sumą naujos statybos butas dar išeitų. Mano nuomone tas pats ir su naujausiu Iphone, kuris beje Lietuvoj turėtų kainuoti apie 1400 € - Pro versija. Taip, neneigsiu, dizainas gražus, tas "notch" apgailėtinas vistiek, bet tokais pačias funkcijas puikiai atliktų ir Xiaomi už 600-700 €. Man geriau du Xiaomi, nei vienas Apple 12 Pro. Xiaomi tik šiaip pasirinkau, man patinka visi gamintojai, nes aš mobile geek. Bet jei turėčiau pinigų ir neskaičiuočiau jų irgi pirkčiau Iphone, nors ne nepirkčiau nes tas "notch" gadina visa vaizdą - ugly.
kukulis4 2020-10-21 09:55
Dar Urus'as 0-100 daro per .2 sekundes greiciau negu RSQ8 As luxury SUV segmentu nedaug domiuosi, bet manau, kad stipriai nesuklysciau sakydamas, jog urus'as yra tiesiog visapusiskai geresne RSQ8 versija. Bet toki kainu skirtuma, kai lyginamas luxury suv su luxury suv, pateisinti suknu. Urus'o supercar'u vistiek vadint negalima. Gryztant prie telefonu, iphone netgi nera visapusiskai geresnis uz kazkuri konkretu androidini modeli. Taip, iphone turi geru dalyku - is tiesu greiciausia procesoriu, 'teisinga' os architektura, gera ekosistema tarp apple seimos device'u... Bet ar iphone vertas tos didesnes kainos, jeigu kiekvienam task'ui yra androidine alternatyva, kuri ta taska atlieka arba geriau arba taip pat gerai kaip iphone? Be to. Iphone pogarantinis turejimas visada yra kosmaras del mano jau anksciau minetu priezasciu. Reikia nepamirsti, kad cia pas mus EU yra gerai - garantijas turim dviems metams. Daug kur kitur garantija metams, ir po to pirk nauja iphone, nes seno mes tau arba neremontuosim visai, arba remontuosim uz naujo kaina.
Evil 2020-10-21 10:41
"jeigu kiekvienam task'ui yra androidine alternatyva, kuri ta taska atlieka arba geriau arba taip pat gerai kaip iphone" - ne kiekvienam. pabandyk pasinaudot kaip ultrportatyvine įrašų studija pasinaudot. susidėjai ritmą, ant viršaus rašai gitarą - sėkmės kai tau androidas vėlins po pilną taktą. " iphone netgi nera visapusiskai geresnis uz kazkuri konkretu androidini modeli" - va čia irgi geras variantas. vedroidai mėgsta tokį - sferiniam samsunge vakuume geresnis ekranas, sferiniam xxx vakuume geresne kamera, sferiniam yyy vakuume ilgiau akumas laiko. tai kaip gaunasi, kad būtų visapusiškai geriau reikia n+k androidiniu? tada jau ir brangiau gausis ir velniam tiek jų reikia? " po to pirk nauja iphone, nes seno mes tau arba neremontuosim visai, arba remontuosim uz naujo kaina" - galioja ir kitiems iš to paties kainų segmento. "kaip technologijose ispruses zmogus, jauciu pareiga technologijose NEisprususiems zmonems pametyt argumentu kodel obuolys yra blogai" - aš tokiem iš kart nurodau kelionės koordinates ar tai draugas, ar ne. na ir tipinis fintas " technologijose ispruses zmogus"- kokiose? persiųt softą pagal xde gidą? koks kietas spoguotas krasnoglazikas. o jei zmogus naudoja iphone ir projektuoja pramoninius robotus, gamybos linijas, tai jau jis technologijose atsilikęs?
