Pristatytas pirmasis „Huawei“ elektromobilis – meta iššūkį „Tesla Model Y“ (Foto) ()
Kinijoje kompanija pristatė naująjį AITO M5 EV.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinijoje kompanija pristatė naująjį AITO M5 EV. Pirmąjį „Huawei“ elektromobilį jau galima užsisakyti už 288 600 juanių (41 500 USD) kainą ir per kelias pirmas valandas jis surinko 30 000 rezervacijų.
Tai pranešė svetainė „CarNewsChina“.
Kaip ir visus AITO modelius, elektrinį krosoverį kartu sukūrė „Huawei” ir automobilių gamintojas „Seres”. AITO prekės pavadinimas reiškia „Intelligence to Auto“.
„Huawei AITO M5 EV“ elektromobilis – tai penkių vietų krosoveris su modernizuota konstrukcija. Jis turi nuožulnų arkinį stogą, smailią „nosį“ ir pailgus diodinius priekinius žibintus. Automobilis pasirodė labai supaprastintas: pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,266. Elektromobilis savo dydžiu prilygsta „Tesla Model Y”.
„Huawei AITO M5 EV“ matmenys:
- ilgis – 4785 mm;
- plotis – 1930 mm;
- aukštis – 1620 mm;
- ratų bazė – 2880 mm;
- svoris – 2235 kg.
Vidaus apdailai panaudota oda ir mediena, o stogas visiškai stiklinis. Dviejų stipinų vairas yra apačioje nuožulnus. Krosoveris gavo virtualų prietaisų skydelį ir didelį jutiklinį ekraną. Natūralu, kad „Huawei“ sukūrė jai daugialypės terpės sistemą, pagrįstą „Harmony OS“ platforma. Automobilis turi dvi bagažines – pagrindinę 369 litrų ir priekinę 80 litrų.
272 arklio galių kiniškas elektromobilis siūlomas varomas galiniais ratais ir 496 arklio galių visais ratais versijomis. Įsibėgėjimas iki 100 km/h užtrunka atitinkamai 7,1 ir 4,5 s.
Visi AITO M5 EV yra aprūpinti 80 kWh baterija. Galiniais ratais varomoje versijoje galios rezervas yra 620 km, o visų varančiųjų ratų versijoje – 552 km.