Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xdmin 2022-09-08 09:24
BMS isspres viska, jei baterija pakankamai didele ir nemini dugnais, tai naujos celes tik siek tiek daugiau turetu buti apkraunamos nei tos devetos.
Ir tu devetu bateriju atsiras, ne visi nori kist i rusi ta baterija kai ja gali parduot uz 2-3k.
O deveta baterija patikrinti bus lengviau nei varikli, tiesiog prijungsi ir matuosi itampas, varzas, o su varikliu va bank, turi patiketi pardavejo zodziu, kad isimtas is mazai vaziavusios masinos, belekiek knisiesi kol idedi ir tik tada suzinai, dumija jis ar ne. Ir vistiek zmones juos keicia
Su baterijomis tik vienas dalykas ribos is pradziu, tai auksta itampa, iskeps ne vienas garazinis kol ismoks dirbti su jomis.
immortallt 2022-09-08 10:15
Va pažįstamas dar vakar pasidalino, 40-50k km per metus perėjo ant elektromobilio, per 1,5 metų du kartus teko laukti kol pasikraus po to kai pavalgė/nuėjo į WC ar nereikėjo šių dalykų, bet reikėjo sustoti. Aš pats prisuku šiuo metu max 12k km, nes visos dienos, įskaitant savaitgaliai, užimti darbais už kuriuos moka, ar darbais prie namo.
gytis13 2022-09-08 21:03
Nebus taip paprasta tas baterijas patikrinti. Faktiškai reiktų natūrinio bandymo įkrauti ir iškrauti, tada reiktų patikrinti kaip krūvį laiko, įkrauti ir po kokios savaitės iškrauti. Po tokių bandymų jau galima sakyti kad gerai.
immortallt 2022-09-08 21:30
Gal palik tiems, kas realiai tuo užsiima.
Per porą valandų patikrina. Ko neaptinka tik taip lengvai, jei buvo akumuliatorius iki dugno dugno iškrautas, negali identifikuoti ar nebuvo pažeistos celės, t.y. ar nėra pradėję formuotis kristalai celėje. Tiesa, tokios celės tiesiog fiksuojamos kaip jau padrožtos ir mažesnę talpą priimančios.
Akumuliatoriaus ir elektros variklio diagnostiką atlikti daug paprasčiau,nei VDV. Todėl nemėgstu pirkti naudoto automobilio, nes dalyvauji loterijoje.
gytis13 2022-09-08 21:42
Tai čia jau ne naujiena kad viską tik immortal išmano...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jau 2023 m. pradės gaminti pirmąjį pasaulyje serijinį saulės elektromobilį: net 20 000 rezervacijų – kiek kainuoja, kokie parametrai (Video)