Paprastas_zmogus 2020-10-21 13:39
Atsakymas į klausimą "ar vertas didesnės kainos" kiekvienam yra skirtingas. Man vertas jau vien dėl software'o, nes man žiauriai patinka iOS/MacOS. Ir patinka kaip gerai kartu dirba Apple įrenginiai. Niekas realiai tokios ekosistemos negali pasiūlyti, nes niekas ir neturi jos tokios plačios. Alternatyvos? Copy paste iš Mac'o į iPhone? - ok tai jau viena 3rd party programa Paskambint iš iPhone sėdint prie Mac'o, kol telefonas išvis kitame kambaryje? - ok, galima rasti programą Atsakyti SMS sėdint prie Mac'o? - ok galima rasti Automatiškai perkelti visas nuotraukas iš telefono į kompiuterį, planšetę ir TV? - ok galima rasti programą Permesti failą iš iPhone į Mac per tiesioginį wifi? - ok galima rasti... Sinchronizuoti failus tarp Mac ir iPad? - ok galima rasti... Naudoti iPad kaip papildomą ekraną su Mac? - ok, galima rasti... Valdyti visokius Smart Home prietaisus iš iPhone, iPad ar Mac vienu metu sincrhonizuojant visus namų prietaisus - ok galima rasti Automatiškai sinchronizuoti visus bookmark'us, browsing history ir login'us tarp iPhone ir Mac? ok galima rasti... Taip, viskam galima rasti alternatyvą, bet visiem šiem dalykam realiai reiktų po vieną papildomą programėlę... Kai tuo tarpu su Apple viskas tiesiog veikia, out of the box. O kas liečia garantijas ir pan. galiu kaip jau 10+ metų naudojantis Apple produkciją, dar nė karto man neprireikė taisyti kažko... Taip esu keitęs ekraną keliems telefonams, bet čia ir taip nėra garantinio reikalas. O kad sugedę kažkas būtų ar nustoję tiesiog veikti, dar taip nebuvo.
sub 2020-10-21 13:51
Čia tas mano RS Q8 vs. Urus pavyzdys yra visiškas off topic, tad toliau neplėtojam temos šia linkme. Bet atsakant į tavo teiginį, kad Urus visapusiškai gersenė RSQ8 versija - tai ne. Urus lenkia RSQ8 tik geresniu sukimo momentų, šiek tiek daugiau arklio galių ir geresniu pagretėjimu. Daugiau, sakykim be body kito ir interjero nėra skirtumų. O body kitas (arba kaip aš mėgstu vadinti ant RSQ8 uždėtas Lambo faceliftas) ir interjeras jau skonio reikalas. Tai ar verta už tai mokėti 114 k $ daugiau nei už RSQ8 - nemanau. Man asmeniškai, kaip ir Paprastas_žmogus labiau patinka Audi RSQ8, o Lambo labai jau hype, kitaip tikrai neatpirktų tokios savo vertės. Lyginant išmaniuosius, mano nuomonė tokia pati, man asmeniškai yra racionaliau išleisti mažiau ir iš principo gauti tą patį. Tai lygiai taip pat manau, akd Lambo Urus yra hype, taip ir Iphone 12 pro irgi hype. Dabar galvoju, kad kažkas rašė, jog Iphonams iki 4 ir net 4s nebuvo lygių iš Androidų, pritariu dėl to. Pats pirmą išmanūjį turėjau Samsung Omnia kažkokį, kai pusbratkis turėjo berods 1 ar 2 Iphona, net nebuvo ką lygint. Dabar laikai kiti, yra ką lygint, prisivijo Iphone kiti gamintojai ir dizainu ir kokybe, Samsung ir kaina beveik pavijo
FtBall 2020-10-21 14:18
Gal netgi šiek tiek vėliau. Sakyčiau, lūžio taškas buvo Nexus 5 - 2013 spalis. Tiek veikimo sparta, tiek UI (Material) - nenusileido tuometiniams iPhone'ams.
conjurer 2020-10-21 18:43
Čia buvo pirmas geras išmanusis telefonas. Jis buvo su android versiją, kurioje buvo galima modifikuoti programų leidimus. Apple tai tik po kelių metų sukūrė kaip visiškai naują, ir niekur nematytą funkciją. Bet kuriuo atveju, daug čia kalbančių lygina apple telefonus su androidais, bet nenurodo modelių. Reikia atsiminti, kad apple neturi pigių telefonų linijos. Android neįpareigoja gamintojų naudoti tik specifinį hardware, dėl to daug telefonų yra du tris kartus pigesni nei apple. Tad pigiausią apple lyginant su pigiausiu android visada turėsi prastesnį hardware už mažesnę kainą. Turiu Sony flagmaną, 5 metų senumo, ir galiu sakyti kaip dauguma, kas su apple, kad niekada negedo. Na išskyrus tą kartą, kai jį naudojau kaip gulščiuką, ir po sienos grežimo į microsub pribiro daug tinko, ir telefonas nesikrovė. Bet palaikiau pusę paros vandenyje, ir po to veikia puikiai. Ir yra žinau daug istorijų, kaip kažkas nusiperka patį pigiausią telefoną kurį randa, ir po to skundžiasi, kad android genda. Taigi gaunasi kad "URUS" lyginam su "tata nano". Kažkas čia užsiminė apie apple kompus. Mac gerai, kol tau nereikia galingos mašinos. Jei reikia, tai belieka tik windows. Bazinis mac pro kainuoja 6000 USD, kai už 1600 surinkta mašina turi dvigubai daugiau ram, ir yra greitesnė. Be to žaidimus gali tik su windows žaisti, taigi turint apple produkciją reikia pirkti playstation arba xbox.
FtBall 2020-10-21 20:12
Čia jau prašovei Mac Pro kaina yra mažesnė, nei atskirų komponentų suma. Aišku, kai kurių komponentų kainų neįmanoma sužinoti, nes gaminti specialiai Mac Pro. Jei renki Windows kompiuterį atrinkdamas komponentus pagal galingumą, bet ignoruodamas saugumo, stabilumo ir kitas funkcijas - gauni kelias kartus mažesnę kainą. Bet vien Xeon'as kainuoja virš 7000$
conjurer 2020-10-21 20:26
O greičiausias pasaulyje procesorius kainuoja 4000. Saugumas priklauso ne nuo hardwaro, o nuo softo, o stabilumas retai būna problema. Tiesiog sakau, kad apple neturi ko pasiūlyti rimtam desktopui, už padorią kainą, taigi pasinerti į visą apple ekosistemą gaunasi labai brangu.
FtBall 2020-10-21 20:54
Aš nesigirsiu, kad žinau, kodėl Xeon'as kainuoja virš 7k, jei už 800$ gali nusipirkt praktiškai tokio paties galingumo i9. Bet manau, kad yra tam tikras target audience, kuriems būtent Xeon'o reikia. Ir Mac Pro šiuo atveju yra pigesnis, nei pačiam pirktis detales ir deliotis.
qrad 2020-10-21 22:19
Juokinga, kai kas nors pradeda vardinti Apple ir iPhone trūkumus, tai iškart subėga diehard apple fanbojai ir mūrų stoja už apple. Pagal juos kiekvienas trūkumas yra specialus feature.
Evil 2020-10-21 23:21
Juokinga, kai kas nors pradeda vardinti Apple ir iPhone trūkumus, tai iškart subėga diehard kibiro fanbojai ir mūrų stoja už kibirą. Pagal juos kiekvienas trūkumas yra specialus feature.
kukulis4 2020-10-22 10:42
Same here. Kai pagalvoju, yra daiktu, kuriuos turejau, ir kurie dziugino butent del to, kad tai buvo racionalus sprendimai toje situacijoje, kurie leido gauti tiek pat arba daugiau, bet uz mazesne kaina, nei kad mainstreaminio produkto. Kaip pvz - oneplus3t vietoj kokio samsug galaxy; mi notebook pro gtx vietoj kokio lenovo, asus'o ar apple; saab 93 ss aero vietoj kokio bmw3 ir tt